Millaisissa vaatteissa ihmiset kaupungilla?
Olen lähdössä kaupungille pitkästä aikaa, millaisissa vaatteissa siellä ollaan? Onko kaikilla jo minishortsit ja narutopit, vai voinko laittaa peittävämpää päälle?
Kommentit (7)
Kuka kulkee minisortseissa ja narutopissa? 5-15v lapsi, toiv ei sitä vanhempi.
No, kukin tietty "tyylillään".
Ei rantavaatteissa kaupungille helteilläkään.
No kyllä mä ainakin ihan shortseissa ja topissa kaupungilla kuljen. Tuonnehan tukehtuu jos on pitkät housut!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:17"]
No kyllä mä ainakin ihan shortseissa ja topissa kaupungilla kuljen. Tuonnehan tukehtuu jos on pitkät housut!
[/quote]
Kumma että suomalaiset tukehtuu jos on oikeat vaatteet päällä. Ei etelämmässäkään ihmiset kulje ympäri vuotta missään narutopeissa, kyllä täällä on ihan kunnon housut ja paidat päällä vaikka olisikin +30 astetta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:17"]
[/quote]
Kumma että suomalaiset tukehtuu jos on oikeat vaatteet päällä. Ei etelämmässäkään ihmiset kulje ympäri vuotta missään narutopeissa, kyllä täällä on ihan kunnon housut ja paidat päällä vaikka olisikin +30 astetta.
[/quote]
Nyyhkis! Ihan kamalaa!
kävin just yöpaidassa sokoksella. On vaan niin kuuma :-D ja jos joku kattoi aivan sama siinähän sai sisältöä elämäänsä :-P
Minulla on yleensä lyhythihainen kauluspaita ja polvipituinen hame.