olen maatilan emäntä. vituttaako?
Maalla on mukavaa eikä tarvi kuin syljeskellä kattoon, pihassa miljoonakiinteistöt ja traktorit. Velkaa miljoona. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:24"]
Voi elämän kevät teitä. Olisikohan aloituksessa ehkä ollut jonkinlainen annos ironiaa?
Ei, en ole ap.
[/quote]
Juu, ja olisikohan näissä vastauksissa myös jotain vastaavanlaista rivien välissä...
Voi elämän kevät teitä. Olisikohan aloituksessa ehkä ollut jonkinlainen annos ironiaa?
Ei, en ole ap.
[/quote]
Juu, ja olisikohan näissä vastauksissa myös jotain vastaavanlaista rivien välissä...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:06"]
Ei, en ole ap.
[/quote]
[/quote]
joissakin kyllä...
No ei tasan vituta. Vituttais jos joutuisin maalla asumaan tai maatilaa pyörittämään. Nimimerkillä maanviljelijäperheen tytär, joka tarpeekseen heinänteosta lukiovuosina.
Nyt iloinen kaupunkilainen.
Säälin sua.miten noin tyhmän aloituksen kehtaat tänne laittaa! ET voi olla kovin fiksu..
Säälin sua.miten noin tyhmän aloituksen kehtaat tänne laittaa! ET voi olla kovin fiksu..
Mullakin on pelit ja vehkeet eikä kohta edes lainaakaan ollenkaan ja saan minäkin syljeskellä rauhassa katttoon jos huvittaa. Käyks kateeks?
Olin maatalon emäntänä, ei mulla vaan ollu aikaa syljeskellä kattoon, kun piti lypsää ja ruokkia lehmät, kesät meni pellolla ja hoitaa pieni lapsi. Taidat tosiaan olla miehes siivellä elävä luuseri, ei susta emäntää saa tekemälläkään.
Haluaisin asua maalla, mutta kasvimaa ja kasvihuone riittäisi. Ja pihasauna.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:04"]No ei tasan vituta. Vituttais jos joutuisin maalla asumaan tai maatilaa pyörittämään. Nimimerkillä maanviljelijäperheen tytär, joka tarpeekseen heinänteosta lukiovuosina.
Nyt iloinen kaupunkilainen.
[/quote]
Vaan onhan maatalouskin kehittynyt meidän lapsuuden päivistä. Olen minäkin lapsena laittanut heinää seipäille, ei se tosin minusta niinkamalaa hommaa ollut. Mutta mitä väliä sillä, kun nykyään rehu tehdään isoilla koneilla. Ei tarvitse emännänkään ilmastoidussa traktorin kopissa hikoilla.
kukin tyylillään, minäkin olen maatilan emäntä, velkaa ei senttiäkään. Rauhallista maatilan arkea, töitä sopivasti, tulin juuri 10 km lenkiltä ja ajattelin tutkaista mitä täällä kirjoitellaan. Taidan mennä niittämään nurmikon ja kastelemaan puutarhaa kun on niin kuivaa. Eläkeikään pari vuotta joten investointeja ei enää tehdä.
Katto pysyy puhtaana kun ei syljeksi.
Miksi vituttaisi? Itseäni ei ainakaan moinen edes kiinnostaisi..