Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa ylipuheliasta kaveriani. Onko tämä normaalia puheliaisuutta?

Vierailija
23.05.2014 |

Kaveri on koko ajan äänessä. Myös Facebookissa. Tässä esimerkkejä:

Kaveri A mun kaverin FB-kuvassa näkyvästä tyynystä: "Kiva tyyny!"

Mun kaveri: "Tyyny ostettiin keväällä Marimekon alesta, maksoi 15 euroo. Olin Viivin kanssa shoppailemassa ja toi tyyny näytti siltä, että sillä olisi koti meillä. Ja mietin, että koska on ton värinen, se sopii nyt Ennan huoneeseen ja jos se ei tykkää siitä, niin Jenna voi ottaa sen. Ja sitten kun sitä ei enää kukaan jaksa kattoa, voidaan myydä se eteenpäin. Marimekon tyynyjä myydään esim. huutonetissä ihan törkeisiin hintoihin, eli saadaa omat takaisin, jos ei lapsille kelpaakaan tai jakseta itse katsoa pidempään. Me ostetiin samanvärinen pöytäkoriste viime talven Thaimaan reissulta niin ajattelin, että toi tyyny sopisi sen kanssa tosi hyvin. Niin ja tossa tyynyssä on samoja kukkia kuin meidän keittiön välitilan tapetissa, huomasitko!!"

Kaveri B: Munkin mielestä kiva tyyny, mutta ei tarvitse toista selostusta :D

Kaveri C mun kaverin seinällä: "Moi, ootko tulossa kahville tänään klo 14?"

Mun kaveri: "Joo moi, mun pitää ensin mennä aamulla Tiian kanssa neuvolaan, kun sillä on puolivuotistarkastus. Tästä pitäis siis lähtee kohta kävelemään sinne neuvolaan, kun bussit ei kulje. Hirvee pukeminen ulos, kun on noin paljon pakkasta ja pitäis kuitenkin sen verran pitkään kävellä, ettei jäädy matkalle. Ja sitten taas hirvee riisuminen perillä. Ja se neuvolantäti on muuten se sama kun oli Jennalla eri terveyskeskuksessa. Se on tooosi kiva, kuten ehkä muistat? Siis not. Mun pitäis käydä neuvolan jälkeen siinä viereisessä ompeluliikkeessä hakemassa parit napit, kun Ennan mekosta repeytyi päiväkodissa yksi nappi irti. Ajattelin laittaa sen mekon joulujuhliin ja eihän ilman nappia sitä voi käyttää. Lasten vaatteisiin saa menemään ihan tolkuttomasti rahaa. Paitsi jos asuis Thaimaassa Suomen palkoilla :D Mä yritän jotenkin ehtiä sieltä nappikaupasta vielä ruokakauppaan ennen ku Viivin pitäis päästä päiväunille, et huh mikä aamu tulee olemaan. Ei käy ittee kateeks!

Kaveri C: ..niin että pääsetkö tulemaan sinne kahvilaan..?

Mun kaveri: Joo tietty. Pääsiskö sinne rattailla, kun me tullaan ton bussilakon takia kävellen. Ei tuolla mitenkään sikana lunta ole ja kyl noi isommat pystyy jo kävelemään, vaikkei kaikkia teitä olis aurattu. Paitsi et jos on just sillä tavalla hankalasti aurattu, että on hirveät kinokset, niin voi olla vähän hankala edetä. Luulen, että pitää ottaa pulkka mukaan ja vetää noita isompia siinä, jos tulis sellainen ongelma. Pulkan voi varmaan jättää vaunujen viereen sitte kahvilassa. Ai mut mitenhän ne rattaat saa sinne ulos jätetty, eikö siinä kahvilassa ollutkin niin kapee se ovi, ettei rattaat mahdu sisälle? Taas niin helppoo lähtee lasten kanssa yhtään mihinkään.

Siis koko ajan tällaista. Facebookissa ei uskalla kommentoida mitään, kun tulee puolen sivun romaani perään. Livenä puhuu niin paljon, että olin kerran 3 tuntia kylässä, enkä valehtelematta sanonut sanaakaan. Oikeasti.

Rasittavaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ajan tuon tunteen pimeän komeron tarpeesta :D Toivottavasti nämä ketjut saavat jonkun papupadan vähän vetämään henkeä ja miettimään, että muillakin saattaisi olla asiaa!

Vierailija
22/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh mä tunnen tällaisen henkilön. On sukuun tullut ja pakko tavata sitä jouluisin ja muina juhlapäivinä. Muuten en halua pitää mitään yhteyttä. Itse asiassa poistin sen jopa FB-kavereistanikin, koska en todellakaan jaksanut enää katsoa sen kilometripäivityksiä, enkä halunnut sen kommentoivan mitään mun juttuja. Turha olisi ollut roikottaa mukanakaan.

En usko, että se edes hengittää. Puhuu vain koko ajan. Se on niin laihakin, ettei ehdi puhumiselta syömään. Mun elämän rasittavin ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Mä en kestäisi ollenkaan.

Vierailija
24/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on todella rasittavaa. Olen pari vastaavaa tyyppiä tuntenut.

Yleensä tällaiset ihmiset ovat äärimmäisen itsekeskeisiä, ei heitä kiinnosta mitä muille kuuluu.

Mun entisellä työpaikalla oli just vastaava tyyppi. Siitä lähtien kun tuli taloon töihin niin kahvitauot oli pelkkää naisen monologia. Päläpäläminäminäminä... Surullisinta oli että monet lakkasivat käymästä kahvilla, entinen mukava yhteinen iltapäivähetki oli täysin piloilla. Tyyppi oli myös tosi kyllästyneen näköinen heti kun joku muu yritti sanoa paria sanaa enemmän.

Vierailija
25/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuollainen kaveri, ja olen nykyään vähentänyt tapaamisiamme koska en vaan jaksa. Tunnen myös tän kaverin siskon, ja hän on kertonut että kaverillani on joku lievä aivovamma tms. (en udellut enempää) mutta siis ei ihan tajua sosiaalisia normeja ja miten "kuuluisi" käyttäytyä ihmisten kanssa. Puhuu, puhuu ja puhuu ja vain itsestään, ikinä ei kysele miten muilla menee. Saattaa leffateatterissa kesken elokuvan ihan tosissaan kysyä että"mikä sulla on kun oot noin hiljaa, haluutko puhua jostain?". Ööö, katson leffaa?

Vierailija
26/26 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika on höpöttänyt kaverilleen jo 3 tuntia, miten sitä juttua riittää.