Kuulutko johonkin erityisryhmään, että saa koronarokotteen aikaisemmin kuin muut?
Kommentit (15)
Maksasairaus on. En taida silti uskaltaa ottaa rokotetta.
Olen yliopistosairaalan henkilökuntaa ja meillä rokotukset alkavat maanantaina. Itse en kuulu tähän ihan ensimmäiseen porukkaan kuitenkaan.
Asumisen ohjaajana kehitysvammaisten hoitokodissa. Rokotus odotettavissa heti tammikuussa kun palaan töihin.
Olen yliopistosairaalassa töissä, mutta en koronapotilaiden hoidssa. Immunosuppressiolapsia kyllä hoidan. En tiedä saanko rokotteen yhtään aiemmin kuin muu kansa...tuskin tästä ekaata satsista ielä ainakaan
37v verenpainesairaus, ei muuta, yksinäisyrittäjä alkutuotanto-alalla. Ihan sama mitä ryhmää, en aio kokeilla. Ei siitä piiksitä mitään lohtua olisi kuitenkaan eikä vastaukseksi yhteenkään puutteeseeni
Kuulun, koska ikä 70 v, sydämen vajaatoiminta ja diabetes.
Hesarin laskurin mukaan järjestyslukuni tulee olemaan 8.
En ota rokotusta sivuvaikutusten pelon takia.
En taida kuulua. Syöpähoidot loppuivat juuri sopivasti.
Neurologinen sairaus . Suomessa en taida olla mitään erityisryhmää, Briteissä olisin ollut ryhmässä nro 6.
Opiskelen lähihoitajaksi ja pitäisi keväällä mennä vanhuspuolelle työssäoppimaan, joten ehkä saan rokotteen jonon ohi.
Olen perusterve 24-vuotias, joten jos opiskelisin jotain toista alaa niin olisin varmasti viimeisten rokotettavien joukossa.
Kuulun. Työni puolesta ja sairauteni puolesta riskiryhmään.
Vähän pelottaa tämä, että rokotetta testataan Suomessa ensimmäisenä juuri teho-osastojen henkilökunnalla ja sen jälkeen muulla terveydenhuoltoalan henkilöstöllä. Jos heille käy jotain, niin kuka meitä sitten hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulun, koska ikä 70 v, sydämen vajaatoiminta ja diabetes.
Hesarin laskurin mukaan järjestyslukuni tulee olemaan 8.
En ota rokotusta sivuvaikutusten pelon takia.
n
Up