Mikä siinä sheivaamisessa niin viehättää miehiä?
Tässä vuosia jo kainalot, alapään ja sääret sheivanneena rupesin pohtimaan, miksi ihmeessä toimin kuin toimin.
Kommentit (48)
Käyn brassisokeroinnissa muutaman kerran vuodessa ja niiden välissä karvat kyllä ehtii kasvaa. Eikä ole edes miestä, joka tästä hyötyisi. Näin ollen täysin itselle tämä menee.
Tuntuu seksikkältä, ja jos vaikka kohtaisi jonkun, jonka kanssa päätyisi petiin, niin olisi vähän siistimpi.
N44
Tykkään naisellisista naisista jotka ovat karvattomia. Ihan harhainen käsitys että olis jotain pedaritaipumusta näillä ihmisillä. Hyi helvata..
Vierailija kirjoitti:
Ap, kysy muinaisilta egyptiläisiltä. Jo he poistivat karvoituksen.
Minä en ole koskaan miehen takia sheivannut, vaan ihan oman mukavuudenhaluni vuoksi.
Mikä siinä on mukavaa? Vaikea kuvitella sheivaamista mukavaksi puuhaksi, ja yhtä vaikea kuvitella inhottavalta tuntuvaa paljasta alapäätä mukavaksi. Kyllä, olen kokeillut silloin, kun sairaalassa sheivattiin ja olen todennut puskan palkan mukavammaksi.
Muinaiset ja nykyisetkin mitkälie poistavat naisilta muutakin kuin karvat. Oletko koskaan suunnitellut ympärileikkausta itsellesi, koska muinaiset - ja se miellyttää miehiä?
Sokerointi on paljon parempi vaihtoehto kuin sheivaaminen. Ei tule pistelevää sänkeä vaan iho on sileä pidempään ja karva on pehmeämpää.
Koska 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneet miehet ja naiset ovat kokeneet seksuaalisen heräämisen aikana jolloin karvojen ajelu oli muotia. Me vanhemmat katselimme 80-luvun lehtiä ja filmejä ja karvoitus tuntuu luonnolliselta. Nuorena koetut asiat jäävät seksuaalisten halujen perustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pedarihenkiset tykkää posliinista, ei muut.
Jos haluan nuoleskella karvamätästä, voin aivan hyvin etsiä harrikkamiehen naaman kohteeksi. Mutta ei kiitos.
Tämä. Nainen joutuu kärsimään naiseudestaan ihan riittävästi ilmankin miestä elämässään. Joten se todellakin menee niin päin, että MIEHEN tehtävä on miellyttää naista. Nainen saa aina parempaa seksiä vaikka toisen naisen kanssa tai yksin. Jää kaikki miehiin liittyvät ongelmat pois.