Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis 6-14 -vuotiaat soittelee Joulupukin kuumaan linjaan

Vierailija
24.12.2020 |

Jotain taapero- ja kerho-ikäisten uskoisin vielä soittelevan, mutta en enää tuon ikäisten lasten. Uskovatko nuo lapset jotka tuonne ohjelmaan soittelee oikeasti joulupukki-satuun vai pakottavatko vanhemmat omia lapsiaan soittelemaan Joulupukille?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne pitää hauskana läppänä?

Vierailija
2/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on joulumieltä iästä riippumatta. Toiset taas ovat tosikkoja aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät soittaisi, jos ulkomailta tulee ihan aikuisiakin matkailijoita katsomaan joulupukkia.

Vierailija
4/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 14-vuotias tietää varmasti onko pukkia olemassa, mutta toi nyt on osa joulun perinnettä. Miksi itse katsot ohjelmaa? :D

Vierailija
5/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuonne sentäs 14-vuotiaat soittele?

Vierailija
6/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juuri 4v täyttänyt ei soita, koska ei osaa kunnolla puhua puhelimessa. Hän huutelee kaukaa, luulee että puhelimesta soittaja näkee hänet tai puhe loppuu kesken ja lähtee karkuun puhelimen luota. Sen vuoksi soitamme pukille vasta vuoden kuluttua :D

Vierailija
7/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuonne sentäs 14-vuotiaat soittele?

Sitä tässä itsekin kauhistelen. Tai sitten soittaja valehteli suorassa lähetyksessä ikänsä.

Vierailija
8/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saavat soittaa, kävihän juuri  Gordon Ramseykin moikkaamassa pukkia. Sai vielä toruja kovasta kiroilusta:))

Vierailija
9/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joulupukille puhumisessakin on joku ikäraja?

Vierailija
10/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sinne soittaa vaikka satavuotias. Mutta kyllä minua säälittää jos 14-vuotias vielä oikeasti uskoo tuohon tarinaan. Muutaman vuoden päästä täysi-ikäinen aikuinen.

Vanhemmat pitäisi saada vastuuseen jos kasvattavat lasta tuohon malliin.

Vierailija
11/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joulupukille puhumisessakin on joku ikäraja?

Kyllä jo pari- tai kolmevuotiaalle kuuluu selittää ettei pukki ole oikea. Ja ettei siihen ole järkevää ja tervettä uskoa.

Vierailija
12/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaan linjaan seuraavina vuosina hätätiedotukset, että tämä ohjelma ei perustu totuuteen, Pukkia esittää näyttelijä?

Mihin päädymmekään.

Vierailija
13/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhin lapseni ei ole todennäköisesti koskaan uskonut joulupukkiin. Ja hän todellakin rakastaa kaikkea joulupukkiin liittyvää, kirjoittaa pukille ja varmaan soittaisikin. Itse olen ajatellut, että joulupukki on vähän kuin interaktiivinen teatteriesitys.

Onhan se aikuistenkin kesken hauskempaa todeta että ”näin pukkia ja se jätti nämä” tai ”pukinmuorilla oli leivontapäivä” kuin vain iskeä lahjat pöytään ja sanoa että ”tässä on Pekalta ja multa”.