Olen 23v., miesystäväni 53v., kysy jotain!
Kommentit (63)
Sorry mutta totuus on varmaan ettet kelpaa omanikäisellesi, joten joudut tyytymään "vähän kypsempään".
Miksi aloitit tämän keskustelun? Puolustellaksesi vai pröystäiläksesi? Miksi luulet, että ketään kiinnostaa? (ei pahalla, mietin oikeasti)
Millaisen koulutuksen omaat? Entä miehesi? Onko seksielämänne hyvää?
T. 20v
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:59"]
Etsitkö isähahmoa itsellesi?
[/quote]
En tietääkseni, koska oma isäni on maailman ihanin isä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:04"]
Miksi aloitit tämän keskustelun? Puolustellaksesi vai pröystäiläksesi? Miksi luulet, että ketään kiinnostaa? (ei pahalla, mietin oikeasti)
[/quote]
En itsekään ole varma. Mutta monella kun tuntuu olevan aika tietynlaisia ennakkoluuloja "tällaisista" pareista ´bongasin tänään aiemmin keskustelun aiheesta niin ajattelin, että miksipäs ei.
Näetkö suhteellanne tulevaisuuden? Viisikymppinen voi olla vielä miehekäs ja nuorekas ikäisekseen, mutta hän täyttää 60v kun olet itse vielä nuori aikuinen...
t. toinen 23v
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:04"]
Millaisen koulutuksen omaat? Entä miehesi? Onko seksielämänne hyvää?
T. 20v
[/quote]
Minulla on valmis alempi korkeakoulututkinto, suoritan ylempää. Miehellä on maisterintutkinto.
Oletko suunnitellut miehestä itsellesi elämänkumppania?Jos olet, onko käynyt mielessä että miehesi tulee todennäköisesti kuolemaan huomattavasti aikaisemmin? Ja niin,onko miehelläsi lapsia?Entä lapsenlapsia?
Ja seksielämämme on ihan molempia tyydyttävää.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:46"]
Miksi haluat olla vanhan miehen kanssa?
[/quote]
En ole valinnut seurustelukumppania iän perusteella, vaan tyypin itsensä.
[/quote]
Niin, mutta useimmat eivät viehäty seksuaalisesti isänsä ikäisistä miehistä. Oma mieheni on 7 vuotta vanhempi ja sekin tuntui alkuun paljolta. 20 vuotta vanhempi ei olisi saanut edes mahdollisuutta, koska en halua viettää vuosikymmeniä yksin vanhana ikävöiden rakastani. Toki mitä vaan voi tapahtua, mutta jos itse selviän eläkeikään saakka, niin on melko varmaa, ettei 20 v. vanhemmasta miehestä olisi siinä vaiheessa enää seuraa. Olisin ehkä ollut jo pitkään omaishoitaja.
Miehelläs paljonkin rahaa? Semmoinen kutina..
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:09"]
Näetkö suhteellanne tulevaisuuden? Viisikymppinen voi olla vielä miehekäs ja nuorekas ikäisekseen, mutta hän täyttää 60v kun olet itse vielä nuori aikuinen...
t. toinen 23v
[/quote]
Oikeastaan en ole ajatellut vielä noinkaan pitkälle. Enkä oikeastaan näe kauhean tärkeänäkään ylenpalttista tulevaisuudensuunnittelua.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:11"]
Oletko suunnitellut miehestä itsellesi elämänkumppania?Jos olet, onko käynyt mielessä että miehesi tulee todennäköisesti kuolemaan huomattavasti aikaisemmin? Ja niin,onko miehelläsi lapsia?Entä lapsenlapsia?
[/quote]
Kumppaninahan tuo nyt on, miksi sitä erikseen tarvitsisi vatvoa?
Kyllä me se ikäero tiedetään.
Hänellä on kaksi lasta edellisen vaimonsa kanssa.
Onko miehesi timmissä kunnossa vai vatsakas?
Miten hän jaksaa kanssasi seksiä? Jaksaa jaksaa vai lopahtaa heti alkumetreillä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:12"]
Niin, mutta useimmat eivät viehäty seksuaalisesti isänsä ikäisistä miehistä. Oma mieheni on 7 vuotta vanhempi ja sekin tuntui alkuun paljolta. 20 vuotta vanhempi ei olisi saanut edes mahdollisuutta, koska en halua viettää vuosikymmeniä yksin vanhana ikävöiden rakastani. Toki mitä vaan voi tapahtua, mutta jos itse selviän eläkeikään saakka, niin on melko varmaa, ettei 20 v. vanhemmasta miehestä olisi siinä vaiheessa enää seuraa. Olisin ehkä ollut jo pitkään omaishoitaja.
[/quote]
Isänipä onkin miesystävääni 15 vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:12"]
Miehelläs paljonkin rahaa? Semmoinen kutina..
[/quote]
Taitaa palkkansa olla suht keskitasoa. Vaikka hoidetan kyllä omat taloutemme ihan itse.
Kymmenen vuoden päästä haluat lapsia. Miehesi on silloin 63-vuotias. Oletko ajatellut tätä? Aiotko silloin jättää miehen? Elämässä ei kannata väkisin hakea itselleen hankaluuksia, niitä tulee eteen muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:46"]
Miksi haluat olla vanhan miehen kanssa?
[/quote]
En ole valinnut seurustelukumppania iän perusteella, vaan tyypin itsensä.