LAIHAT: Miltä tuntuu näin kesähelteillä?
LAIHAT: Miltä tuntuu näin kesähelteillä?
Klassikkokysymys alipainoisille, miltä tuntuu? Miten pukeudutte? Kaduttaako kun tänäkään vuonna et saanut lihotettua?
Kommentit (25)
Ihanaa varsinkin kun rannalle menee. Ei tarvii käyttää kokouimapukua tai muuta peittävää kun ottaa aurinkoa, kävelee rannalla
Laihoilta kannattaa varmaan kysellä fiiliksiä ennemminkin talvella.
No, silloin kun on talvi, on aina kylmä. Sisätiloissa etenkin, jos on muualla kuin kotonaan.
Olen laiha, siis 170 cm/52 kg. Vihaan kesähelteitä. Nyt kun on 20 astetta auringossa ja tuulee, niin pärjää hyvin, mutta jos ei tuule ja on kuuma niin hikoilen kuin possu ja en kykene mihinkään. Ei pysty liikkumaan ja tukala olo. Lisäksi en rusketu koskaan ja joudun sen vuoksi pitämään farkkuja kesät talvet. Helvetistä koko homma
Tuntyy hyvältä. Näyttää pienissä vaatteissa hyvältä kun ei läskit purista, hölsky tai häiritse
Hyvältä tuntuu. En ole tosin alipainoinen mutta siinä normaalipainon matalimmassa päässä. Ei valittamista. Mulla ei yleensäkään ole kylmä, urheilen paljon ja verenkierto toimii hyvin, muttei ylikierroksilla.
Meinasin vastata mutta jotain laiha-vihaa oli ap:n viestissä niin jää vastaamatta
Hyvältä tuntuu, kiitos kysymästä. En ole pyrkinytkään enää vuosiin lihottamaan, pysyn tässä painossa tekemättä mitään ja edes tekemällä en saa sitä nousemaan. Kesällä on kiva pitää pieniä, kevyitä vaatteita ilman että kiristää tai pursuaa :) juuri kävin rannalla ja sain aika paljon katseita osakseni, eli ilmeisesti hyvä olo myös näkyy päälle päin.
Ihanaa!
Ap sairaan sarkasmia, mee hoitoon
Vihaan helteitä ja kärsin fyysisesti.
Olin eilen laihan kyydissä hänen autollaan. Ei voinut pitää ilmastointia päällä, kun kurkku tulee kipeäksi, vaikka lämmintä oli +25. Huh sitä reissua.
Ihanalta. Tosin myös kovilla pakkasilla. Tykkään kaikista vuodenajoista. Pukeutumiskysymyksiä nämä.
Kuivun entistä pienemmäksi. Siinäpä sulle miettimistä..
Ihan kivalta tuntuu, tykkään kesästä! Erityisen kivalta tuntuu kuitenkin silloin kun olen rannalla bikineissä ja ihmiset (etenkin miehet ;P) katsovat ihaillen. :) Jotkut katkerat, läskit mammat tietenkin irvistelevät inhoten, mutta tiedän heidän vihaavan oikeasti vain omaa kroppaansa. :) Ja sitä, että heidänkin miehensä tuijottavat minua. Hihi.
Hyvältä tuntuu, tosin lämpöä pitää olla väh. 25+, koska muuten tarvitsee vielä villasukkia ja pitkähihaista merinovilla-paitaa.
Tuntuu hyvältä! Sain lihotettua! Mitat 169 ja painan 57kg, ja näytän paremmalta kuin koskaan. Eikä ole edes läskiä, vaan lihasta! Ennen painoin noin.53kg. Jee!!!!!
Hyvältä tuntuu. Oikein mukavan viileä kun ei tarvi raahata ihraa mukana.