Tapahtui mammalle keskellä kirkasta päivää
Joku sanoi takanani hei. Käännyin ja en tuntenut tervehtijää, vastasin kuitenkin hei.
Mies jatkoi: ollaanko me tavattu jossakin, ravintolassa X...olen ollut siellä töissä.
Minä: olen käynyt siellä.
Mies: asutko vieläkin siellä (paikassa X)?
Minä: kyllä asun.
Mies: olet kaunis nainen ja vapaako?
Minä: hmmm (olen sinkku)
Mies: lähdetkö joskus kahville, minä tarjoan.
Minä: en juo kahvia. (jne jne)
Lopulta mies antoi numeronsa ja pyysi minun numeroni, hän soitti vielä numerooni ja puhelimeni pirisi. (jne jne) Sanoimme heit!
Mies on hyvin suomea puhuva ulkomaalainen.
Mielipiteesi?
Kommentit (54)
Epäilyttävää. Vai "kahvia" tarjoais...
Ihmettelen, mistä tiesi missä asut. Oletko ehkä ravintolassa pienessä maistissa kertoillut asioistasi? Olisin ehkä hieman varuillani..
Tarvittaessa pystyn estämään hänen puh/txt, ei tarvitsisi vaihtaa numeroa.
Mutta onko ihan "normaalia" näin pyytää kahville vai ihan joku seko?
Ap
No hyi. En olis antanut numerooni.
On normaalia, paitsi jos on juro suomalainen mies hah
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:06"]Ihmettelen, mistä tiesi missä asut. Oletko ehkä ravintolassa pienessä maistissa kertoillut asioistasi? Olisin ehkä hieman varuillani..
[/quote]
Tätä mietin itsekin. Mutta ravintola on kotini lähellä ja ilmeisesti hän on nähnyt minut useinkin siellä + lähistöllä. Ja ravintola on ruokaravintola, jossa olen käynyt lasten kanssa. Samoin olen käynyt hänen toisessa työpaikassa, missä hän on nyt töissä ja ehkä hän on huomannut minut sielläkin.
On ihan normaalia muissa kulttuureissa iskutyylinä pyytää kahville kadulla naista, josta on kiinnostunut. Voi olla, ettei hän ole sinua ennen nähnyt mutta keksi tuon aloituksen päästäkseen puheisiin. Jos suostut kahvitapaamiseen, voit saada hänestä riesan, mutta jos on kiva mies ja haluat seurustella, niin siitä vaan.
Joskus seurustelin erään ulkomaalaisen (turkkilaisen) kanssa joka hänkin iski minut... Ihana, komea, kunnioittava ja kohtelias sekä kiltti/huomaavainen... Ja sex, aaaah. Ei se johtanut lopulta mihinkään, lopetin tapailun.
Ap
Yllättävää Suomessa mutta varmaan mukava yllätys sinulle ap.
Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:27"]Hih, toinen pyytää kahville ja tähän muija vastaa: en juo kahvia! :-DDD Muuten hyvä keskustelu, mut tuo ehkä kertoo jostain...!
[/quote]
Totta ;)
Mutta äijä oli sitkeä, se nauroi ja sanoi että teelle sitten
Ap
Sana on kiertänyt siitä, että olet mamupatja, joten totta kai kaikki kynnelle kykenevät lähestyvät sinua.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:12"]On ihan normaalia muissa kulttuureissa iskutyylinä pyytää kahville kadulla naista, josta on kiinnostunut. Voi olla, ettei hän ole sinua ennen nähnyt mutta keksi tuon aloituksen päästäkseen puheisiin. Jos suostut kahvitapaamiseen, voit saada hänestä riesan, mutta jos on kiva mies ja haluat seurustella, niin siitä vaan.
[/quote]
Luulisin, että hän on nähnyt minut. Ravintola, jonka hän mainitsi ei ole mikää massaravintola ja pitäisi olla aika tuuria, että osaisi mainita juuri sen paikan (syrjäinen paikka + en juuri käy ravinroloissa). Hän bongasi minut kaupungin kadulta keskellä päivää.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:32"]Sana on kiertänyt siitä, että olet mamupatja, joten totta kai kaikki kynnelle kykenevät lähestyvät sinua.
[/quote]
Olipa kivasti sanottu. Ei ole kiertyänyt. Siitä ulkomaalaisen tapaamisesta on jo 5-6v aikaa ja olen asunut välillä vuosia muualla. Eikä minua kukaan tunne täällä (vielä)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:38"]Oletko mies 29v ?
[/quote]
En ole.
Ap
Vaihtaisin numeron/ estäisin miehen numeron jos mies ei kiinnosta.