Kissa veti joulukuusen alas! Nyt itkettää
Oli ihana tunnelma kunnes kissa veti sen alas ja nyt valot ja koristeet rikki. Hienosti meni tämä joulu:/
Kommentit (30)
Nosta pystyyn se kuusi ja siivoa sotkut, kyllä se siitä!
Auts.... Nooh... Eihän tapahtuneelle enää mitään voi. Anteeksi annathan kisulle? Nyt vaan kuusipuu pystyyn ja jos jotain jäi ehjäksi niin takaisin ne ehjät koristeet kuuseen roikkumaan. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki tukevampi jalka kuuselle ensi jouluksi. Kohta niitä on alennuksessa pilvin pimein. Täysikasvuinen kissa painaa kolmisen kiloa. Ei sen pitäisi saada kuusta kumolleen :D
Meidän kissat painaa 7 kg kipaleelta 🤣 mutta niillä on leluja, kiipeilypuita ja leikittäjiä, niin ei kuusi kiinnosta.
Kissa tietää miten joulu vietetään.
Mun mielestä kaikki, mitä kissat tekee, on hauskaa. Ihminen, joka ei tätä ymmärrä, on jämähtänyt lapsen tasolle.
Tunnen tuskasi. En itse pitänyt joulukuusta kuin parvekkeella, kun minulla oli vielä kissoja, kolme kappaletta. Kissoja on ikävä, mutta nyt voin pitää sisällä kuusen, ja myös koristella sen.
No niin, uutta tulokulmaa joulun pilaamiseen. Nyt on palstalla käyty läpi miehet ja lapset, kotieläimet tästä vielä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Hanki tukevampi jalka kuuselle ensi jouluksi. Kohta niitä on alennuksessa pilvin pimein. Täysikasvuinen kissa painaa kolmisen kiloa. Ei sen pitäisi saada kuusta kumolleen :D
Hyvä idea, mutta kyllä kissa voi painaa enemmän. Eikä se pelkkä paino ratkaise, vaan momentti.
Kuusi kannattais ripustaa kiinni kattoon. Sinänsä kissa on kyllä paras kuusenkoriste. Paitsi jos on kovin pihkainen kuusi, sillä pihka ei ole paras kissan koriste...
Hae kollille oma kehruukuusi, mitä voi kynsiä ja mistä voi repiä leluhiiriä alas. Ei kissa luonnolleen mitään voi.
Mitä hiton lasipalloja sulla on siellä puussa? Kissaperheessä pitää osata ennakoida! Kuusi pystyyn ja ensi jouluna järkevämmät koristeet.
Jätä se sika Eikun anteeksi kissa
Veljen kissa kaatoi kuusen yhtenä jouluna ainakin 3 kertaa. Veli vaan huusi, että "Timber!!", kun kuusi taas kerran humahti lattiaan. Naurettiin ihan kipeinä ja nosteltiin kuusi pystyyn. Omat kissani eivät koskaan saaneet kuusta nurin, kun laitoin painaan jalan ja joka aamu keräiltiin niiden tiputtamat pallot ja nauhat takaisin kuuseen. Yöllä heitteli niitä tyynyillä kun kolistelivat niitten pallojen kanssa ympäri huushollia. Semmosta se on, kun kissoja on. Mukavaa joulua sekä sinulle että kissalle!
Minkälaisia kissoja ihmisillä oikein on?
Ei voi polttaa kynttilöitä, koska kissa. Kissa metelöi yöllä. Kissa pudotti arvovaasin, kissa sitä kissa tätä.
Mulla on kaksi kissaa, mutta ne nukkuvat yönsä, eivät mee lähellekään kynttilöitä. Kerran viidessä vuodessa ehkä saattavat tiputtaa jotakin.
Kissa ei pysty rikkomaan valoja. Eikä koristeitakaan jos eivät ole kaikki lasia. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuskasi. En itse pitänyt joulukuusta kuin parvekkeella, kun minulla oli vielä kissoja, kolme kappaletta. Kissoja on ikävä, mutta nyt voin pitää sisällä kuusen, ja myös koristella sen.
Minä pidän mieluummin kaksi kissaani, kuin vaihtaisin ne siihen ylellisyyteen, että voisin pitää kuusta jouluna sisällä. Mutta minä olenkin vain kissojeni nöyrä palvelija. Ja olen kiitollinen kissoilleni joka päivä siitä, että ne hyväksyvät minut palvelijakseen.
Meidänkin misset on kaatanu kuusen eräitäkin kertoja. Nykyään sijoitetaan kuusi paikkaan, jossa on amppelia varten koukku katossa. Amppeli pois jouluksi ja kuusi latvastaan kiinni koukkuun. Loppu se kuusen kaatelu.
Se ei silti poista sitä ongelmaa, että kissat kiipeilee kuusessa ja tiputtelee koristeita. Mutta kissat nyt vaan on kissoja...