Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu mies haluaa nähdä vain asunnolla.

Vierailija
23.12.2020 |

Piti nähdä tänään mutta sanoo että muisti että on luvannut nähdä kaveria niin menee myöhäisemmäksi. No minähän sovin tietysti seksiin myöhemmin sitten :D kyllä mäkin haluan mennä pitää hauskaa. Ollaan niin vähän nähty vielä että en tiedä mitä tää etsii edes tai ehken mä vaan ole valittu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun tarvii nyt baariin van vaikka harrastaa jotain tai käydä kävelylle. Kerran ehdotin kävelyä ja sanoi että siellä on niin pimeätä :P alussa kun ekan kerran tavattiin niin nähtiin ravintolassa ruokailun ja alkoholin merkeissä ja oli mukavaa.

Vierailija
2/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun siirtyä seuraavaan. Alkoholi ei kuulu oikein seurusteluun ja jos on noin epäselvää hänen toiminta. Jos hän on vain seksin perässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että et ole pelkkää seksiä varten ja et suostu siihen. Onko hän edelleen kiinnostunut.

Vierailija
4/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit ihan itse vaikuttaa asioiden kulkuun. Jos et halua olla pelkkä panoalusta, niin ei kannata suostua tapaamaan toisen asunnolla myöhään illalla.

Vierailija
5/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Mua ei tarvi olla matkoille viemässä tai järkätä mitään ohjelmaa mutta oishan se kiva jos yhdessä vois tehdä joskus jotain muutakin kuin hengata sen saunaillan kotona. Enää en moisiin suostukaan.

Vierailija
6/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saattaa olla jokin muu viritys meneillään, joten ei halua näyttäytyä sun seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä