Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette nyt AV:lla, ettekä esim. grillaamassa

Vierailija
23.05.2014 |

oman ukkonne tai ystävienne kanssa?

- minä siksi, että olen jo peiton alla ja menossa nukkumaan. Selaan vain nettisivuja ja kohta silmä lupsahtaa. Ukko on töissä ja ilmakin ollut koko päivän kylmä ja tuulinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin tuossa kahdeksan pintaan. Nyt mies on lenkillä ja minä täällä. Itse lähden lenkille aamulla. Näillä keleillä on ihana juosta joko varhain aamulla tai myöhemmin illalla. Tästä lähden kohta suihkuun ja sänkyyn ja mies suihkun kautta kaveriksi. Sitten luultavasti lemmitään:). Ei varsinaisesti suunnitelmissa, mutta erittäin todennäköistä.

Vierailija
22/27 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin uimarannalla koko ilta ja en grillaa ikinä tuossa partsilla, vain mökillä. Ja sielläkin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti nukkumaan, eikä halunnut mua mukaan peitonalle....oli siis ihan oikeesti rättipoikkiväsynyt.

Vierailija
24/27 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa matkalla kotiin Tampereelta, kävin yliopiston pääsykokeissa ja sitten vietin aikaa Tamperelaisten ystävien kanssa. Oon ollut valveilla viidestä aamulla ja ilman av:ta saattaa alkaa silmää luppaisemaan

Vierailija
25/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa, ei edes partsia. Oma ja kaverin taapero nukkumassa, kohta itsekin. Ja ei ole ukkoakaan :D

Vierailija
26/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin siskon kans muutana tunti sitten. Nyt mulla on vatsa ihan sekaisin ja oksettaa. Katson sängyssä peiton alla Piratesia ja surffaan netissä.

Vierailija
27/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitti mennä yksin taloyhtiön pihalle grillaamaan. Lapsi nukkuu, niin ei voida miehen kanssa kaksinkaan mennä. Mitä mä siellä nököttäisin. Huomenna mökkitalkoot, ny unta kaaliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi