PIKA-APUA sinappipurkin kanssa!!
Ostin Villen ärjy -sinappia, joka on pakattu lasipurkkiin. Avattaessa kansi oli todella löyhästi kiinni eikä purkista kuulunut pihaustakaan. Uskaltaako tota käyttää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ängen tähän kysymään, että onhan pepperonisalsa (sain lahjaksi) ihan vegetuote, vaikka sitä makkaraakin nimitetään pepperoniksi?
Kai siinä on luettelo ainesosista mitä sisältää.
On, mutta siinä lukee pepperoni 30% :D ei paljon avaa sekään kummasta pepperonista on kyse! Olen melkein varma että vegeä on, mutta varmistus olisi kiva.
Miksi joku vamppi alapeukuttaa, muttei vastaa kysymykseen?
Siis yrität väittää että sinapissa on kolmasosa makkaraa?
Epäilenpä.
Yritä sinä lukea kunnolla, kysyin pepperonisalsasta enkä mistään sinapista!
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ängen tähän kysymään, että onhan pepperonisalsa (sain lahjaksi) ihan vegetuote, vaikka sitä makkaraakin nimitetään pepperoniksi?
Kai siinä on luettelo ainesosista mitä sisältää.
On, mutta siinä lukee pepperoni 30% :D ei paljon avaa sekään kummasta pepperonista on kyse! Olen melkein varma että vegeä on, mutta varmistus olisi kiva.
Itse en kyllä tiedä kun pepperonimakkaran (salamimakkaraa).
No eiköhän se pepperoni ole sitä turkinpippuria. En ole kuullut koskaan mistään maustemakkarasalsasta. Näyttääkö ne turkinpippurin palasilta?
On tääl ongelmat jouluna. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pepperoni tässä salsa tapauksessa taitaa olla tuollainen chilin näköinen jutska.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/329369/PepperoniSalsa/
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se pepperoni ole sitä turkinpippuria. En ole kuullut koskaan mistään maustemakkarasalsasta. Näyttääkö ne turkinpippurin palasilta?
On tääl ongelmat jouluna. 🤣🤣🤣
Enpä viiti avata pilaantumaan vain nähdäkseni miltä sisältö näyttää. On se vähän ongelma kun on ollut parikymmentä vuotta kasvissyöjä. Tarvitsen tiedon että voin etsiä avaamattomalle salsalle uuden kodin jos se ei ole vegeä.
Laita siihen kinkun päälle vaikka tummaa sokeria tai siirappia, tulee hyvä kuorrutus.