Tesla Model 3 Standard
Uusi versio hieman riisutulla varustelulla ja pienemmällä akulla. Hinta 36 990 eur.
Nyt alkaa tosissaan mietintä, että pitäisikö tarttua ja vaihtaa nykyinen auto tuollaiseen tai ostaa toiseksi autoksi.
Ei kommentteja Elon Muskista tai hänen maailmankatsomuksestaan, kiitos.
M44
Kommentit (15)
Karsittu karvalakkiversio. Jos on varaa arvonlaskuun ja kotilataukseen niin mikä ettei.
Kattelisin eurooppalaisia nykyään. Teslan dual motorit on upeita autoja, mutta vanhentuneita. Tuo on todella vanhentuneena markkinoille tuotu, eikä siinä ole enää sitä 400 pollen ihanuuttakaan.
t. dual motorin omistaja
Onko huolto lähellä? Huoltoverkosto on aika harva ja tuon kanssa on jonkulainen riski päästä korjaamolle.
Onko Teslassa voimavirralle ulostulo? Voisi käyttää betonimyllyä ym eikä tarvita työmaasähköä raksalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko huolto lähellä? Huoltoverkosto on aika harva ja tuon kanssa on jonkulainen riski päästä korjaamolle.
Teslan huolto-ukko tulee tarvittaessa pihaan korjaamaan. Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko Teslassa voimavirralle ulostulo? Voisi käyttää betonimyllyä ym eikä tarvita työmaasähköä raksalle.
On.
Sähköautot on ohimenevä ilmiö .osta bensa
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot on ohimenevä ilmiö .osta bensa
Onko tullut monta päivää jo juotua?
Kotilaturi löytyy.
Arvonlasku kannattaa laskea aina sen mukaan, että kaikki mikä laitettu voi mennäkin. 20 tonnin autossa 20 tonnia ja niin poispäin. 37 tonnia vielä kohtuuden rajoissa minusta.
Olen aina suosinut eurooppalaisia. Nyt eivät saa aikaiseksi mitään. Vuosia kuluu ja Rellun 5 tai tuleva ID.Polo potentiaalisimmat. Ovat kuitenkin vain kaupunkiautoja. 300 km toimintamatka ja hidas lataus. Muuten hinnat melkein 50 tonnia ja yli. Se on liikaa minusta.
En käytä betonimyllyä. Asun kaupungissa ja olen töissä toimistossa.
Jenkkisontaa, samaa mieltä. Venäjällä bensa-Ladoja, kiinalaiset eivät kiinnosta. Muskin firman tuote vähiten paha noista. Saksalaisia olen aina suosinut, historiallisista ja poliittisista syistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihalla korjataan vain sellaisia vikoja mitä pystytään korjaamaan järkevästi pihalla. Korjaan itse tarvittaessa myös pihalla, mutta moni asia on paljon kätevämpää tehdä hyvässä työasennossa autonosturilta.
Pystyykö Teslalla korvaamaan 3x25A sähköliittymän? Jos pystyy, niin se kannattaa ostaa oitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihalla korjataan vain sellaisia vikoja mitä pystytään korjaamaan järkevästi pihalla. Korjaan itse tarvittaessa myös pihalla, mutta moni asia on paljon kätevämpää tehdä hyvässä työasennossa autonosturilta.
Miksi sä itse teet, kun teslan mekaanikko tulee pihaan eikä valita työasennoista.
Koskaan en ole maksanut autosta yli 5000 euroa. Että siinä sulle persbektiiviä.