Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA-APUA sinappipurkin kanssa!!

Vierailija
24.12.2020 |

Ostin Villen ärjy -sinappia, joka on pakattu lasipurkkiin. Avattaessa kansi oli todella löyhästi kiinni eikä purkista kuulunut pihaustakaan. Uskaltaako tota käyttää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaaa

Vierailija
2/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Send help

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa

Sincc

Vierailija
4/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät, onko myrkytetty vai pilaantunut. Myrkkyä tuskin voi havaita, mutta pilaantuneen haistaa tai maistaa.

Vierailija
5/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maista

Vierailija
6/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä kannesta pitäisi avatessa sellainen napsahdus kuulua ja keskiosan pullistua ulospäin. Itse en käyttäisi.

Vierailija
7/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran reklamoin tuollaisen löyhästi kiinni olleen sinappipurkin ja sain korvauksia. Ei kai siihen etikkaiseen kuollut olisi, kun ulkonäössä ei ollut vikaa. Saattaisin maistaa, jos muuta sinappia ei talossa olisi.

Vierailija
8/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä kannesta pitäisi avatessa sellainen napsahdus kuulua ja keskiosan pullistua ulospäin. Itse en käyttäisi.

Ei toi kansi ole edes sellainen pullistuva.

Vierailija
9/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäät, onko myrkytetty vai pilaantunut. Myrkkyä tuskin voi havaita, mutta pilaantuneen haistaa tai maistaa.

Pelkään botuliinia, mutta toisaalta sehän tarvii hapettoman tilan ja tuossahan sitä ei nimenomaan ollut.

Vierailija
10/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on säilynyt avattu konjakkisinappi jääkaapissa 15 vuotta. Välillä haistan, hyvältä tuoksuu, vielä en ole maistanut.

:)

Vierailija
11/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliinia ei tosiaan voi olla. Ehkäpä voit edetä aistiesi varassa.

Vierailija
12/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt enkä jaksanut lähteä 20 km päähän kauppaankaan enää. Vähän tylsänmakuista on kinkku ilman sinappikuorrutusta :( Ihan hirveä murheenkryyni koko kinkku muutenkin. En paista kyllä enää ikinä yhtään joulukinkkua, ei ole kaiken sen vaivan ja ajan arvoista.

Vierailija
13/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ängen tähän kysymään, että onhan pepperonisalsa (sain lahjaksi) ihan vegetuote, vaikka sitä makkaraakin nimitetään pepperoniksi?

14/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainesosat; vesi, sinappijauho (29%), sokeri, öljy, suola, etikka, mausteet, säilöntäaine (kaliumsorbaatti)

Ei tossa ole paljon mikä pilaantuu, jos ei haise pilaantuneelta, niin voi käyttää.

15/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ängen tähän kysymään, että onhan pepperonisalsa (sain lahjaksi) ihan vegetuote, vaikka sitä makkaraakin nimitetään pepperoniksi?

Kai siinä on luettelo ainesosista mitä sisältää.

Vierailija
16/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta siinä lukee pepperoni 30% :D ei paljon avaa sekään kummasta pepperonista on kyse! Olen melkein varma että vegeä on, mutta varmistus olisi kiva.

Vierailija
17/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta siinä lukee pepperoni 30% :D ei paljon avaa sekään kummasta pepperonista on kyse! Olen melkein varma että vegeä on, mutta varmistus olisi kiva.

Miksi joku vamppi alapeukuttaa, muttei vastaa kysymykseen?

Vierailija
18/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki?

Vierailija
19/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki?

Öljypuu

Vierailija
20/27 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yrität väittää että sinapissa on kolmasosa makkaraa?

Epäilenpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi