Muita naisia, jotka ei tule kondomin kanssa?
Minusta on outoa, että kondomi vaikuttaa niin paljon tuntemuksiin yhdynnässä. Kuitenkin eron huomaa ihan selvästi, ja itse en koskaan tule kondomin kanssa, vaikka muuten mitään ongelmaa ei ole. Lisäksi jotenkin tuntuu siltä, että homma loppuu kesken, luulen sen johtuvan siitä, että mies ei ejakuloi sisään. Jotenkin se sperma vaikuttaa oudosti niin, että siitä jää sellanen lämmin olo pitkäksi aikaa. Onko jollain muulla samanlaisia tuntemuksia, vai olenko jotenkin outo tai yliherkkä? Mainittakoon, että tuosta samasta lämmöstä olen aina tiennyt yhdynnästä saakka, milloin tulen raskaaksi, koska yleensä se olo menee jossain vaiheessa ohi, mutta raskaaksi tullessani se vain jatkuu. Olen siis joka kerta (3 kertaa) ihan varmasti tiennyt olevani raskaana jo paljon ennen testin tekemistä.
Kommentit (16)
Ehkä sulla tulee joku yliherkkyysreaktio spermaa kohtaa, tuollainen lämmöntunne voisi olla sitä. Raskaus ei kyllä koskaan ala heti yhdynnän jälkeen ja kiinnittyminenkin on vasta n. viikko hedelmöityksen jälkeen, joten tuo tuntemus lienee lähinnä korvien välissä.
Niin siis se lämmöntunne alkaa aina, ilman raskauttakin. Yleensä se menee ohi, mutta ei silloin, kun tulen raskaaksi. Raskaana ollessani olen kyllä ollut tosi huonossa kunnossa, koska olen voinut pahoin jokaisen raskauden alusta loppuun saakka, eli joku yliherkkyysreaktio voi hyvinkin olla kyseessä. Tuskin on korvien välissä, sen verran luotettavia on nuo tuntemukset aina olleet.
ap
Ymmärrät ehkä siis myös meitä miehiä, jotka emme pidä kondomeista? En pysty tulemaan sellaisen kanssa ja ilman tulemista seksi on minulle melko yhdentekevää.
Miksi en ymmärtäisi, kun kerran itse olen samanlainen? Toisaalta miehenä voit myös yrittää ymmärtää naisia, joille muutkin ehkäisykeinot voivat olla hankalia. Itse en pysty käyttämään hormonaalista ehkäisyä, koska se aiheutaa mulle myös jotain yliherkkyysreaktioita tms.
ap
Naiset tarvitsee spermaa voidakseen hyvin, kyllä sen aika moni tietää,mutta jostain syystä nämä terveydenhuollon ammattilaiset ei asiaa tiedä, ymmärrä tai halua myöntää.
Kyllä naiselta jää yhdentä kesken jos ei saa spermoja sisään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:59"]
Naiset tarvitsee spermaa voidakseen hyvin, kyllä sen aika moni tietää,mutta jostain syystä nämä terveydenhuollon ammattilaiset ei asiaa tiedä, ymmärrä tai halua myöntää.
Kyllä naiselta jää yhdentä kesken jos ei saa spermoja sisään.
[/quote]
No hehheh. Sperma aiheuttaa monelle jatkuvia hiivatulehduksia ym. ongelmia. Sperma laukaisee aina naisessa immuunireaktion, joka rasittaa elimistöä. Todennäköisesti ap:lla on erityisen voimakas tuo immuunivaste spermaa kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:03"]
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012082215982535_se.shtml
[/quote]
juu, mutta haittavaikutuksista kertovia tutkimuksia on moninkertainen määrä.
Mutta huomautan, että se immuunireaktio tai mikä ikinä onkaan, on erittäin miellyttävä. Vähän samanlaisia tuntemuksia mulla on toisinaan ovulaation aikaan, vaikka en yhdynnässä olisikaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:03"]http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012082215982535_se.shtml
[/quote]
otettiinko tässä huomioon se, että ilman kondomia panevat naiset on todennäköisimmin parisuhteessa ja vielä todennäköisemmin onnellisessa, kun kerran seksiä on usein. Ja ehkä siksi onnellisempia, kuin selibaatissa elävät ja kondomia käyttävät?
Ap, kyllä nää tuntemukset on sun korvien välissä. Ei se hedelmöittynyt munasolu siellä munanjohtimessa ketään lämmitä, se ei ole interaktiivinen sun kroppas kanssa, kun vasta kiinnittyneenä.
No usko mitä uskot, minä tiedän, miltä minusta tuntuu. On vähän kummallista väitellä tällaisesta asiasta...
ap
Älä vaan julkisesti ala ihmisille tällaista selittämään, saat vielä hullun paperit.
Itsehän sinä tämän avauksen tänne ap teit ;) ja ei kaikki ole samaa mieltä kuin sinä.
Meillä on kondomi käytössä tietyistä syistä ja ei anneta sen todellakaan häiritä hommia. Molemmat saa jättimegaorkkuja :) Ja hiivatulehduksia ei enää tule, ei sperma kutita toosaa ja sänky pysyy siistimpänä. Tosin meillä on toisistamme yli 20 vuoden kokemus eli ei yksi kortsu mitään pilaa kun hommat osaa.
Niin siis eikö susta olisi outoa, jos joku väittäisi vastaan, kun sanot, että susta tuntuu joltakin? "Ei, toi on vana sun korvien välissä, ei susta VOI tuntua tolta."
Olen puhunut tästä myös gyneni kanssa, ja hän on sanonut, että on kuullut muiltakin naisilta samaa, mutta erittäin harvoin.
ap
Mikä siinä on, että luetunymmärtäminen on palstamammoille niin vaikeaa?