Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei minulle laita kukaan tinderissä viestiä?

Vierailija
24.12.2020 |

En vaan ymmärrä. Ja aina kehuttu ties miten kauniiksi livenä, mutta tinderissä ei tyyliin yhtäkään kommenttia?? :O siis en käsitä 😁?!? Mua on kehuttu useasti mm. kauniimmaksi kun missit ja mallit, ja sanottu kaupungin ja työpaikan kauneimmaksi naiseksi yms.
Ja tinderissä mua ei lähesty yksikään ainoa ihminen????? :O yhden kerran yksi mies laitto kommenttia että "tuu tänne nii katotaan onko noi sun silmät kauniit vai ei" toi on ainoa kommentti mitä oon tinderissä ikinä keltään saanu? Ja tinderissä muka kaikki löytää seuraa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn Tinderissa sellaisia ok-näköisiä. Kauniista on niin kova kilpailu, että kuokka iskee tiheämmin, jos katsoo vähän huipun alle.

Vierailija
2/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sussa muuta sisältöä kuin ulkonäkö, mitään millä erottua ja mihin tarttua? Montako filtteriä sun kuvissa on ja minkä verran vaatetta päällä? Ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin kauniin naisen? Harmia vain sellaisista.

Vierailija
4/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn Tinderissa sellaisia ok-näköisiä. Kauniista on niin kova kilpailu, että kuokka iskee tiheämmin, jos katsoo vähän huipun alle

-kilpailua, kun kukaan tinderissä ei lähesty??? 🤣 Just.

Siis en oo tyrkky, eli vaatteet on päällä, ja joo luonne on todellakin erottuva (kuulemma) mutta se ei tuu esiin kuvista, mutta ulkonäkö kuitenkin on persoonallinen. Filttereitä ei oo yhtään useinkaan, joskus vissiin joku 1 valotus. Ja meikkiä ei juuri lainkaan(on sanottu aina luonnonkauniiksi).

Miksi kauniista naisista harmia? Mä oon ainakin ihmisenä kiltti, en rahasta miehiä, en petä suhteessa ja en oo kiinnostunu melkeen kenestäkään miehestä ym.

Vierailija
5/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset ei kelpuuta tavallista tai tavallista parempaakaan miestä. Haluavat jotain speciaalia, yleensä.

Siksi normimies ei kauniille vaivaudu kirjoittamaan kun turhaa se kuitenkin on.

Vierailija
6/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et oo laittanut viestejä miehille?

Vierailija
7/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne viettää joulua perheidensä kanssa?

Vierailija
8/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kauniita ja "kauniita" naisia pullollaan. Naiselle, jolla ei ole mitään profiilitekstiä, on vaikeaa tehdä keskustelunaloitusta, kun "moi" ja "mitä sun iltaan?" on kiellettyjä.

Vierailija
9/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskityn tinderissä tavallisiin naisiin. Niihin on kuitenkin realistinen sauma.

Vierailija
10/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset ei kelpuuta tavallista tai tavallista parempaakaan miestä. Haluavat jotain speciaalia, yleensä.

Siksi normimies ei kauniille vaivaudu kirjoittamaan kun turhaa se kuitenkin on.

-nojoo, totta. Mut eiköhän kaikki etsi jtn spessuu. Mä haluun tavallisen miehen, mutta kyllä mä tietty odotan että on tosi hauska sekä varaa asioihin ja luonteen täytyy olla tosi kunnossa.

Vierailija
11/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluu jotain ylimielistä nirppanokka naista jolla kusi on noussut päähän. Ja kaikki kauniit naiset ovat tuollaisia. Ap:kin on ihan paniikissa kun kukaan ei olekaan mikään mega spesiaali kedon kaunein kukkanen. Selvä narsistin merkki.

Mieluummin tavis nainen joka on mukava any day.

Vierailija
12/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä mukavampi ku moni muu, tullu huomattua. Mutta joo en kyllä mielistele välttämättä.

Vierailija
13/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että persoonallisen näköinen luonnonkaunis..hmm..

Vierailija
14/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että persoonallisen näköinen luonnonkaunis..hmm..

Eli tatuoitu läski, jota miehet kehuu vain silloin kun haluavat pildeä.

Vierailija
15/15 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kauniita ja "kauniita" naisia pullollaan. Naiselle, jolla ei ole mitään profiilitekstiä, on vaikeaa tehdä keskustelunaloitusta, kun "moi" ja "mitä sun iltaan?" on kiellettyjä.

Ei noi mun mielestä oo huonoja eikä kiellettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä