Miksi jotkut miehet eivät ns. miehisty?
Ruumiillisesti siis? En osaa selittää, mut jäävät ns. pojan näköiseksi.. ainakin tää on semmonen poikamainen, ei kovin harteikas, kroppa.. näyttää lyhyemmältä kuin onkaan..
Ja miehistymisellä en tarkoita, että pitäs joku kaljamaha olla..
Kommentit (47)
millä rahkeilla ap tätä vaatii miehiltä?
He vanhenevat hitaammin.
https://www.stuff.co.nz/life-style/life/70017732/people-who-look-younge…
miksi kaikki naiset on miehekäitä... Miksi naiset eivät ns. naisistu?
Vierailija kirjoitti:
He vanhenevat hitaammin.
Aika huonot esimerkit valittu juttuun. Leo ja varsinkin prinssi kyllä kulahtaneet tosi nopeaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
syövät vähän tai ei ollenkaan lihaa, eivätkä saa tarpeeksi proteiinejä.
AffaMale29
Höpöhöpö. Kaverini, joka on siis mies, on kansallisella tasolla kohtuullisesti menestynyt painonnostaja ihan vegaaniruokavaliolla. Eikä ole höyhensarjaa, vaan vähän kookkaampi tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He vanhenevat hitaammin.
Aika huonot esimerkit valittu juttuun. Leo ja varsinkin prinssi kyllä kulahtaneet tosi nopeaan tahtiin.
Juu. Itselle olisi naisista tullut ensimmäisenä Halle Berry ja miehistä Jared Leto mieleen.
Geenit. Ei tullut leveitä hartioita, jalat mallia tikku ja muutenkin hyvin hoikka mies olen. Punttia olen muiden urheiluharrastusten ohella nostanut, joten minusta tuli lihaksikkaampi kapeahartiainen, tikkujalkainen ja hoikka mies. Lihakset eivät luuston rakennetta miksikään muuta, toki auttavat siihen etten ihan oljenkorrelta näytä. Partaa kasvaa heikosti ja muutenkin kehon karvoitus hentoa. 40+ ikää.
Siksi, koska eivät tee enää ruumillista työtä eivätkä syö sian läskiä.
enemmän minä ihmettelen ihmisten jäämistä kuin teini-ikäiseksi. eivät kasva kypsäksi ihmiseksi. eläkeläisetkin käyttäytyvät kuin pahaiset kakarat. eivät edes häpeä.
Itsekin kerran tapasin miehen jolla ei ollut rintakarvoja, oli kuitenkin 28v jo. Sori vaan mutta tuli liian pedo fiilis jatkaakseni tapailua.
Vierailija kirjoitti:
enemmän minä ihmettelen ihmisten jäämistä kuin teini-ikäiseksi. eivät kasva kypsäksi ihmiseksi. eläkeläisetkin käyttäytyvät kuin pahaiset kakarat. eivät edes häpeä.
Samoin minä. Kertoo yhteiskunnan kieroutumisesta ja ns. lopun ajoista ennen romahdusta, kun sitä pidetään pahana jos näyttää ikäisekseen nuorelta, mutta sitä sen sijaan juhlitaan, jos keski-ikäisen tai vanhan ihmisen elämänarvot ja elämäntavat ovat kuin pahimmankin nuorisorikollisen teini-ikäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä. Kertoo yhteiskunnan kieroutumisesta ja ns. lopun ajoista ennen romahdusta, kun sitä pidetään pahana jos näyttää ikäisekseen nuorelta, mutta sitä sen sijaan juhlitaan, jos keski-ikäisen tai vanhan ihmisen elämänarvot ja elämäntavat ovat kuin pahimmankin nuorisorikollisen teini-ikäisen.
Ketkä pitävät pahana? Ihmiset jotka näyttävät jo kolmekymppisinä yli nelikymppisiltä? Ei kait kukaan normaali ihminen tule edes pahemmin miettineeksi tuommoisia. Tuskin niitä nuoremmaltakaan näyttäviä kauheasti haittaa, luulisin? Minusta olisi mahtavaa näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta.
Keski-ikäiset, jotka eivät käyttäydy kuten keski-ikäisten kuuluu, saisivat hävetä. Paljon. Minä häpeän niitä.
Hartioiden leveys riippuu geeneistä.
Niillä ei ole munia. Ne on ämpärileikattu jo pienenä.
Siinä on se syy !
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä, että miten paljon nousee penkistä & pystypunnerruksesta. Ja miten monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten vaikka joku edward norton näyttää luuviululta. Mutta kun se treenas tuohon leffaan American History X, niin alkoi kummasti muistuttaa miestä ..
Treenaamalla ..
Sincc
Myöskään kapeaharteiset nyrkkeilijät/urheilijat ei näytä miltään toimistossa prosessoria näpränneiltä hiiriltä.
Kun on vähän lihaa luiden ympärillä ..
Sincc
Kai se on geeneistä kiinni. Tai siitä että tietää tosi nuorena mitä haluaa. Pelottavaa kyllä pikkutyttönä ajattelin että haluan isot tissit, kurvikkaan kehon ja voimakkaat kasvot. Valitettavasti sain juurikin nuo ja nyt mietin oliko järkeä tässä.