Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla niin erilainen seksihaluissa...

Vierailija
23.05.2014 |

Okei olin 16vuotta miehen kanssa. Ihan ok seksiä ja välillä pitkiäkin taukoja, perussettiä noin 2-4kertaa kuussa. Kaikki kokeiltu, mutta ei mitään härskiä.

Sitten rakastuin naiseen ja menin tämän uuden rakkauden kanssa naimisiin. Seksiä lähes joka päivä. Joka päivä panettaa ja haluttaa. Tämä jo itsessään raskasta koska toisen halut eivät läheskään yhtä suuret, mutta onneksi edes vähän samalla tasolla.

Mutta sitten se mikä tästä tekee hankalaa. Naiseni on meidän ydessä olon aikana ollut sängyssä myös miesten kanssa ja mun mielestä se on valtavan kiihottavaa. Musta se on niin ihanaa että patistelen häntä useinkin tiettyjen miesten kanssa sänkyyn.

Ongelma on kuitenkin se että nämä miehet (ei niitä nyt ole kuin 3) pitävät mua omituisena ja vajaana... siis tyhmänä. Ja tietysti asiasta en voi kenellekään omalle ystävälleni kertoa koska eihän tällainen nyt ole sallittua tai normaalia....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne miehet pitää sua vajaana, siksikö kun naisena haluat naisellesi erilaista seksiä ja kiihotut kun kultasi saa mieheltä munaa?

eihän siinä ole mitään vajaata, ainakaan minun mielestä

M43Nääsville

Vierailija
2/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitähän mä tässä itsekin pohdin... tuntuu ihan hullulta, mutta kai kaikki tavallisesta heteroseksistä parisuhteessa on poikkeavaa.

Ihanaa siitä tekee myös se että minä määrittelen kuka saa vaimoani ja kuka ei...

Kannattais noidenkin miesten olla vaan tyytyväisiä että saavat noinkin laadukasta piparia...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua ja niiden miesten puolesta olen sikäli hämillään etteivätkö he tajua sitä että jos sä puhutkin nää jutut naisellesi niin saattaa olla asia niin ettei enää

oteta miehiä leikkeihin mukaan. Mun mielestä miesten nyt kannattas tosiaan arvostaa sitä että saavat toisen naista luvallisesti naida ja nauttia

M43Nääsville

Vierailija
4/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa miehistä on omituisia... sitä paitsi itse kamppailen kovasti sen kanssa, että tiedän naiseni olevan turvallisissa ja hyvissä käsissä. En todellakaan anna naistani kenelle tahansa ja oletan että naistani kohdellaan arvokkaasti ja kauniisti...

Mutta miehet on aikamoisia munan jatkeita... olisivat vain tyytyväisiä siitä mitä saavat ja arvostaisivat sitä

ap

Vierailija
5/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

vaikutat kivalle ja fiksulle, harmi ettei tunne ...;)

M43Nääsville

Vierailija
6/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita spostiosoite niin kirjoitan

Vierailija
7/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää, että aika moni mies ja nainen pitää outona sitä, että joku haluaa usuttaa puolisonsa seksiin muitten kanssa. Se, että tällä kertaa nämä miehet ovat hyötymässä siitä ei välttämättä poista sitä, että he eivät voi ymmärtää miksi haluat jakaa moisen aarteen. He varmaan ajattelevat, että eivät itse jakaisi, jos vaimosi olisikin heidän puoliso.

Vierailija
8/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää on uskomattomia nää kaks kaveria; villivilivallaton ja sit tää Matti Näsä..

Ei ainuttakaan keskustelua missä ei oltais ensin mielinkielin fiksuina naisia ymmärtävinä ja kehuvina ja sitten vonkaamassa.. Hohhoijaa!

AP ei oo millään lailla ilmaissut olevansa seuraa hakemassa.

N43

Vierailija
9/9 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:37"]

Uskallan väittää, että aika moni mies ja nainen pitää outona sitä, että joku haluaa usuttaa puolisonsa seksiin muitten kanssa. Se, että tällä kertaa nämä miehet ovat hyötymässä siitä ei välttämättä poista sitä, että he eivät voi ymmärtää miksi haluat jakaa moisen aarteen. He varmaan ajattelevat, että eivät itse jakaisi, jos vaimosi olisikin heidän puoliso.

[/quote]

Moi

Ehkä se on noinkin, mutta silti ois kiva jos nämä miehet voisivat kunnioittaa AP:n suvaitsevaisuutta. Ilman sitähän nuo miehet eivät edes saisi tuota vaimoa maistaa. Eli tavallaan he hyväksyvät sen että on erilainen mutta samalla tuomitsevat AP:n. Tässä kohtaa mielestäni on se pieni ristiriita. JA tuo hyväksyntä tulee siinä että suostuvat koskemaan ja sekstailemaan tuon AP:n vaimon kanssa.

Kuitenkaan ei kyseenalaisteta sitä onko vaimo outo kun suostuu AP:n ehdotuksiin siitä että saa luvalla vierasta.

M43Nääsville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi