Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nyt syödä jo jouluruokia?

Vierailija
23.12.2020 |

Vai onko se joulun raiskaus, anteeksiantamaton virhe?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi syödä. Pukki tulee ja antaa koivunvihtasta selkäsaunan, ja ottaa oman osansa sun piparista, jos sillä tavalla teet. 

Vierailija
2/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vanhaa torttua, ei tuoretta ja freshiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ylimennyttä ja hiivalle ja homeelle haisevaa yli 40 wee?

Vierailija
4/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ylimennyttä ja hiivalle ja homeelle haisevaa yli 40 wee?

Jep, jep.

Vierailija
5/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen syö niin kuin itse haluaa. Joissakin maissahan joulu on vasta joulupäivänä. Kyllä voi syödä milloin itse haluaa.

Vierailija
6/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, itse otan kohta väkisin. Kinkun uunista.

Vierailija
7/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei voi vielä. Huomenna klo. 11.23 voi aloittaa jouluruokien syömisen.

Vierailija
8/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi omaa aloitusta tehdä niin  kerron tässä. Tein tänään karjalanpaistin liedellä ja onnistui erinomaisesti. Aluksi kunnolla ruskistin hieman porsaanlihapaloja kattilassa. Sitten lisäsin sipulit ja porkkanat ja jatkoin ruskistamista, kunnes lihat ja kasvikset olivat kunnolla ruskistuneet. Sitten vain vesi, suola, valkosipulinkynsi, mustapippurit ja 2 maustepippuria ja keittoa ykkösellä 4 tuntia.

Ja on oikein hyvää ja murea. En nyt tiedä menikö enemmän vai vähemmän sähköä kuin uunissa. Uuni oli kuitenkin muussa käytössä, niin nyt tällainen ratkaisu.

Vierailija
9/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi omaa aloitusta tehdä niin  kerron tässä. Tein tänään karjalanpaistin liedellä ja onnistui erinomaisesti. Aluksi kunnolla ruskistin hieman porsaanlihapaloja kattilassa. Sitten lisäsin sipulit ja porkkanat ja jatkoin ruskistamista, kunnes lihat ja kasvikset olivat kunnolla ruskistuneet. Sitten vain vesi, suola, valkosipulinkynsi, mustapippurit ja 2 maustepippuria ja keittoa ykkösellä 4 tuntia.

Ja on oikein hyvää ja murea. En nyt tiedä menikö enemmän vai vähemmän sähköä kuin uunissa. Uuni oli kuitenkin muussa käytössä, niin nyt tällainen ratkaisu.

Muuten hyvä muttei uskottava, koska arvio täysin subjektiivinen. Sori vaan .

Vierailija
10/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä muttei uskottava, koska arvio täysin subjektiivinen. Sori vaan .

Minä teen paljon ruokaa ja lukemani perusteella on varmasti hyvää.

11/11 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo viikon vetänyt rosollia.