Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui mammalle keskellä kirkasta päivää

Vierailija
22.05.2014 |

Joku sanoi takanani hei. Käännyin ja en tuntenut tervehtijää, vastasin kuitenkin hei.

Mies jatkoi: ollaanko me tavattu jossakin, ravintolassa X...olen ollut siellä töissä.

Minä: olen käynyt siellä.

Mies: asutko vieläkin siellä (paikassa X)?

Minä: kyllä asun.

Mies: olet kaunis nainen ja vapaako?

Minä: hmmm (olen sinkku)

Mies: lähdetkö joskus kahville, minä tarjoan.

Minä: en juo kahvia. (jne jne)

Lopulta mies antoi numeronsa ja pyysi minun numeroni, hän soitti vielä numerooni ja puhelimeni pirisi. (jne jne) Sanoimme heit!

Mies on hyvin suomea puhuva ulkomaalainen.

Mielipiteesi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin numeron/ estäisin miehen numeron jos mies ei kiinnosta.

Vierailija
2/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää. Vai "kahvia" tarjoais...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mistä tiesi missä asut. Oletko ehkä ravintolassa pienessä maistissa kertoillut asioistasi? Olisin ehkä hieman varuillani..

Vierailija
4/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa pystyn estämään hänen puh/txt, ei tarvitsisi vaihtaa numeroa.

Mutta onko ihan "normaalia" näin pyytää kahville vai ihan joku seko?

Ap

Vierailija
5/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. En olis antanut numerooni.

Vierailija
6/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, paitsi jos on juro suomalainen mies hah

Vierailija
7/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa paahtoa tarjolla.

Vierailija
8/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:06"]Ihmettelen, mistä tiesi missä asut. Oletko ehkä ravintolassa pienessä maistissa kertoillut asioistasi? Olisin ehkä hieman varuillani..

[/quote]

Tätä mietin itsekin. Mutta ravintola on kotini lähellä ja ilmeisesti hän on nähnyt minut useinkin siellä + lähistöllä. Ja ravintola on ruokaravintola, jossa olen käynyt lasten kanssa. Samoin olen käynyt hänen toisessa työpaikassa, missä hän on nyt töissä ja ehkä hän on huomannut minut sielläkin.

Vierailija
9/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia muissa kulttuureissa iskutyylinä pyytää kahville kadulla naista, josta on kiinnostunut. Voi olla, ettei hän ole sinua ennen nähnyt mutta keksi tuon aloituksen päästäkseen puheisiin. Jos suostut kahvitapaamiseen, voit saada hänestä riesan, mutta jos on kiva mies ja haluat seurustella, niin siitä vaan. 

Vierailija
10/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seurustelin erään ulkomaalaisen (turkkilaisen) kanssa joka hänkin iski minut... Ihana, komea, kunnioittava ja kohtelias sekä kiltti/huomaavainen... Ja sex, aaaah. Ei se johtanut lopulta mihinkään, lopetin tapailun.

Ap

Vierailija
11/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö itse teelle?

Ap

Vierailija
12/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää Suomessa mutta varmaan mukava yllätys sinulle ap.

Vierailija
13/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!

Vierailija
14/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!

[/quote]

:D

Vierailija
15/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!

[/quote]

Totta ;)

Mutta äijä oli sitkeä, se nauroi ja sanoi että teelle sitten

Ap

Vierailija
16/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on kiertänyt siitä, että olet mamupatja, joten totta kai kaikki kynnelle kykenevät lähestyvät sinua.

Vierailija
17/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:12"]On ihan normaalia muissa kulttuureissa iskutyylinä pyytää kahville kadulla naista, josta on kiinnostunut. Voi olla, ettei hän ole sinua ennen nähnyt mutta keksi tuon aloituksen päästäkseen puheisiin. Jos suostut kahvitapaamiseen, voit saada hänestä riesan, mutta jos on kiva mies ja haluat seurustella, niin siitä vaan. 

[/quote]

Luulisin, että hän on nähnyt minut. Ravintola, jonka hän mainitsi ei ole mikää massaravintola ja pitäisi olla aika tuuria, että osaisi mainita juuri sen paikan (syrjäinen paikka + en juuri käy ravinroloissa). Hän bongasi minut kaupungin kadulta keskellä päivää.

Vierailija
18/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies 29v ?

Vierailija
19/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:32"]Sana on kiertänyt siitä, että olet mamupatja, joten totta kai kaikki kynnelle kykenevät lähestyvät sinua.

[/quote]

Olipa kivasti sanottu. Ei ole kiertyänyt. Siitä ulkomaalaisen tapaamisesta on jo 5-6v aikaa ja olen asunut välillä vuosia muualla. Eikä minua kukaan tunne täällä (vielä)

Vierailija
20/54 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:38"]Oletko mies 29v ?

[/quote]

En ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi