Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jouluriita jo saatu aikaiseksi? Stressaako ,ahdistaako puolison naama,lasten kitinä?

Vierailija
23.12.2020 |

Saa avautua!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan joka joulu vaikka kuinka nautin ja olen jouluihminen. Silti se kiukku ja itku AINA jossain välissä tulee. Ehkä odotan niin paljon sitä joulua ja lataan liikaa odotuksia.

Tiedetään joo,että pitäisi osata rentoutua. Mutta en vain osaa.

Sitten kyllä nautin kun kaikki valmiina ja saanut tuon joka jouluisen hermoromahduksen. 😏

Vierailija
2/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt vielä riitaa sinänsä, mutta vtuttaa kun mies on taas baarissa ja pettänyt lupauksensa jälleen tämän(kin) päivän osalta. Ja sitten kun tuo joskus kotiin raahautuu, niin ryhtyy luultavasti mua haukkumaan. Hyvää joulua joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt vielä riitaa sinänsä, mutta vtuttaa kun mies on taas baarissa ja pettänyt lupauksensa jälleen tämän(kin) päivän osalta. Ja sitten kun tuo joskus kotiin raahautuu, niin ryhtyy luultavasti mua haukkumaan. Hyvää joulua joo.

Jäi sanomatta, että kiitos ap :) Helpotti hiukan! Oikein hyvää joulua sinulle! 😊

Vierailija
4/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on riidelty jo monta kertaa . Tämä vuosi on ollut muutenkin todella raskas ja väsyttävä. Parisuhde jäänyt retuperälle ja sitten helposti riitaa tulee kun on enemmän aikaa keskittyä toiseen ja tämä joulunaika luo niitä paineita kun kaikilla pitäisi olla hyvä mieli ja hyvä tahto. Mutta kun ei se niin mene.

Vierailija
5/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää äitini jokavuotinen uhriutuminen ja riidan kylväminen. Olisimme menossa viettämään joulua äitini luokse, mutta jos tämä tällaisena jatkuu, niin saa äiti viettää joulunsa jälleen omissa oloissaan. Ei minulla ole jaksamista tällaiseen, eikä kenelläkään tarvitse olla. Taitaa haluta taas uhriutumissyyn ensijouluksi. Otan kohta mieheni, suljetaan puhelimet ja ollaan ihan vain kahdestaan. Olisi varmaan ensimmäinen rauhallinen joulu pitkään aikaan.

Vierailija
6/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaan joka joulu vaikka kuinka nautin ja olen jouluihminen. Silti se kiukku ja itku AINA jossain välissä tulee. Ehkä odotan niin paljon sitä joulua ja lataan liikaa odotuksia.

Sitten kyllä nautin kun kaikki valmiina ja saanut tuon joka jouluisen hermoromahduksen. 😏

😃 juuri sinunlaisesi ihminen on saanut minuun iskostettua niin syvän jouluinhon etten taida siitä toeta tämän elämäni aikana. Nauttivatko ne läheisesi varmasti hermoromahduksesi jälkeenkään? Vai varovatko vain etteivät vain hermostuta sinua... saatat olla ainoa perheessäsi joka nauttii joulusta... muut odottavat kauhulla ja yrittävät selvitä siitä mahdollisimman kivuttomasti.

Vierailija
7/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä räyhäsin tänään kun mies oli humalassa. Vitutti. Mutta nukkui pois sitä humalaa ja imuroi sitten herättyään.

Ja nyt nukkuu taas.

Ihan hyvä nyt kun tiedän, että pyhät alkaa ja meillä on rauhallista ja mukavaa selvin päin.

Vierailija
8/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ahdistaa minua vaikka rakastankin joulua. Se on sitä aikaa kun huomaa mitä meidän perheelle ja parisuhteelle oikeasti kuuluu. Neljän seinän sisälle pakkautuneena (tänä vuonna) varsinkin tilanteet helposti kärjistyy kun on lapsiakin talossa.

Meillä kyllä riidellään ja rakastetaan ihan jouluna ja arkena. Se on vaan sitä elämää.

Hyvää joulua kaikille stressi-erkeille ja kyllä se siitä !

Vierailija
9/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 juuri sinunlaisesi ihminen on saanut minuun iskostettua niin syvän jouluinhon etten taida siitä toeta tämän elämäni aikana. Nauttivatko ne läheisesi varmasti hermoromahduksesi jälkeenkään? Vai varovatko vain etteivät vain hermostuta sinua... saatat olla ainoa perheessäsi joka nauttii joulusta... muut odottavat kauhulla ja yrittävät selvitä siitä mahdollisimman kivuttomasti.

Tiedän ja inhoan itseäni syvästi sen vuoksi. Olen tämän myöskin äidiltäni perinyt. Kiitos kun käänsit veistä haavassa. Hyvää joulua sinulle kuitenkin

Vierailija
10/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa! Kaikki se hössöttäminen kun pitäisi olla hyvä mieli ym..

Vierailija
11/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ahdista. Hommat hoituu ajallaan ja palveluja käytetään. Tänään juuri puolison kanssa puhuimme kuinka lapsina omat äidit stressasivat koko joulukuun joulua. Piti tehdä itse kaikki laatikot alusta alkaen, sillit, kinkut, Italian salaatit, rosollit ja kalat. Siivota toki myös, havuilla pyyhkiä katosta pölyt. Isät haki kuusen, jos viitsivät perseitään sohvalta nostaa. Nykyään on helpompaa ja tasa-arvoisempaa, sääliksi käy boomerinaisia.

Vierailija
12/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaa tulee väkisinkin kun loppuvuodesta oot muutenkin ihan uuvuksissa ja töistä ehkä se kahden päivän vapaa (jos sitäkään). Mutta parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä. Ei riitely ole paha asia! Hirveempää on semmoinen huono ilmapiiri missä kaikki lakaistaan maton alle ,mutta ilmassa leijuu ahdistava kireys

Vierailija
13/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosin minä olen se lapsi jota ärsyttää vanhempien kitinä. Olen vanhemmillani, koska toivun leikkauksesta enkä pärjää yksin, ku en pääse ees hissittömän kerrostalon kolmanteen jossa asun. Äiti on koko päivän kitissyt, kun en tehnyt muuta ku pyyhin pöydät. No vit tu voisko johtua siitä että mulla on lonkka leikattu 5 päivää sitten. Että anteeksi niin saata nasti, kun en osallistunut huonekalujen siirtelyyn ja imurointiin, ku liikun kyynärsauvojen kanssa.

Vierailija
14/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää äitini jokavuotinen uhriutuminen ja riidan kylväminen. Olisimme menossa viettämään joulua äitini luokse, mutta jos tämä tällaisena jatkuu, niin saa äiti viettää joulunsa jälleen omissa oloissaan. Ei minulla ole jaksamista tällaiseen, eikä kenelläkään tarvitse olla. Taitaa haluta taas uhriutumissyyn ensijouluksi. Otan kohta mieheni, suljetaan puhelimet ja ollaan ihan vain kahdestaan. Olisi varmaan ensimmäinen rauhallinen joulu pitkään aikaan.

Otat miehesi.

Ei kai jouluna se k s i ä,

mitä se anoppikin siihen sanoo.

Vierailija
15/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut,mutta kyllä se jossakin vaiheessa jollakin leimahtaa. Ollaan temperamenttista porukkaa. Oikeastaan aika ihme,ettei olla vielä tapeltu 🤔

Vierailija
16/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin. Tai no, lapsella on ripuli koska on ahminut liikaa suklaata. Täytyy siksi pyykätä huomenna vaikka pyykinpesu ei kyllä kuulunut jouluaaton suunnitelmiin. 

Vierailija
17/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei av-mammat riitele ja nalkuta ukoilleen. Hyvänen aika sentään. Kiltisti esiliinat päällä puurtavat pipareita ja kinkkua hymyssäsuin.

Vierailija
18/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa aivan suunnattomasti. Synnytyksestä ehti mennä pari kuukautta ja annoin miehelle  ettei käynyt enempi hankalaksi ja nyt olen jälleen raskaana. Että voin olla tyhmä! Mies täysin epäluotettava ja käyttää aineita ja idiootti hankkiutuu taas sille raskaaksi vain koska pelkää. Jos isompia lapsia ei olisi niin varmaan tappaisin itseni tässä vaiheessa sillä olen niin maassa. Nyt asiat aina vain huonommin. 

Vierailija
19/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ahdistuu mutta harva myöntää!

Vierailija
20/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani tai oikeastaan äitini riiteli ja huusi joka joulu. En enää mene jouluksi enkä muutenkaan käy kylässä ellei ole aivan pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi