Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit ammattivalittajan elämästä?

Vierailija
24.12.2020 |

Onko hänellä tulevaisuutta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin

Sincc

Mutta ehkäpä se matrixin jälkeen seuraavassa elämässä aurinko paistaa risukasaankin.

Vierailija
2/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tulevaisuudessaan avioero ja pienessä yksiöissä vähällä rahalla kitkuttamista. Ensimmäisen lapsensa hylkäsi ja toinen ei näyyä järin paljoa äidistään ajattelevan. Huomannut heikkolahjaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on tulevaisuudessaan avioero ja pienessä yksiöissä vähällä rahalla kitkuttamista. Ensimmäisen lapsensa hylkäsi ja toinen ei näyyä järin paljoa äidistään ajattelevan. Huomannut heikkolahjaiseksi.

Mielenkiintoista että musta ajatellaan noin. T ap eli ammattivalittaja

Vierailija
4/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on jonkinlainen tulevaisuus ja sehä on pitkälti omissa käsissä. Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
5/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki faktat siinä ovat niitä, jotka itse olet maininnut.

Vierailija
6/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka bioisällä ollut mitään osuutta adoptioon? ap

Vierailija
7/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas ihminen, jonka lasi on aina puolityhjä mutta eipä ole ollut helppo elämä hänellä. Toivottavasti löytäisi jonkun uuden suunnan elämälleen, ettei tarvisi aina kärvistellä.

Vierailija
8/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki hylkäämisjutut on palstalla keksittyjä, kun meistä molemmat biovanhemmat sopimuksen allekirjoitti.

Vierailija
9/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa ja puijaa liikaa, ilmeisesti pelkän huomion takia, esim. Aruba ja syöpä. Aikamoinen tuuliviiri mielipiteissään.

Vierailija
10/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt ihmisten edes jouluna olla!

Vierailija
11/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki hylkäämisjutut on palstalla keksittyjä, kun meistä molemmat biovanhemmat sopimuksen allekirjoitti.

Sinä olet hylännyt hänet sen adoption jälkeen. Ei adoptioon antaminen tarkoita ettei lastaan enää koskaan saa nähdä. Sinä olet yrittänyt hävittää hänen muistonsakin, etkä antanut edes lastesi tavata toisiaan. Omista itsekkäistä syistäsi.

Vierailija
12/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hylännyt hänet sen adoption jälkeen. Ei adoptioon antaminen tarkoita ettei lastaan enää koskaan saa nähdä. Sinä olet yrittänyt hävittää hänen muistonsakin, etkä antanut edes lastesi tavata toisiaan. Omista itsekkäistä syistäsi.

Monta kertaa olen ottanut yhteyttä, mutta hän ei vastaa. En voi mitään, jos hän on kateellinen velipuolelleen, että hän saa viettää aikaa minun kanssani. Näin hän on itse sanonut.

Vierailija
13/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan suoraan tunnustaa, että sekuntiakaan omasta elämästäni en ole käyttänyt ammattivalittajan elämän pohtimiseen. Itse asiassa en edes tiedä, kuka hän on. Eikä tuon nimimerkin perusteella taida olla niin väliksikään tietää.

Ja takaisin joulunviettoon, kahvi, konjakki ja muut herkut vuorossa.

Vierailija
14/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaa ja puijaa liikaa, ilmeisesti pelkän huomion takia, esim. Aruba ja syöpä. Aikamoinen tuuliviiri mielipiteissään.

Joo ja suunnitelmissaan. Yhtenä päivänä väittää kivenkovaan tekevänsä jotakin ja pari päivää myöhemmin homma on unohdettu tai todettu mahdottomaksi.

Vierailija
15/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten joku jaksaakin valittaa samoista asioista päivästä kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi