Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä sheivaamisessa niin viehättää miehiä?

Vierailija
23.12.2020 |

Tässä vuosia jo kainalot, alapään ja sääret sheivanneena rupesin pohtimaan, miksi ihmeessä toimin kuin toimin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sheivaan todellakin vain itseni takia, siis koivet ja kainalot, vähän pimperoakin. Seksiä en ole harrastanut paljoakaan, enkä koe halua sitä harjoittaakaan. Siitä vaan tuli liian paljon kaikkea, virtsatietulehdusta, ehkäisy valmisteiden aiheuttamia ongelmia, hiivaa, raskauden pelkoa jne. Eikä ainoatakaan orgasmia.

Minulla on parempi seksielämä itseni kanssa. Alapäätä sheivasin joskus posliiniksi miehen mieliksi, mutta siitä tuli monia ongelmia ja siksi lopetin sen.

Miksi kärsiä jotain ekstraa miehen mieliksi, kun naisena eläminen on muutenkin täyttä kärsimystä kerran kuukaudessa ja ehkäisyn takia? Jos jonkun pitäisi miellyttää toista erityisesti, kyllä se on miehen tehtävä. Naisena pitäisi riittää, että seksi miehen kanssa ylipäätään edes kiinnostaa. Jos siihen ladataan kauheat ulkonäköpaineet vielä päälle, miksi suostua siihen ollenkaan?

Tämä. Nainen joutuu kärsimään naiseudestaan ihan riittävästi ilmankin miestä elämässään. Joten se todellakin menee niin päin, että MIEHEN tehtävä on miellyttää naista. Nainen saa aina parempaa seksiä vaikka toisen naisen kanssa tai yksin. Jää kaikki miehiin liittyvät ongelmat pois.

Vierailija
42/48 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn brassisokeroinnissa muutaman kerran vuodessa ja niiden välissä karvat kyllä ehtii kasvaa. Eikä ole edes miestä, joka tästä hyötyisi. Näin ollen täysin itselle tämä menee.

Tuntuu seksikkältä, ja jos vaikka kohtaisi jonkun, jonka kanssa päätyisi petiin, niin olisi vähän siistimpi.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisellisista naisista jotka ovat karvattomia. Ihan harhainen käsitys että olis jotain pedaritaipumusta näillä ihmisillä. Hyi helvata..

Vierailija
44/48 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysy muinaisilta egyptiläisiltä. Jo he poistivat karvoituksen.

Minä en ole koskaan miehen takia sheivannut, vaan ihan oman mukavuudenhaluni vuoksi.

Mikä siinä on mukavaa? Vaikea kuvitella sheivaamista mukavaksi puuhaksi, ja yhtä vaikea kuvitella inhottavalta tuntuvaa paljasta alapäätä mukavaksi. Kyllä, olen kokeillut silloin, kun sairaalassa sheivattiin ja olen todennut puskan palkan mukavammaksi.

Muinaiset ja nykyisetkin mitkälie poistavat naisilta muutakin kuin karvat. Oletko koskaan suunnitellut ympärileikkausta itsellesi, koska muinaiset - ja se miellyttää miehiä?

Vierailija
45/48 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi on paljon parempi vaihtoehto kuin sheivaaminen. Ei tule pistelevää sänkeä vaan iho on sileä pidempään ja karva on pehmeämpää.

Vierailija
46/48 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneet miehet ja naiset ovat kokeneet seksuaalisen heräämisen aikana jolloin karvojen ajelu oli muotia. Me vanhemmat katselimme 80-luvun lehtiä ja filmejä ja karvoitus tuntuu luonnolliselta. Nuorena koetut asiat jäävät seksuaalisten halujen perustaksi.

Vierailija
47/48 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehätä.

t. mies

Vierailija
48/48 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedarihenkiset tykkää posliinista, ei muut.

Jos haluan nuoleskella karvamätästä, voin aivan hyvin etsiä harrikkamiehen naaman kohteeksi. Mutta ei kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan