Teinit kännyköi, entäpä teillä?
Kommentit (15)
Ota kännyt pois jouluksi rangaistukseksi. Vasta joulun jälkeen takaisin. Ota samalla popcornit esiin ja seuraa sitä raivoamista :)
Meillä ei oo teinejä, mutta kaikki meistä kolmesta aikuisesta on omilla koneillaan tekemässä kuka mitäkin. Mä kyllä kohta alan paistaa torttuja miehellä on kinkun paistohommelit kesken. Kohta myös pestään sauna, kun tortut on valmiita, sillä se on vielä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei oo teinejä, mutta kaikki meistä kolmesta aikuisesta on omilla koneillaan tekemässä kuka mitäkin. Mä kyllä kohta alan paistaa torttuja miehellä on kinkun paistohommelit kesken. Kohta myös pestään sauna, kun tortut on valmiita, sillä se on vielä tekemättä.
Saunan pesu jouluaattona? Onko aikatauluttamisessa ongelmia?
Kännyköivät, välillä telkkaroivat tai vaatteloivat. Yritän saada ne kenkäilemään ja koirailemaan ettei koira tarpeile sisälle
Meillä nukutaan vielä. Minä paistelen kinkkua ja juuri söin aamupalan. Laitoin saunan päälle. Jos tuo nukkuu vielä kun sieltä tulen, alan pikku hiljaa herättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä nukutaan vielä. Minä paistelen kinkkua ja juuri söin aamupalan. Laitoin saunan päälle. Jos tuo nukkuu vielä kun sieltä tulen, alan pikku hiljaa herättelemään.
Miksei saa nukkua niin kauan kuin haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten saa mutta jouluna voisi herätä ihmisten aikaan pesulle ja aterialle niin ei äidin yksin tarvitse sitä viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten saa mutta jouluna voisi herätä ihmisten aikaan pesulle ja aterialle niin ei äidin yksin tarvitse sitä viettää.
Nyt alkoikin herätyskello soida teinin kamarissa, oli itse itselleen sen laittanut :) Mutta se on toinen juttu se milloin oikeasti nousee ylös. Toki menen saunaan tässä puolen tunnin sisään ja olen siellä vaikka tunninkin niin ei kiirettä herätä hänelläkään vielä.
Ja sinä näytät mallia keskustelemalla vauvapalstalla sen sijaan, että keskustelisit lasten kanssa.