Patti emättimessä pilaa joulun
Samantien, kun löysin pienehkön patin emättimen sisältä niin tuli huoli ja meni joulumieli kokonaan. Melkein toivon, etten olisi löytänyt sitä. Nyt mietin vain syöpää..
Pienen herneen tai pavun tuntoinen ei pinnassa vaan tuntuu sormella kudoksen sisällä. Saattaisi olla tuo bartholin rauhanen. Ei kipeä, vaan turvonnut kovaksi niin, että sormin tuntuu.
Mietin sitä koko ajan. Onko muilla vastaavaa ja voiko olla vaaraton? Meneekö itsestään ohi. Kokemuksia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi saanut olla rauhassakin, mutta säntäsin heti lääkäriin kun huomasin. Noin herneen kokoinen oli. Huoli pois ja joulun viettoon❤️
Siis vastaus ap:lle ja kysta kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi saanut olla rauhassakin, mutta säntäsin heti lääkäriin kun huomasin. Noin herneen kokoinen oli. Huoli pois ja joulun viettoon❤️
Et edelleen kerro miten sen huomasit.
Nyt Jesse-Joonas nukkumaan, että huomenna jaksat odottaa pukkia! Äiti on vaihtanut lakanatkin kun oli taas niitä tahroja niin.
Onko normaalia pelätä sairastumista niin paljon, että murehtii tälläisiä? Itse en ainakaan miettisi asiaa pätkääkään ennen kuin olisin saanut tutkimustulokset. Taidan olla outo.
Kiitos kaikille teille, jotka tsemppasitte eilen tässä asiassa! Sain joulumielen ja olen nyt vähemmän ahdistunut tästä. Tietysti seuraan ”pattia” normaalisti ja menen lääkäriin jos siltä vaikuttaa. Nyt jo ehkä hieman pienentynyt, joten toivon, että häipyy ajan kanssa. Mutta, nyt aion keskittyä jouluun ahdistuksen/paniikin sijaan.
Ja sinulle, joka kyselit, miten sen löysin? Niin minulla on tapana silloin tällöin ihan mielenkiinnon vuoksi ”tarkastaa”, että alakerrassa on kaikki kunnossa, toisinaan ihan peilin avulla ja sisältä sormin tunnustelemalla.
Oikein hyvää joulua meille kaikille!
Terveisin, Pattipillu.
Kondylooma? Eikai se b-rauhanen ole emättimen sisällä.
Oletko varma ettei se ole kohdunnapukka? Se tuntuu kovalta patilta. Jos nyt sattumalta osuit juuri siihen.
Klitoris tai g-piste.
Tuntuuko hyvältä kun sormettaa?
Et edelleen kerro miten sen huomasit.