Tapahtui mammalle keskellä kirkasta päivää
Joku sanoi takanani hei. Käännyin ja en tuntenut tervehtijää, vastasin kuitenkin hei.
Mies jatkoi: ollaanko me tavattu jossakin, ravintolassa X...olen ollut siellä töissä.
Minä: olen käynyt siellä.
Mies: asutko vieläkin siellä (paikassa X)?
Minä: kyllä asun.
Mies: olet kaunis nainen ja vapaako?
Minä: hmmm (olen sinkku)
Mies: lähdetkö joskus kahville, minä tarjoan.
Minä: en juo kahvia. (jne jne)
Lopulta mies antoi numeronsa ja pyysi minun numeroni, hän soitti vielä numerooni ja puhelimeni pirisi. (jne jne) Sanoimme heit!
Mies on hyvin suomea puhuva ulkomaalainen.
Mielipiteesi?
Kommentit (54)
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ja kuinka teille kävi? Olisi kiva kuulla.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:53"]Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ja kuinka teille kävi? Olisi kiva kuulla.
[/quote]
On mutta en ole antanut numeroani tällaisille. Minun tyyppiäni olevat miehet tuskin tekisivät aloitetta tuolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:53"]Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ja kuinka teille kävi? Olisi kiva kuulla.
[/quote]
On mutta en ole antanut numeroani tällaisille. Minun tyyppiäni olevat miehet tuskin tekisivät aloitetta tuolla tavalla.
[/quote]
Miten ne tekis sitten sen alotteen?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:53"]Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ja kuinka teille kävi? Olisi kiva kuulla.
[/quote]
[/quote]
Yleensä miehet ovat lähestyneet muuten ja muualla mun kohdalla. Siksi olikin aika häkellyttävää näin Suomessa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:11"]Ulkomaalaiset tarvitsee hyväuskoisen suomalaisen naisen jonka kanssa menevät naimisiin ja varmistavat sillä itselleen loppuelämäksi täyden ylläpidon. Eipä se sen kummempaa ole, ne on ikäänkuin töissä kun etsivät päivät pitkät tuolla itselleen hyväuskoista höynäytettävää vaimoa. Niillä on jonkinverran kiire jos ovat väliaikaisella oleskeluluvalla vain.
[/quote]
Eikö AP sanonut että mies puhui hyvää suomea. Niin ei silloin kovin väliaikaisella luvalla voi olla, on täytynyt olla jo vuosia suomessa.
Sama se on mistä sitä misun löytää. Ku vaan hyvä.
Onpa ihanan romanttista. Kesken kaupunkireissun :)
Ööh.. Vähän tunkeilevan oloinen.
Mielipiteeni: RUN!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!
[/quote]
Totta ;)
Mutta äijä oli sitkeä, se nauroi ja sanoi että teelle sitten
Ap
[/quote]
ok,
RUN RUN RUN RUN RUNNN!!!!!11
t. 31
Lähtisin, jos mies vaikuttaisi kivalta. En lähtisi pelkästä seikkailunhalusta. Ihmisiä ne ulkomaalaisetkin on.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:11"]
Ulkomaalaiset tarvitsee hyväuskoisen suomalaisen naisen jonka kanssa menevät naimisiin ja varmistavat sillä itselleen loppuelämäksi täyden ylläpidon. Eipä se sen kummempaa ole, ne on ikäänkuin töissä kun etsivät päivät pitkät tuolla itselleen hyväuskoista höynäytettävää vaimoa. Niillä on jonkinverran kiire jos ovat väliaikaisella oleskeluluvalla vain.
[/quote] Sulla tuo luetun ymmartaminen on vahan heikkoa ;). AP kirjoittaa etta mies puhui sujuvaa suomea, tuskin kiireisella valiaikaisella luvalla olija on tuohon pystynyt varsinkin jos tyonaan etsii naista paivat pitkat.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!
