Lue keskustelun säännöt.
Mä olen niin onnellinen!! Elämässä ei voisi olla mikään paremmin
22.05.2014 |
Ihanaa, kesä tulossa, elämä hymyilee! Puseja ja haleja kaikille palstailijoille!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama juttu!! Paras aika tulossa. Ollan samikset ja onnelliset.
heh, sama täällä. Ajattelin just tänään kun poljin tuolla pellon laidassa ilta-auringossa, tuomenkukkien tuoksussa, miten ihanaa kaikki on!
ihan tässä lempeys valtaa mielen!