Miehet?
Mä oon vähä ihmetelly:
*Miksi pitää puristaa kyselemättä rinnoista baarissa? (ei kiva)
*Miksi mies sanoo olevansa paha heti ensitapaamisella?
*Miksi aviomiehen baaritiskille tai wc poistuminen saa miehet kilpaa kehumaan naisen olemusta?
*Miksi nuoret miehet pakkautuvat iskemään kaksikertaa vanhempaa naista heti kun nainen on humalassa?
*Miksi ovia aukaistaan jo 10 metrin päästä?
*Miksi miehet tarjoavat niin paljon viinaa kuin jaksaa juoda?
*Miksi keskellä päivää tuntematon tekee seksiehdotuksen ruokakaupassa (ei kiva)?
*Miksi aviomiehen läsnäollessa voi tulla tuijottamaan intensiivisesti silmiin ja kehumaan ulkonäköä?
*Miksi heti kuvitellaan enemmän jos vain hymyilee ystävällisyyttään?
*Miksi yhtäkkiä kuin tyhjästä on kuitin takana nimi ja puhelinnumero?
*Miksi vanhat miehet käyttäytyvät kuin teinipojat?
*Miksi valehdella ikänsä vanhemmaksi?
*Miksi autot pysähtyvät antaakseen tietä ilman suojatietä vaikken ole tietä ihan heti ylittämässäkään vaan työnnän pyörää pyörää ihan rauhassa vilkuillen voinko ylittää tien?
*Miksi jalankulkijana minun on hankala kävellä suojatielle päinkään kun autot pysähtyvät vaikka matkaa on vaikka kuin ja tulee tosi nolo olo?
*Miksi kaupan kassalle mentäessä minun annetaan ohittaa vaikka kaikki tiedämme, että jo kauppaan tultaessa tiedämme kaikella olevan vuoronsa.
*Miksi mies antaa voittaa itsensä vaikka hän on selvästi parempi?
*Miksi kauppias tarjoaa kaupanpäälle itsensäkin?
jne....
Onko tämä ihan yleistä käytöstä?
Olen kyllä sitä mieltä näin avioliitossa olevana äitinä, että ihan hauskaahan tällanen on, paitsi suorat seksiehdotukset ja rintoihin tarttumiset ei oo kivoja ollenkaan vaan tulee oikeestaa tosi inhottava ja ahdistunut olo.. muuten hymyilyttänyt ja piristänytkin.
Kommentit (9)
Naiset:
*Miksi ne on Suomessa ylipainoisia?
*Miksi ne on Suomessa nalkuttajia?
*Miksi ne nenärengaslesbofeministejä?
*Miksi ne sanoo yhtä ja tarkoittaa toista?
*Miksi ne lukee rivien välistä ja väärintulkitsee?
*En jaksa keksiä enempää typeriä kysymyksiä...
Häh, joku puristelee rintojasi??
Minulla on 70E, eli kyllä näistä kiinni saa, mutta kukaan ei ole koskaan käynyt puristelemassa niitä... taidat ihan itse lähettää jotain signaalia miehille...
-- no en todellakaan puristele!
-- hä? no ehkä haluaa antaa "pahan miehen" kuvan. Jotkut naiset pitävät pahoista poijista
*Miksi aviomiehen baaritiskille tai wc poistuminen saa miehet kilpaa kehumaan naisen olemusta?
-- no minä en näin tee mutta saahan sitä kehua
*Miksi nuoret miehet pakkautuvat iskemään kaksikertaa vanhempaa naista heti kun nainen on humalassa?
-- pumat on "muodissa"
-- jaa no ollaan kohteliaita mutta rajansa kaikella
-- no miksi ei? Saahan sitä sanoa ei kiitos
*Miksi keskellä päivää tuntematon tekee seksiehdotuksen ruokakaupassa (ei kiva)?
-- no ei kai nyt sentään??? Mutta eihän se ota jos ei annakkaan. ;o)
*Miksi aviomiehen läsnäollessa voi tulla tuijottamaan intensiivisesti silmiin ja kehumaan ulkonäköä?
-- mutta baarissa vain aviomiehen poistuminen baaritiskille tai vessaan (lue yllä)
-- no ei nyt sentään.
-- jaa, en ole kaupan kassa joten en osaa sanoa
-- koska kaikki miehet olemme max 13 vuotiaita
-- en tiedä en näin tee
*Miksi autot pysähtyvät antaakseen tietä ilman suojatietä vaikken ole tietä ihan heti ylittämässäkään vaan työnnän pyörää pyörää ihan rauhassa vilkuillen voinko ylittää tien?
-- tieliikennelaissa lukee että suojatielle aikovaa jalankulkijaa on väistettävä.
*Miksi jalankulkijana minun on hankala kävellä suojatielle päinkään kun autot pysähtyvät vaikka matkaa on vaikka kuin ja tulee tosi nolo olo?
-- tieliikennelaissa lukee että suojatielle aikovaa jalankulkijaa on väistettävä.
*Miksi kaupan kassalle mentäessä minun annetaan ohittaa vaikka kaikki tiedämme, että jo kauppaan tultaessa tiedämme kaikella olevan vuoronsa.
-- no en minä ainakaan ketään jono ohi päästä
-- siksi että jos kilpailunhaluinen nainen häviää ei sitä valitusta häviön jälkeen kestä kukaan!
-- no ei se ota jos ei annakkaan
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:40"]Mä oon vähä ihmetelly:
jne....
Onko tämä ihan yleistä käytöstä?
Olen kyllä sitä mieltä näin avioliitossa olevana äitinä, että ihan hauskaahan tällanen on, paitsi suorat seksiehdotukset ja rintoihin tarttumiset ei oo kivoja ollenkaan vaan tulee oikeestaa tosi inhottava ja ahdistunut olo.. muuten hymyilyttänyt ja piristänytkin.
[/quote]
Yksi vastaus kaikkiin kohtiin: koska naiset eivät koskaan tee aloitetta miehen suuntaan. Siksi.
Oletko miettinyt voiko osasyy löytyä sinusta? Tunnistin vain muutaman, joten en selvästikään ole mies riittävästi.
Jos liikkuu päivisin kaupungilla niin tottakai rikastajat kerkee sen verran persettä nostaa, että yrittävät tarrata tisseihin kiinni. Heillä on aikaa ja energiaa siihen, kun notkuvat päivät kahviloissa.
-Koska mies ei osaa tehdä mitään muutakaan ja toivoo että edes tuo toimii. Mies on myös kadottanut kunnioituksen naisia kohtaan syystä tai toisesta.
- Koska pahat pojat saa naisia ja sellaisen esittäminen voi jostakin vaikuttaa hyvältä idealta.
- Nilkkejä löytyy.
- Koska on helpompaa saada sänkyyn vanhempi hoikka ja jotenkin silmää miellyttävä nainen kuin nuori kaunis nainen. Usein mennään sieltä missä aita on matalin.
- Miehellä on alemmuuskompleksi suhteessa naisiin.
- Tiedät varmaan itsekin.
- Ehkä mies haluaa vain kokeilla voisiko se toimia.
- Dickheadejä löytyy. Todennäköisesti näillä tyypeillä onnistaakin joskus.
- Koska monella miehellä on vaikeuksia saada naista ja on siksi epätoivoinen, mikä saa aivot käymään ylikierroksilla aina kun nainen antaa jotain signaaleja, jotka teoriassa voisivat tarkoittaa kiinnostusta.
- Miksi ei? Eihän siinä mitään häviä jos yrittää.
- Naissuhteet menneet päin prinkkalaa ja vanhana on sitten munaa sikailla niin paljon kuin haluaa.
- Koska naiset haluavat tutkimustenkin mukaan keskimäärin itseään vanhempia miehiä?
Yksi yhteinen nimittäjä löytyy: naismarkkinoilla pieni osa miehistä saa suurimman osan naisista. Jäljelle jäävät miehet ovat epätoivoisia. Lisäksi yhteiskunta jo ihan lastenohjelmista lähtien opettaa miehiä lahjomaan ja mielistelemään naisia.
Taidat olla ns. helpon oloinen.