[/quote]
Totta ;)
Ap
[/quote]
ok,
t. 31
[/quote]
Itse en mene ottamaan yhteyttä. Se on kuitenkin miehen tehtävä, aina. Sanoinkin hänelle, että katsellaan...
Mutta yleisesti ottaen aika hatunnoston arvoinen suoritus ja rohkea sellainen. Kaupungissa tervehtiä ja pyytää kahville. Ei suomalaisista miehistä löytyisi munaa ja itsevarmuutta lähteä kylmiltään kysyy deiteille keskellä päivää, ilman tutustumista tai suunnatonta humalaa.
Nuorena tyttönä sain myös kokea vastaavan keskustelun. Turkkilainen 10 v vanhempi kaljuuntuva juippi ei millään uskonut EI:tä vaan jankkasi ja jankkasi treffejä. En päässyt eroon kuin vasta lupauduttuani treffeille. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä joten ei jäänyt perään soittelemaan. En tod mennyt treffeille. Ja kotoa löytyy nyt oma suomalainen kaljuuntuva mies.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:30"]
[/quote]
Totta ;)
Ap
[/quote]
ok,
t. 31
[/quote]
Itse en mene ottamaan yhteyttä. Se on kuitenkin miehen tehtävä, aina. Sanoinkin hänelle, että katsellaan...
Mutta yleisesti ottaen aika hatunnoston arvoinen suoritus ja rohkea sellainen. Kaupungissa tervehtiä ja pyytää kahville. Ei suomalaisista miehistä löytyisi munaa ja itsevarmuutta lähteä kylmiltään kysyy deiteille keskellä päivää, ilman tutustumista tai suunnatonta humalaa.
[/quote]Noin sitä varmaan ajatellaan jos mies kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, puhutaan mikä kauhea epätoivoinen, tilannetajuton luuseri mies on.
Mitkäs ne naisen tehtävät muuten ovat? Lähimmäismiesten kritisoiminen mamujen jörnimällä perseellä istuen?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:52"]Lähtisin, jos mies vaikuttaisi kivalta. En lähtisi pelkästä seikkailunhalusta. Ihmisiä ne ulkomaalaisetkin on.
[/quote]
Aluksi mietin, mitä yllätykseltäni pystyin, että heeeetkinen. Eihän tämä ole suomalainen tapa tulla selvänä ja varmana kysymään... Mutta pienen juttelun jälkeen mies tuntui itseasiassa mukavalta ja "kiltiltä". Mutta mutta, ei voi tietää.
Ap
No tapaa se mies. Jo tuo että annoit numerosi kertoo että olit otettu, ja jollain tapaa kiinnostunut. Ei siihen tarvi mammapalstan tukea, eikä se ole mikään vakavan lupaus. Jos vaikuttaa siltä ettet kiinnostu, avaa suusi, ja hyvissä ajoin. Voit saada riesaa muuten.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:56"]
Nuorena tyttönä sain myös kokea vastaavan keskustelun. Turkkilainen 10 v vanhempi kaljuuntuva juippi ei millään uskonut EI:tä vaan jankkasi ja jankkasi treffejä. En päässyt eroon kuin vasta lupauduttuani treffeille. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä joten ei jäänyt perään soittelemaan. En tod mennyt treffeille. Ja kotoa löytyy nyt oma suomalainen kaljuuntuva mies.
[/quote]
Minulla on ollut aivan vastaava kokemus ainakin kahdesti. Ulkomaalainen mies tuli jossain asemalla tai kadulla juttelemaan enkä meinannut päästä hänestä eroon ennen kuin lupauduin tapaamaan hänet julkisella paikalla. En sitten mennyt treffeille, koska miehen tuppautuminen oli liiallista. Tämäkin oli aikana ennen kännyköitä.
Voi olla ihanan kesäromanssin alku! Älä jänistä!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:38"]Oletko mies 29v ?
[/quote]
Ap jatkaa.
Miksi on niin vaikea uskoa tällaista tarinaa ja pitää heti epäillä, että olisin joku mies?