Kauhean raskasta käydä ruokakaupassa miehen kanssa
Pitkästä aikaa mentiin miehen kanssa kaksin ruokakauppaan. Yleensä käyn yksin tai lasten kanssa. Että on hidasta tuo ostosten teko miehen kanssa.
Mies jopa kävelle hitaasti. Jos puhutaan, että pitää mennä ostamaan kaalia, niin miksi ei marssita hyvää tahtia siihen kaalin luo, vaan pitää hiippailla ihan kuin jotain odotellen. Vaikka on puhuttu, että mennään valkkaamaan lihaa, niin jostain syystä mies ohjaa kärryt eineshyllylle ja sitten ihan turhaan tuijotellaan niitä valmisuokia, joita ei olla ostamassa. Kärryssä oleva jäätelö ei yhtään nopeuta askeleita.
Minä aina pakkaan kassalla tavarat, koska mies on siinäkin todella hidas. Lompakkoa mies alkaa tietenkin etsiä vasta sitten kun hinta on sanottu ja varmasti panttaa sitä Plussa-korttia siihen asti, että kassa sitä kysyy.
Onko muilla noin hitaita puolisoita?
Kommentit (6)
Hyi helkkari. Mulla kilahtais aika pahasti tollaseen venymiseen. Sais jäädä ukko raahautumaan ihan keskenään. Ehtisin vaihtaa lukot, ennen kuin löytäisi ne kaalit.
Ei o kyllä tommosta meillä. Mun mies kerää kärryn täyteen heräteostoksia, mutta hän tekee sen salamannopeasti sillä aikaa kun minä muistelen mitä siinä keittiönpöydälle jääneessä listassa luki.
Eksäni oli juuri tuollainen. Aina sai kysyä monta kertaa mitä herra haluaisi syödä - vastaus "emmä tiiä..ihan sama". Oli aina 10 askelta perässä, ei jotenkin vaan osannut olla kaupassa. Puolet tuotteista oli täyttä hepreaa ja valitsi usein tietysti sen kaikista kalleimman vaihtoehdon.
Itse asiassa oli harvinaista, että hän edes suostui kauppaan lähtemään. Itse sain aina hoitaa ostokset ja raahata kassit kotiin.
Pitkiä pinnoja vaan ap:lle! Tiedän miten raivostuttavaa tuollainen haahuilu on, kun itse haluaa hoitaa asiat rivakasti
Toi on niin rasittavaa! Meillä miehellä menee aina viime tippaan jos ollaan lähdössä jonnekkin. Saattaa istua vaan sängyn reunalla ja kaivaa korvaansa. Hoputus hidastaa entisestään.
Mulla. Venyy sägyssä niin kauan, että myöhästyy tai on muuten turha lähteä mihinkään enää. Vessassa menee valehtelematta 10 - 30 min, suihkussa myös.
Muutenkin pitää jahkata ja miettiä kaikkea ja lykätä. Että miehen saisi liikkeelle, pitää alkaa ehdotella liikkumista vähitellen monta päivää etukäteen.
Kaikki tekeminen on hidasta, on kuin laiskiainen.
nimim. ex