Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex on suuttui kun kuuli että

Vierailija
23.05.2014 |

Heidän lapsi saa minun lapseni vanhat tavarat kuten rullaluistimet, pyörän, luistimet, sukset tms. Kierrätettävä tavara.

mies on siis minun luvallaan antanut näitä lapselleen kun omalleni ne ovat jo pienet ja miehen lapselle juuri sopivat.

on ollut aikaisemmin ilahtunut kun mies on nämä pyytämättä tuonut mutta nyt kun annettiin rullaluistimet joissa sattui olemaan mun pojan nimi niin ex alkoi kysellä että mistä tavarat on peräisin ja suuttui kun mies ei osta lapselleen uutena näitä tavaroita ja se on epäreilua kun mun lapsi saa uudet pelit ja vehkeet.

nyt pitäisi sitten sitä varten hommata uudet luistimet kun munkin lapsi sai..

ja mainittakoon että mies kyllä maksaa hyvät elarit ja ostaa uutena vaatetta tms.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:35"]

Samaa mieltä itsetunto lähtee sisältä, mutta vanhempien velvollisuus on olla tasapuolinen lapsilleen. Jos vaan toinen saa uutta ja toinen joutuu tyytymään aina käytettyyn skeidaan niin se on epäreilua. Molemmille lapsille käytettyä tai molemmille lapsille uutta. Ap: miehellä on varaa rahoittaa uudet kamat ap:n lapselle muttei miehen omalle lapselle ja ap. on vielä ylpeä tästä. Ap:n lapsi saa jo muutenkin kaiken ajan ja huomion ja oma lapsi on työnnetty syrjään. Ei siitä voi olettaa että kasvaisi normaalit suhteet sisaruspuolilla.

[/quote]

Juu normaalistihan ne pikkusisarukset ei peri isosisarusten kamoja...?! Jos tämä uusperhe olisi ydinperhe, ei kukaan rutisisi siitä, että isällä on varaa ostaa uudet kamat vain yhdelle muksuistaan. Huokaus.

Me ollaan nyt varmaan tuhottu meidän uusperheen sisarpuolisuhteet, kun tuo meidän yhteinen tulee perimään mm. isosiskonsa fillarin (mies panosti ennemmin yhteen laadukkaaseen fillariin, kuin kahteen markettiversioon). Ja ties mikä trauma tuolle pojalle jäi, kun puin sille tänään siskon liian pieniksi jääneet legginssit pihahousuiksi...

Vierailija
22/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan esikoisellekin mielummin laadukkaan käytetyn kuin upouuden jonka saisin samalla hinnalla. Elämänasenne tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:49"]

Itse en kelpuuttaisi vanhoja luistimia sun muita, olen ostanut pojalle uutta ja myyn sitä mukaa pois kun pienenee.

[/quote]vaikea on kelpuuttaa kun sisarpuolet 7-10 v nuorempia. En ole ostanut kirppareilta vaatteita ainoalle lapselleni ja lapsen isäkään ei osta kirppareilta ja nyt ostanut monta vuotta itse koska kohta täysi-ikäinen. Itsekään en oo kulkenut toisten vaatteissa, olin perheen esikoinen.

Vierailija
24/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:55"]

Ei ihme että on exä. Säästyneet rahathan voi käyttää johonkin muuhun vai uiko exä rahassa.

[/quote] en ryypiskele, en polta tupakkaa

Vierailija
25/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:49"]

Itse en kelpuuttaisi vanhoja luistimia sun muita, olen ostanut pojalle uutta ja myyn sitä mukaa pois kun pienenee.

[/quote]Kuka niitä ostaisi, kun et itsekään kelpuuttaisi käytettyä?

[/quote]hyvin on luistimet menneet kaupaksi, muutaman kerran käytettyjä

Vierailija
26/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:35"]

Samaa mieltä itsetunto lähtee sisältä, mutta vanhempien velvollisuus on olla tasapuolinen lapsilleen. Jos vaan toinen saa uutta ja toinen joutuu tyytymään aina käytettyyn skeidaan niin se on epäreilua. Molemmille lapsille käytettyä tai molemmille lapsille uutta. Ap: miehellä on varaa rahoittaa uudet kamat ap:n lapselle muttei miehen omalle lapselle ja ap. on vielä ylpeä tästä. Ap:n lapsi saa jo muutenkin kaiken ajan ja huomion ja oma lapsi on työnnetty syrjään. Ei siitä voi olettaa että kasvaisi normaalit suhteet sisaruspuolilla.

