Hah näin unta että jouduin missikisoihin
Olin kärkijoukossa ja ihan kauhuissani mitä lehdistö sanoo mun kropasta jos voitankin kun mitat on 175/85 😁. Onneks uni loppui ennen kun voittaja julkistettiin
Kommentit (4)
Mä näin viimeyönä unta karhuista. Liekkö se karhuvideo eilen palstalla waikuttanut ..
Sincc
Tai se meni niin, että jotkut oli lähdössä telttailemaan ja mä sanoin niille lähtiessä, että eikö siellä ole se karhukin nähty .. liekke kantsii mennä ..
No ne lähti silti.
Mä lähin sitten autolla perään tarkistamaan, että onko ne kunnossa. No karhu siellä oli, joka seuras joka paikkaan minne siellä meni.
Jossain vaiheessa se teltta muuttui keskeneräiseksi asunnoksi, jossa ei ollut seiniä, mutta rakenteita oli.
Niitä pitkin kiipeiltiin karhua karkuun.
No kun karhu ei enää osannut kiipeillä/tulla rakenteita pitkin sinne ilmestyikin toinenkin karhu ..
Niitä sitten mentiin pitkin poikin "karkuun" siinä unessa.
Sincc
Sellainen oli karhu-uni .. viimeyönä.
Älä huoli, minä näin kerran painajaisen jossa olin joutunut presidentiksi. Ei hetken rauhaa vaan koko ajan kaikki halusivat jotain. Huh, huh okei voin alkaa parilla ehdoilla. Valtaa ja vastuuta on vähennnettävä ihan vee piip paljon.
Hah! Kaikesta mäkin oon unta nähnyt, mutten sentään tuosta! Mun viine aikojen pahin painajainen on se, kun näin unta, että jouduin opettamaan ranskan kurssia kansalaisopistossa. En siis osaa ranskaa, mutta ranskantaidottomaksi osaan sitä melko paljon. Oli ihan hirveä uni, kun luokan edessä ämpytin jotain. Yksi mun vanha professori oli jostain syystä paikalla.