Saao kuntokeskksen spiningtunnla lähtä tunnin päättistä aemmin?
45minuutin tunilta saako lähteä 35mnuutin jälkeen, jos kunto vielä niin heikko, ettei kertakaikkiaan jaksa 45minuuttia tai on kiire jonnekin?
Kommentit (9)
No on noloa! Teet sitten omaan tahtiin jos et jaksa. Loppuun asti vaan, ja 45min on lyhyt tunti.
Taisit lähteä koulustakin aikasemmin kirjoitustyylistä päätellen..
Saa. Jos on meno, mainitse siitä ohjaajalle etukäteen. Jos ei kunto kestä, niin sano ohjaajalle lähtiessäsi, että joudut nyt poistumaan. Ohjaaja ainakin minun salilla juoksee muuten perään varmistamaan, että poistuja on ok, eikä esimerkiksi pyörry pukkariin.
No ymmärtäisin jos kerran lähtee aiemmin koska on kerettävä jonnekkin, muttai ei kunnon loppumisen takia kannata lähteä! Olet maksanut koko tunnista, tee omaan tahtiisi :)
No ei saa lähteä! Mihin hittoon on ihmisellä kiirus ettei ehdi olla kokonaista 45 minuutin "tuntia" loppuun asti?
Tunti on kokonaisuus alkulämmittelyineen ja jäähdyttelyineen joten ohjaaja ei missään tapauksessa tule antamaan sinulle lupaa lähteä pois kesken tunnin. Kyse on sinun terveydestäsi ja muiden kanssapolkijoiden huomioimisesta. Jos pelkäät että kunto loppuu kesken, mainitse ohjaajallesi olevasi aloittelija. Näin saat enemmän huomiota ja ehkä vaihtoehtoja rankoille osuuksille.
Saahan sieltä tietysti lähteä, mutta kyllä se häiritsee muiden keskittymistä tuntiin.
Jos tiedät lähteväsi, mene takariviin ja kerro vetäjälle, että joudut lähtemään aiemmin.
Joillain saleilla ei saa, ainakaan vetäjälle sanomatta. Kannattaa olla loppuun asti, tuntee itsensä sitten voittajaksi! :)
Totta ihmeessä saa, kyseessä on vapaudenriisto jos ei saa. Minulla on tyypin 1 diabetes ja olen joutunut lähtemään vesijumpasta kahdesti ja bodypumpista kolmasti hiilaritankkaukselle kun verensokeri on laskenut hypoille astin enkä ole kyennyt palaamaan enää sillä kerralla takaisin. Jos joku urvelo alkais selittää, ettei niin sopisi tehdä, niin nauraisin paskaista naurua. Ja ihan varmasti lähtisin jokaisesta muustakin itselleni riittävästä syystä.
Noloa jos lähtee.