Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi paino ei tipu?

Vierailija
23.05.2014 |

Oko viikon olen syönyt kutakuinkin näin.

Aamu: kuppi kahvia rasvattomalla maidolla, leipäviipale margariinilla. Vettä.

Lounas: salaatti jossa kanaa mozzarellaa tai fetaa. Kaupan valmis. Kastikkeena se mitä siinä rasiaasa sattuu olemaan ruokalusikallisen verran.

Välipala: skyr rahka tai banaani sekä mukillinen kahvia mustana

Päivällinen: Jauhelihapihvi ja muutama uusi peruna.

Iltapala: teetä ja kerran tällä viikolla pari viipaletta leipää margariinilla ja juustolla.

Itseasiassa näin syön melkein aina. Ei tipu paino ollenkaan. Kuinka vähän pitää syödä että paino tippuu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön aikalailla saman verran, mutta liikun n. 2h melko raskasta liikuntaa joka päivä. 170/53

Vierailija
2/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön aikalailla saman verran, mutta liikun n. 2h melko raskasta liikuntaa joka päivä. 170/53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:46"]itse syön aikalailla saman verran, mutta liikun n. 2h melko raskasta liikuntaa joka päivä. 170/53

[/quote]

ja siis paino pysyy samassa

Vierailija
4/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty liikkumaan ollenkaan. Työmatkat menee juuri ja juuri julkisilla.

Ap jonka mitat 178cm ja 85kg

Vierailija
5/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jälkeen on aika turha tehdä mitään päätelmiä siitä toimiiko dietti vai ei. Katso nyt alkuun sellaiset pari kuukautta niin varmasti alkaa näkymään tuloksia. Läskejä et ole kerännyt viikossa, joten miksi niiden pitäisi kadota viikossa?

Vierailija
6/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kutakuinkin noin olen syönyt aina. Ei ole grammaakaan tippunut moneen viikkoon.

Vierailija
7/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut merkata suklaapatukan, välipalakeksin, toisen banaanin, mehun yms.?

Vierailija
8/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa hiilareita ja liikaa kaloreita.

Vierailija
9/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat liian vähän ravinteita, jos tuo on oikein. Mistä saat esimerkiksi kalsiumia?

Vierailija
10/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt liian vähän.

Vierailija
11/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarellassa ja fetassa on ihan tuhottomasti energiaa. Samoin useimmissa salaattikastikkeissa, jopa siinä ruokalusikallisessa. Kevyeksi kuvittelemasi kana-mozzarellasalaatti saattaa oikeesti sisältää seitsemän-kahdeksansataa kaloria...

Vierailija
12/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko leivälle älyttömät määrät rasvaa? Se voi selittää asian. Muuten noista tulee noin 1600 kcal, jos määrät ovat normaaleja.

Vierailija
13/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:32"]

Oko viikon olen syönyt kutakuinkin näin.

Aamu: kuppi kahvia rasvattomalla maidolla, leipäviipale margariinilla. Vettä.

Lounas: salaatti jossa kanaa mozzarellaa tai fetaa. Kaupan valmis. Kastikkeena se mitä siinä rasiaasa sattuu olemaan ruokalusikallisen verran.

Välipala: skyr rahka tai banaani sekä mukillinen kahvia mustana

Päivällinen: Jauhelihapihvi ja muutama uusi peruna.

Iltapala: teetä ja kerran tällä viikolla pari viipaletta leipää margariinilla ja juustolla.

Itseasiassa näin syön melkein aina. Ei tipu paino ollenkaan. Kuinka vähän pitää syödä että paino tippuu?

[/quote]Ai että ihan viikon :D No mozzarella ja feta helvattaan - tai vain vklopun herkuiks. Toivottavasti leipä, jota vedät ihan hurjia määriä, on ruista - tai mielummin näkkäriä tai hapankorppua. Tahkat ja banaanit on ihan 'vihon viimeisiä' jos painoa haluaa pois - ota omenaa, tomaattia, kurkkua jne kasviksia niiden sijaan.

Vierailija
14/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa :/ Ite oon kohta kolme viikkoa ollut dieetillä. Aamulla kahvi ja pulla. Päivällä rahkaa ja ehkä joku keksi. Paino laskenut kituen...