[/quote]

voin hyvin kuvitella että tämän on kirjoittanut luuseri akka joka elää miehen siivellä, koska kirjoittaa joko omasta elämästään/ tai miten se menisi jos mies jättäisi. olet ihan omasta päästäsi keksinyt että

1) tavarat on skeidaa

2) ap:n mies ostaa tavarat ap:n lapselle

3) miehen lapsi ei saa KOSKAAN mitään uutta

4) miehen lapsi asuu äidillään

5) miehen lapsi työnnetty syrjään

eli täyttää skeidaa on ainoastaan sun koko kirjoitus! Häpeä, kuinka viitsitään keksiä moista paskaa!

Vierailija
27/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:55"]

Ei ihme että on exä. Säästyneet rahathan voi käyttää johonkin muuhun vai uiko exä rahassa.

[/quote]olin niin fiksu että tein avioehdonkin.

Vierailija
28/31 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh viestin perusteella käy ilmi, että EX on katkera. Mutta toisaalta kun tässä nyt on vaan toisenpuolen näkemys asiasta, niin paha sanoa mitään. Kai ne vanhatkin kelpaa ja noin. Oleellista tässä nyt varmaan onkin kysymys, että saako lapsi vain vanhaa tavaraa? Esim jos on halunnut uudet luistimet ja sitten todetaan, että "Tossa on noi velipuolen loppuunkuluttamat vanhat rullikset, mutta kyllä ne sulle kelpaa. Saat sitten uudet kun veljes on kuluttanut noi seuraavat loppuun."

Okei vähän kärjistetty, mutta kuitenkin. Pitäs enemmän valottaa tuota tavaroiden tasajakoa ja vanhojen tavaroiden käyttöä. Eli jos lapsi pyytää uutta, niin saako uutta vai joutuuko tyytymään aina vanhoihin?

Vierailija
29/31 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 04:41"]

Noh viestin perusteella käy ilmi, että EX on katkera. Mutta toisaalta kun tässä nyt on vaan toisenpuolen näkemys asiasta, niin paha sanoa mitään. Kai ne vanhatkin kelpaa ja noin. Oleellista tässä nyt varmaan onkin kysymys, että saako lapsi vain vanhaa tavaraa? Esim jos on halunnut uudet luistimet ja sitten todetaan, että "Tossa on noi velipuolen loppuunkuluttamat vanhat rullikset, mutta kyllä ne sulle kelpaa. Saat sitten uudet kun veljes on kuluttanut noi seuraavat loppuun."

Okei vähän kärjistetty, mutta kuitenkin. Pitäs enemmän valottaa tuota tavaroiden tasajakoa ja vanhojen tavaroiden käyttöä. Eli jos lapsi pyytää uutta, niin saako uutta vai joutuuko tyytymään aina vanhoihin?

[/quote]

Lisätään nyt vielä, että onko vanha nyt: Melkein uusi, mutta jäänyt vain pieneksi vai loppuunkulutettu ja uusi on ostettu koska vanha on elinkaarensa lopussa.

Vierailija
30/31 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on periaate, (vaikka normaalisti kierrätystä suosinkin), että se joka pistetään jalkaan hommaataan AINA, SIIS AINA uutena. Olipa ne luistimet, monot, rullasukset, rullaluistimet, kengät mun lapset saavat ne uutena. En halua pientä jalkaa pilata lintutetulla välineellä. Ja kyllä, jokaisella ihmisellä on oma tapa askeltaa.

Vierailija
31/31 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 06:54"]Minulla on periaate, (vaikka normaalisti kierrätystä suosinkin), että se joka pistetään jalkaan hommaataan AINA, SIIS AINA uutena. Olipa ne luistimet, monot, rullasukset, rullaluistimet, kengät mun lapset saavat ne uutena. En halua pientä jalkaa pilata lintutetulla välineellä. Ja kyllä, jokaisella ihmisellä on oma tapa askeltaa.

[/quote]

Tästä puhuttiin fysioterapeutin kans ja se sano, että lapsen jälka kasvaa niin nopeasti, että jos ei oo paha virheasento jalassa, ni hyvät kengät ei yhdellä käyttäjällä vielä muokkaanni niin, että siitä olis haittaa seuraavalle käyttäjälle.

Ja jos luistimia on ehditty käyttää vaan muutama kerta, ennen ku ovat jääneet pieniksi, ni eivät takuulla oo vielä muokkaantuneet miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi