Tylsää kun ei ole kaveria :( terassille
Ois ollut niin kiva lähteä yhdelle/kahdelle terassille tms. näin pe-iltana, hieno keli. Pistin kahdelle tutulle viestiä pääseekö, toinen ei ole vastannut, toisella muuta menoa.KOlmas kaveri asuu niin kaukana ettei voi edes kysyä.
OIspa se kiva jos olisi enemmän kavereita / tuttuja mutta ei...
Kommentit (19)
Sama täällä mutta mulla ei ole ketään jota pyytää.
Minä lähden! Asun Helsingissä kantakaupungissa!
Missä kakkonen ja kolmonen asuu? Ja ap asutko Helsingissä?
t. nelonen
Nelonen valmiina terassiseuraksi Helsingissä tai lähimaastossa! :)
Sama täällä, onko ketään Lahdesta? Ja sinä ylempi idiootti, yksinäisyyskö ei ole ''oikea ongelma''?
Aiotteko mennä yhdessä terdelle?! Menkää, kivaa iltaa!
t. Ohis
Voi vitsi,en tajunnut että täältäkin voisi löytyä seuraa :). nO, toisaalta olen aika ujo tutustumaan... toisaalta, oishan se ollut ehkä aika hauskaa tehdä ihan "sokkotreffit"...
olin alunperin ajatellut kyllä ehkä tähän lähemmäs kuin keskustaan, ja keskustaan lähdölle alkaa olla jo vähän myöhä nyt... ja mies myös lähti jo menoihinsa eli lapsenvahti meni siinä...
täytyy laittaa tällainen ilmoitus ensi pe uudestaan :D
ap
Kysele ihmeessä ap! Minusta olisi hauskaa lähteä muiden av-mammojen kanssa terdelle! :)
t. innokas nelonen
Minä asun Tampereen lähellä, voisin mielelläni lähteä terassille. Olisihan kiva tutustua uusiin ihmisiinkin. :)
Mä voisin lähteä myös helsingissä..
Mä oon kyllä jo 40-v. eli aika vanha eli sikälikin vähän nolo tutustumaan kehenkään.. luulen että täällä on enemmän tyyliin 25-35v....
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:00"]
Mä oon kyllä jo 40-v. eli aika vanha eli sikälikin vähän nolo tutustumaan kehenkään.. luulen että täällä on enemmän tyyliin 25-35v....
ap
[/quote]Sulla voi hyvinkin olla vielä 50 vuotta elinaikaa, joten aikaa tutustua uusiin ihmisiin on kyllä.
15. on myös 40-v mutta just tajusin et lauantai kävis paremmin. Olen pe illalla töissä..
Vieläkö jollain on varaa käydä terdellä? :D
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:04"]
Vieläkö jollain on varaa käydä terdellä? :D
[/quote]
Mites mammat pussikaljalla?
Missä asut?