Voiko nyt syödä jo jouluruokia?
Vai onko se joulun raiskaus, anteeksiantamaton virhe?
Kommentit (11)
Vain vanhaa torttua, ei tuoretta ja freshiä!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ylimennyttä ja hiivalle ja homeelle haisevaa yli 40 wee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ylimennyttä ja hiivalle ja homeelle haisevaa yli 40 wee?
Jep, jep.
Jokainen syö niin kuin itse haluaa. Joissakin maissahan joulu on vasta joulupäivänä. Kyllä voi syödä milloin itse haluaa.
Tottakai voi, itse otan kohta väkisin. Kinkun uunista.
Valitettavasti ei voi vielä. Huomenna klo. 11.23 voi aloittaa jouluruokien syömisen.
En viitsi omaa aloitusta tehdä niin kerron tässä. Tein tänään karjalanpaistin liedellä ja onnistui erinomaisesti. Aluksi kunnolla ruskistin hieman porsaanlihapaloja kattilassa. Sitten lisäsin sipulit ja porkkanat ja jatkoin ruskistamista, kunnes lihat ja kasvikset olivat kunnolla ruskistuneet. Sitten vain vesi, suola, valkosipulinkynsi, mustapippurit ja 2 maustepippuria ja keittoa ykkösellä 4 tuntia.
Ja on oikein hyvää ja murea. En nyt tiedä menikö enemmän vai vähemmän sähköä kuin uunissa. Uuni oli kuitenkin muussa käytössä, niin nyt tällainen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi omaa aloitusta tehdä niin kerron tässä. Tein tänään karjalanpaistin liedellä ja onnistui erinomaisesti. Aluksi kunnolla ruskistin hieman porsaanlihapaloja kattilassa. Sitten lisäsin sipulit ja porkkanat ja jatkoin ruskistamista, kunnes lihat ja kasvikset olivat kunnolla ruskistuneet. Sitten vain vesi, suola, valkosipulinkynsi, mustapippurit ja 2 maustepippuria ja keittoa ykkösellä 4 tuntia.
Ja on oikein hyvää ja murea. En nyt tiedä menikö enemmän vai vähemmän sähköä kuin uunissa. Uuni oli kuitenkin muussa käytössä, niin nyt tällainen ratkaisu.
Muuten hyvä muttei uskottava, koska arvio täysin subjektiivinen. Sori vaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä muttei uskottava, koska arvio täysin subjektiivinen. Sori vaan .
Minä teen paljon ruokaa ja lukemani perusteella on varmasti hyvää.
Ei voi syödä. Pukki tulee ja antaa koivunvihtasta selkäsaunan, ja ottaa oman osansa sun piparista, jos sillä tavalla teet.