Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotias tyttäreni " seurustelee" 31-vuotiaan miehen kanssa!

Vierailija
31.07.2006 |

Olen koko kesän tiennyt, että jonkun kanssa seurustelee kun on niin salaperäinen ja paljon poissa kotoa ym. Olenkin kysellyt kuka poika se on ja onko samasta koulusta. Tänään tyttö paljasti, että ei ole kertonut siksi, kun se " poikaystävä" onkin jo 31-vuotias mies! Olen sanaton. Tyttö sanoi rakastavansa miestä ja mikään ei heitä voi erottaa ym. Sanoi myös haluavansa muuttaa miehen luokse ja kun sanoimme, ettei missään tapauksessa niin tyttö lukittui huoneeseensa. Emme tunne tätä miestä, mutta tyttö sanoi, että on maailman herttaisin ihminen ja aivan ihan ym. soopaa suolsi suustaan ulos. Olen järkyttynyt ja shokissa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omat virheensä ja asioita oppii kantapään kautta. Mutta se voi myös olla tosirakkautta, joka kestää hautaan saakka. Ei voi tietää.

Mutta pliis anna tyttösi olla onnellisen rakastunut jos sitä on.

Mikäli yrität estää heidän seurustelun, veikkaan, että tyttösi kapinoi entistä enemmän jha voipi olla, että mummoksi tulet melko pian

Vierailija
2/21 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta ikäera, tapasimme ollessani 17v. Olemme olleet yhdessä jo vuodesta 1997.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli 16v ja mies 30v.

Kyllä me vähän kauhisteltiin tytön ikätovereina mutta tänä päivänä pari on ollut 10v yhdessä, ovat naimisissa, heillä on 2 lasta ja vaikuttavat oikein onnelliselta ja tasapainoiselta perheeltä.

Kauhealtahan se tuossa iässä ulkopuolisista tuntuu mutta koskaan ei voi tietää vaikka kyseessä olisi todellinen rakkaus ja elämänkumppani... Harvinaista kyllä mutta pisti minut miettimään. Itse mieluummin tutustuisin kun tyrmäisin...

Onko ap kuullut sanontaa että vihollinen kannattaa pitää lähellä...?

Vierailija
4/21 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä, katso miten hän kohtelee tytärtäsi.

Vierailija
5/21 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi päivää aikaisemmin täyttänyt 17 vuotta, kun rupesin seurustelemaan 29-vuotiaan miehen kanssa. Suhde oli rauhallinen, tasa-arvoinen ja kesti 2,5 vuotta. Loppumisen syy oli tunteiden kuoleminen, olimme muuttuneet seurustelukumppaneista ystäviksi. En missään vaiheessa kokenut, että ikäerosta olisi ollut juurikaan haittaa. Nyt olen 26-vuotias ja hän on yhä tuttuni.

Toki on totta, että jokaista harmitonta esimerkkiä kohden voi olla useampikin varoittava esimerkki. Kutsukaa mies kylään ja selvittäkää, millainen hän on. Kuulostelkaa, että millaiset välit heillä ovat. Onko mies selvästi pomo ja tyttö vain hymisee perässä vai onko suhde tasavertainen.

Sivumennen sanoen, äitini suhtautui asiaan hyvin rauhallisesti. Tuskin olkiaan kohautti, koska luotti minuun ja oli tavannut miehen.

Vierailija
6/21 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on varmaan candyn mutsi, joka nyt vaahtoaa mikosta! :D selvitä ainakin se, onko mies naimisissa, ja onko tällä lapsia.

Vierailija
7/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi varmaan mitenkään estää tyttöä olemasta hänen kanssaan..luultavasti vain karkaisi kotoa jos kieltää aiotte.

Suhtautukaa " kunnioittavasti" , kutsukaa kylään.

Jutelkaa tuon miehen kanssa..

Vierailija
8/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tyttö olisi vielä 15 niin järjestäisin äijälle linnareissun!

t. ap

Vierailija
9/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana kuljin 26-vuotiaan kanssa. Ja ihan omasta halusta.

Vierailija
10/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkin hurjalta kuulostaa kun toinen on vielä lapsi ja toinen aikuinen. Mutta minusta teidän kannattaisi tutustua mieheen ja keskustella tilanteesta yhdessä. Eikä todellakaan kannata antaa vielä muuttaa yhteen, ehkä parin vuoden päästä jos suhteesta tulee pidempiaikainen.

Vierailija
11/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina mä tapaan erään 9v pojan joka lähettelee rumia tekstiviestejä ja tiistaina perheen jonka lapset syö muovilautasilta.

Loppu viikko on tyhjää.

Vierailija
12/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kutsua vävyehdokas kaffeille. JOs mies tulee niin voisi ajatella ettei nyt ihan pahaa lapsellesi halua. Omilla vanhemmilla ni on tuollainen ikäero ja äitini oli 14v kun alkoivat seurustella ja edelleen ovat yhdessä. 36v avioliittoa tuli täyteen tänä kesänä. Äitini oli 17v kun menivät naimisiin.

Vierailija
13/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 31-vuotias enkä voi kuvitellakaan, että vävy" poikani" olisi samanikäinen kuin minä itse! Hittoon tuollaiset papparaiset!

t. ap

Vierailija
14/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen myös 31-vuotias enkä voi kuvitellakaan, että vävy" poikani" olisi samanikäinen kuin minä itse! Hittoon tuollaiset papparaiset!

t. ap

Vierailija
15/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä paljon vanhempien miesten kanssa " ärsyttääkseen" vanhempiaan... Ehkä tyttö unohtaa nopeammin koko jutun, kun ette ole moksiskaan...;) Mitä enemmän huudatte ymv. sitä varmemmin hän takertuu tähän mieheen, sanoisin tätä " Romeo&Julia" teini-syndroomaksi...;)

Vierailija
16/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
17/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa näköjään järjellä ajatella vaan olet heti ottanut sotakannan asiaan.

Tyttösi luultavasti muuttaa miehensä luokse kun äiti on noin yksipuolinen tässä asiassa.

Vierailija
18/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikuinen, lopettaa kyllä.

Vierailija
19/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kohtuuttomasti jeesustele lapsellesi, jos itse olet jo lisääntynyt häntä nuorempana. Onhan se hänelle tietty malli, että 16v on tarpeeksi kypsä päättämään asioistaan, jos äitikin on saanut lapsen jo siinä vaiheessa.

Vierailija
20/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäidin lapsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän