Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jouluriita jo saatu aikaiseksi? Stressaako ,ahdistaako puolison naama,lasten kitinä?

Vierailija
23.12.2020 |

Saa avautua!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua stressaa kaikki juhlapyhät. Joku siinä vaan on ,että se kaikki hössötys saa v-käyrän nousemaan tappiinsa. Tätä jouluakin kun aletaan jo lokakuusta tuputtaa.

Vierailija
22/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Naisellani suhde toisen kanssa ja lasten takia yritetään joulu teeskennellä normaalia. Haluaisin kuristaa vaimoni sekä sen luntun jonka kanssa touhuaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli laudallakin paistellaan kinkkuja ja toivotetaan hyvää joulua.

av-mammoilla on vain tappelu mielessä, joulunakin 

Vierailija
24/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mutta naapurissa oli jo eilen "tunnelma katossa". Kova huuto ja töminä kuului enkä usko että oli joulutontut asialla.

Vierailija
25/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua stressaa kaikki juhlapyhät. Joku siinä vaan on ,että se kaikki hössötys saa v-käyrän nousemaan tappiinsa. Tätä jouluakin kun aletaan jo lokakuusta tuputtaa.

Mikähän siinä on? Meillä ei stressata koskaan vaan kaikki tehdään mielellään ja nauttien kuten kinkun paisto eilen.

Itse jättäisin koko juhlan väliin jos se noin vaikeaa ois.

Yritä pärjätä. Hyvän joulun toivotus vaan varmaan nostas sun v käyrän tappiin joten jätetään väliin mutta muille hyvät joulut!

Vierailija
26/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressiä. Ensimmäistä kertaa ollaan vain ydinperheen kesken. Ei siinä, että aiemmissa jouluissakaan mitään vikaa olisi ollut, mutta nyt ei tarvitse mennä minnekään ja kaikki tehdään omalla aikataululla, joten kelloa ei tarvitse vilkuilla tänään ollenkaan.

Koti ei todellakaan ole tip top, takana raskas työputki eikä ole ollut aikaa siivoilla, mutta ei tämä haittaa. On vain odottava jouluinen mieli :)

Vierailija
27/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaan joka joulu vaikka kuinka nautin ja olen jouluihminen. Silti se kiukku ja itku AINA jossain välissä tulee. Ehkä odotan niin paljon sitä joulua ja lataan liikaa odotuksia.

Tiedetään joo,että pitäisi osata rentoutua. Mutta en vain osaa.

Sitten kyllä nautin kun kaikki valmiina ja saanut tuon joka jouluisen hermoromahduksen. 😏

😃 juuri sinunlaisesi ihminen on saanut minuun iskostettua niin syvän jouluinhon etten taida siitä toeta tämän elämäni aikana. Nauttivatko ne läheisesi varmasti hermoromahduksesi jälkeenkään? Vai varovatko vain etteivät vain hermostuta sinua... saatat olla ainoa perheessäsi joka nauttii joulusta... muut odottavat kauhulla ja yrittävät selvitä siitä mahdollisimman kivuttomasti.

Tiedän ja inhoan itseäni syvästi sen vuoksi. Olen tämän myöskin äidiltäni perinyt. Kiitos kun käänsit veistä haavassa. Hyvää joulua sinulle kuitenkin

Ja miksiköhän sinun pitää jatkaa äitisi perintöä muitten kustannuksella? Voit kyllä ihan itse vaikuttaa käyttäytymiseesi, ei siinä tarvitse äitiä syyttää.

Vierailija
28/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa aivan suunnattomasti. Synnytyksestä ehti mennä pari kuukautta ja annoin miehelle  ettei käynyt enempi hankalaksi ja nyt olen jälleen raskaana. Että voin olla tyhmä! Mies täysin epäluotettava ja käyttää aineita ja idiootti hankkiutuu taas sille raskaaksi vain koska pelkää. Jos isompia lapsia ei olisi niin varmaan tappaisin itseni tässä vaiheessa sillä olen niin maassa. Nyt asiat aina vain huonommin. 

Oikeesti!?! Miten voi käydä noin kun ehkäisyjä löytyy pilvin pimein?? Ja miksi ihmeessä edes alunperin teit sen edellisenkään lapsen tuollaisen miehen kanssa? Mikä ihme naisia oikeen vaivaa??

Vierailija
29/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on ollut raskas kun maaliskuun puolesta välistä asti ollaan oltu miehen kanssa kotona etätöissä ja nyt vielä joulukin kotona, pakostihan riitaa tulee täällä neljän seinän sisällä. Vieraitakaan ei tänä jouluna tule ja iäkkäitä sukulaisia ei koronan takia tavata.

Vierailija
30/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun huomasin eilen illalla miten paljon yksi lapsi saa lahjoja. Ja ärsyttää mieheni reaktio siihen, eli että hän syyllistyi siitä vaikkei ole niitä haalinut.

Vähän harmittaa se että lahjat kohta pilaavat mun kauniin sisutuksen.

En usko että saadaan kunnon riitaa aikaan. Perhe on hyvällä mielellä ja nämä on ohimeneviä tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän