Tapahtui mammalle keskellä kirkasta päivää
Joku sanoi takanani hei. Käännyin ja en tuntenut tervehtijää, vastasin kuitenkin hei.
Mies jatkoi: ollaanko me tavattu jossakin, ravintolassa X...olen ollut siellä töissä.
Minä: olen käynyt siellä.
Mies: asutko vieläkin siellä (paikassa X)?
Minä: kyllä asun.
Mies: olet kaunis nainen ja vapaako?
Minä: hmmm (olen sinkku)
Mies: lähdetkö joskus kahville, minä tarjoan.
Minä: en juo kahvia. (jne jne)
Lopulta mies antoi numeronsa ja pyysi minun numeroni, hän soitti vielä numerooni ja puhelimeni pirisi. (jne jne) Sanoimme heit!
Mies on hyvin suomea puhuva ulkomaalainen.
Mielipiteesi?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!
[/quote]
Totta ;)
Mutta äijä oli sitkeä, se nauroi ja sanoi että teelle sitten
Ap
[/quote]
ok,
RUN RUN RUN RUN RUNNN!!!!!11
t. 31
[/quote]
Itse en mene ottamaan yhteyttä. Se on kuitenkin miehen tehtävä, aina. Sanoinkin hänelle, että katsellaan...
Mutta yleisesti ottaen aika hatunnoston arvoinen suoritus ja rohkea sellainen. Kaupungissa tervehtiä ja pyytää kahville. Ei suomalaisista miehistä löytyisi munaa ja itsevarmuutta lähteä kylmiltään kysyy deiteille keskellä päivää, ilman tutustumista tai suunnatonta humalaa.
[/quote]Noin sitä varmaan ajatellaan jos mies kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, puhutaan mikä kauhea epätoivoinen, tilannetajuton luuseri mies on.
Mitkäs ne naisen tehtävät muuten ovat? Lähimmäismiesten kritisoiminen mamujen jörnimällä perseellä istuen?
-Mies 29v-
[/quote]
En tiedä kiinnostaako vai ei. Mutta yleensä rohkea veto. Olisi sitten suomalainen mies tai ulkomaalainen.
Itse ajattelen, että se on miehen tehtävä olla alussa aktiivinen ja ns. saalistaa. Itse olen huono pitämään alussa yhteyttä. Ne kyllä jää, jos mies ei pommita. Myöhemmin astuu mukaan kuvioon sitten se naisen tehtävä eli pidän yhteyttä (puolin ja toisin) ja suhde on vastavuoroinen jne., mutta pidän siitä että mies on se vahvempi osapuoli ylernsö kaikessa. Tietysti kuuntelee ja on sananvaltaa muillakin kuin miehellä, mutta miehen pitää olla se alfauros. Ja vahva sellainen, koska itse olen aika vahva luonne.
Mua on pyydetty kahville noin kertaa x. Musta ihan normaalia jo. Kaksi kertaa bussissa, pari kertaa keskustassa, kerran liikennevaloissa jne.. Numeroani en ole antanut, koska olen ollut parisuhteessa kaikkina kertoina, mutta ehkä mä olisikin voinut antaa, jos en olisi ollut :)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]En viittinyt lukea ketjua kun niin juntteja osa kommenteista. Mun mielestä ihan normaali keissi ennen kuin kirjotit siitä av:lle.
[/quote]
Mikä susta oli junttia? :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:12"]En viittinyt lukea ketjua kun niin juntteja osa kommenteista. Mun mielestä ihan normaali keissi ennen kuin kirjotit siitä av:lle.
[/quote]
No ei musta ole ihan useista, jos miettii niin ei suomalaiset miehet näin tee. Korkeintaan baarissa tai töissä tutustuttuaan, mutta kadulla Suomessa niin not.
Ap
(Ap oli myös 44)
Lähde päiväkahveille vaan. Toivottavasti on varakasta päiväkahviseuraa.
Mut on kerran yritetty iskeä kun olin kuudennella kuulla raskaana ja mies siis huomasi tän kun kysäisi vielä siitä. Seurasi muo kotiovelle ja vaikka kerroin että kotona ylhäällä odottaa mies ja lapsi niin vielä tarjosi "rakastaja" seuraa ja veti tyttöystävän kuvan lompakostaan ja esitteli että hänelläkin on kumppani.
Aika outo tilanne kieltämättä mutta kieltäydyin kohteliaasti hymyillen.
En minä ainakaan epäile, mutta olisin varuillani. Kyllä sitä kunnollisiakin on, mutta enpä ottais minään imarteluna tuota kuitenkaan. Voi olla hyvin joku hyväksikäyttäjä joka yrittää saada hyväuskoisen naisen alleen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:56"]
Nuorena tyttönä sain myös kokea vastaavan keskustelun. Turkkilainen 10 v vanhempi kaljuuntuva juippi ei millään uskonut EI:tä vaan jankkasi ja jankkasi treffejä. En päässyt eroon kuin vasta lupauduttuani treffeille. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä joten ei jäänyt perään soittelemaan. En tod mennyt treffeille. Ja kotoa löytyy nyt oma suomalainen kaljuuntuva mies.
[/quote]
Minulla on ollut aivan vastaava kokemus ainakin kahdesti. Ulkomaalainen mies tuli jossain asemalla tai kadulla juttelemaan enkä meinannut päästä hänestä eroon ennen kuin lupauduin tapaamaan hänet julkisella paikalla. En sitten mennyt treffeille, koska miehen tuppautuminen oli liiallista. Tämäkin oli aikana ennen kännyköitä.
[/quote]
Eikö ap:n tapauksessa se mies ollut katsellut ap työpaikalla. Ymmärsin et ap ei tuntenut miestä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:17"]Mua on pyydetty kahville noin kertaa x. Musta ihan normaalia jo. Kaksi kertaa bussissa, pari kertaa keskustassa, kerran liikennevaloissa jne.. Numeroani en ole antanut, koska olen ollut parisuhteessa kaikkina kertoina, mutta ehkä mä olisikin voinut antaa, jos en olisi ollut :)
[/quote]
Se oli vieras mies mut aloittajan "mies" oli tietoinen ap:sta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:56"]
Nuorena tyttönä sain myös kokea vastaavan keskustelun. Turkkilainen 10 v vanhempi kaljuuntuva juippi ei millään uskonut EI:tä vaan jankkasi ja jankkasi treffejä. En päässyt eroon kuin vasta lupauduttuani treffeille. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä joten ei jäänyt perään soittelemaan. En tod mennyt treffeille. Ja kotoa löytyy nyt oma suomalainen kaljuuntuva mies.
[/quote]
Minulla on ollut aivan vastaava kokemus ainakin kahdesti. Ulkomaalainen mies tuli jossain asemalla tai kadulla juttelemaan enkä meinannut päästä hänestä eroon ennen kuin lupauduin tapaamaan hänet julkisella paikalla. En sitten mennyt treffeille, koska miehen tuppautuminen oli liiallista. Tämäkin oli aikana ennen kännyköitä.
[/quote]Mulla myös. Kokemus opettanut että katsekontaktin ehdoton välttäminen ja täysi ilmeettömyys on tärkeää, kun sanoo ei, eikä missään nimessä pidä hymyillä pehmennykseksi koska nämä eivät sitä ymmärrä kohteliaisuudeksi vaan luulevat peitellyksi kiinnostukseksi ja innostuvat lisää. Esim. afrikkalaisista pääsee yleensä tuolla tavalla suht helposti eroon, mutta joihinkin ei vaan mikään meinaa tehota. Itsepintaisin inttäjä ollut siistiin businesstyyliin pukeutunut ranskalainen...
Ilmeisesti tämä on sitten yleistäkin vierasmaalaisten kohdalla. Taka-ajatuksia vai kulttuurin mukaista sitkeyttä??
Minulle nuorempana useinkin joku ehdotteli noin, itse en kuitenkaan jäänyt kuuntelemaan vaan karistin kintereiltä heti. Tuo sinun tyyppisi vaikuttaa ovelalta. Monelta murheelta säästyt jos yirtät katsoa tilannetta realistisesti, imarteluun haksahtaa moni ja ei hyvin käy.
Tuollainen lähestymien olisi kiva unelmien mieheltä, mutta mieti ja tiedosta, että tuo on aika tavallinen naisten iskemistaktiikka joillakin ulkomaalaisilla.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:02"]Minulle nuorempana useinkin joku ehdotteli noin, itse en kuitenkaan jäänyt kuuntelemaan vaan karistin kintereiltä heti. Tuo sinun tyyppisi vaikuttaa ovelalta. Monelta murheelta säästyt jos yirtät katsoa tilannetta realistisesti, imarteluun haksahtaa moni ja ei hyvin käy.
Tuollainen lähestymien olisi kiva unelmien mieheltä, mutta mieti ja tiedosta, että tuo on aika tavallinen naisten iskemistaktiikka joillakin ulkomaalaisilla.
[/quote]
En ole imarreltu eikä tarkoitus ollut antaa sellaista kuvaa. Oikeastaan en ole kovin innostunut koko tyypistä vaikka ei siinä sinällään mitään vikaa.
Enkä jää odottamaan yhteydenottoa tai ota itse yhteyttä. Purpatin vaan asian tänne... Kun tänne nyt tunnutaan tuovan niin monenlaisia asioita.
Ap
En viittinyt lukea ketjua kun niin juntteja osa kommenteista. Mun mielestä ihan normaali keissi ennen kuin kirjotit siitä av:lle.