Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viikonlopun palvelijana mökillä

Diiva
23.12.2020 |

Ollaan varattu miehen kanssa tammikuussa viikonlopuksi mökki, tarkoituksena olisi, että mies olisi viikonlopun palvelijanani, eli tekee kaiken mitä käsken. Nyt mietinkin, mitä kaikkea sitä voisi miehellä normaalien askareisen lisäksi viihdytyksekseni keksiä.

Kun lähdetään mökille, miehelle laitetaan siveysvyö ja avain minun haltuuni, olen ajatellut että mies ei viikonloppuna orgasmia tarvitse;) mökillä saa luopua vaatteistaan, varaan hänelle matkaan yhdet naisten stringit, joita voisi käyttää välillä.

Mitähän kaikkea hauskaa ja nöyryyttävää miehelle voisi keksiä?

Olemme sopineet turvasanat ja tarkoitus olisi katsoa, joutuuko hän turvasanaa viikonlopun aikana käyttämään.. eli laitan ukon kyllä koville;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän luulen tuollaisen siveysvyön kanssa leikkimisen että taitaa olla viimeinen kerta kun tuollaiseen suostuu, jos ei sitten ole hänen fetissi tuo.

Vierailija
2/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus Pertti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailma on outo paikka...

Vierailija
4/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattian pesu

Mökin ympäri juokseminen, vaikkapa pimeässä

Sinun tyydyttämisesi tietenkin

Laittaa sinulle kuoharia tms ja sitten saa nuolla jämät sinusta kun vahingossa kaadat sitä ihollesi.

Vierailija
5/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo olisi hauskaa, mutta niin että vaimoni olisi palvelijana. Sellainen ero tässä olisi, että en todellakaan laittaisi siveysvyötä hänelle...

Vierailija
6/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ukollesi selväksi että peppusi ja pimppisi pesut hän hoitaa kielellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme