Miksi jotkut miehet eivät ns. miehisty?
Ruumiillisesti siis? En osaa selittää, mut jäävät ns. pojan näköiseksi.. ainakin tää on semmonen poikamainen, ei kovin harteikas, kroppa.. näyttää lyhyemmältä kuin onkaan..
Ja miehistymisellä en tarkoita, että pitäs joku kaljamaha olla..
Kommentit (47)
Ihmetteletkö myös mikseivät jotkut naiset naisistu?
En ihmettele. Naiset ei kiinnosta. Ap
elo kannatat toksista maskuliinisuutta ja stereotypioita sukupuolesta?
Geenit joiden mukana tullut semmoinen hormonitoiminta?
miksi kaikilla naisilla ei jättitissejä ja Pamela Anderssonin kropppaa?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko Ari Koivusta, ap?
Koivunen kyllä laulaa tosi hyvin edelleen. :)
Evoluution tulos, ihmisen kasvonpiirteet ovat jo 10000 vuodessakin muuttuneet paljon feminiimisemmäksi, pehmeämmiksi ja, ystävällisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Evoluution tulos, ihmisen kasvonpiirteet ovat jo 10000 vuodessakin muuttuneet paljon feminiimisemmäksi, pehmeämmiksi ja, ystävällisemmiksi.
Harmi ettei käytös ole seurannut tätä kehitystä kuitenkaan.
Ovat usein myös vihreiden tai vasemmiston äänestäjiä. Eivät harrasta miesten urheilulajeja, korkeitaan jotain lenkkeilyä tai pyöräilyä. Syövät vähän tai ei ollenkaan lihaa, eivätkä saa tarpeeksi proteiinejä. Tuossahan nyt noita yleisimpiä selityksiä.
AffaMale29
Eikö nykyisin tehdä kaikki mahdollinen etteivät pojat miehistyisi?
Miehistyminen = setämiehistyminen
Tässä on se syy, miksi vain harva haluaa enää miehistyä. Itse ainakin olen tuhat kertaa mieluummin ihmisoikeuksien ja tasa-arvon puolella kuin miehinen.
Vierailija kirjoitti:
miksi kaikilla naisilla ei jättitissejä ja Pamela Anderssonin kropppaa?
Koska ei mennä leikkauksiin ja anneta dumpata täyteen silikonia. Siksi.
Luulen itse kuuluvani viisikymppisenä mainittuun joukkoon. En pääse miehen kirjoihin edes vanhainkodissa.
Luulen että kyseessä on sekoitus kasvatusta sekä ruumiinkemiaa.
Esimerkiksi itselleni vanhemmat opettivat, että "pysy aina lapsena". Se oli se ylin arvo.
Ei ollut mitään hienompaa kuin olla Peter Pan lapsuudenkodissani.
Varmaan on joku testosteronin puute myös tai vastaavaa.
Niin se on, nainen on aina nainen mutta mies ei ole aina mies. Jännä juttu. Miehuus on feikkiä, esittämistä siis. Jotkut naiset myöskin boostaavat maskuliinisia piirteitä itsessään, sekin näyttää vähän oudolta.
Perimä. Jotkut vaan on kukkakepoejä, joilla on pulkannarut käsiä. Tämä ei tosin estä hankkimassa kaljamahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehistyminen = setämiehistyminen
Tässä on se syy, miksi vain harva haluaa enää miehistyä. Itse ainakin olen tuhat kertaa mieluummin ihmisoikeuksien ja tasa-arvon puolella kuin miehinen.
Olen tuhat kertaa mieluummin eri planeetalla kuin samalla sinun kanssasi.
Sitä se on kun soijaa syö - jää soijapojaksi...
Miksi jotkut naiset jäävät tytön näköisiksi. Sellaisiksi kelottuneiksi laudoiksi.
Miksei kaikille naislle kasva tötterötissit ja tyrkkytarakka?
samasta syystä kuin jotkut naiset eivät ns. naisistu.