Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jani Sievinen eroaa!

Vierailija
22.05.2014 |

Miksi?

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Jani yritti ryhdistäytyä. Hienosti laihdutti ja vaikutti onnelliselta kun kolmas tytär syntyi. Kokemuksesta tiedän, että kolmen pienen lapsen hoitaminen on äärettömän rankkaa. Ja rahahuolet vielä päälle. Marie, pääsee nyt Norjaan hengähtämään. Jospa se tekee hyvää perheelle. Nyt Jani töihin, vaikka sinne Norjaan. Olen itse päivälleen yhtä vanha kun Jani ja aina kadehdin, että vitsi kun Jani menestyy ja minä en. No tänään minä kyllä olen se menestyneempi oikeassa elämässä. Ei avioeroja, rahat riittävät ja kolme ihanaa lasta.

Vierailija
142/194 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten eron syitäkin käynyt selville entistä enemmän. Marilla jo odotusaikana toinen mies, entinen koulukaveri, urheilija-komistus. Ihan filmitähdestä kävisi, ja Marin ikäluokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:55"]

Eiköhän Jani touhunnut ensin omiaan ja sitten Mari...Ei sitä kenenkäán tarvitse jäädä kotiin sormi suussa nyhjäämään jos toisella tuntuu koko ajan olevan menoa kodin ulkopuolella...

[/quote]

Laita yksikin linkki missä kerrotaan että Jani olisi pettänyt Maria?

Vierailija
144/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:10"]

Kuka kehtaa Susannan tähän vielä sotkea? Hän sai silloin aikanaan aivan asiattoman paljon paskaa päälleen koska Jani oli suoranainen Suomen kansallissankari eikä hänessä tietenkään mitään vikaa ollut mutta nyt yhtäkkiä sympatiseerataan ruotsalaista Maria. Varmaan Susanna on joutunut hankalimman mahdollisen kautta hakemaan oikeutta omille lapsilleen kun idiootti mies on alkanut väsäämään uutta perhettä tietämättä millä kaiken maksaa. Sitä ihmettelen että Mari joka on nähnyt miten mies hoitaa asiansa on tehnyt kolmekin lasta jannulle. Hidas sytytys ilmeisesti. 

[/quote]

Sen susannan yksi tunteva ihminen on kertonut minulle susannan motiiveja ylipäätään aikoinaan "vahingossa törmätä" sieviseen. Susannan äiti oli neuvonut tuon henkilön kuullen, että menee sievisen kanssa naimisiin ja vie erossa kaikki rahat. Ilmeisesti susanna on ollut todella laskelmoiva tyyppi. Ihan vaan sivuhuomiona.

[/quote]

Esim. mun äiti vois heittää tollasta läppää ihan vitsinä. Saattaisin hyvin kuvitella, ja se on vaan hauskaa juttua - tai no kenestä on ja kenestä ei. Mutta ihan kaikkea mitä kuulee ei tarvii ottaa todesta.

[/quote]avioehto tietenkin pitää tehdä ennen kihloihin menoa jo. Itse en uskaltaisi mennä ilman avioehtoa naimisiin, olen kerran ollut ja oli avioehto

Vierailija
145/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:18"]

Minusta tuossa uutisessa on kuvaavinta tämä "Mari ja tytöt muuttavat Norjaan". Jos eroaisivat ystävinä, voisi Marin kuvitella jopa jäävän asumaan isän lähelle edelleen. Ehkä Mari kyllästyi Suomeen ja suomalaisiin myös. Ja onhan sairaanhoitajalla todella paljon paremmat työllistymismahdollisuudet  + palkkataso Norjassa. En ihmettele että haluaa muuttaa lähelle perhettään taas.

Mutta epäilen, että Jani on sitä pettänyt ja se on syy.

[/quote]  eihän nyt yhden kertapanon vuoksi erota

[/quote]

No kuule on se aika loukkaavaa jos mies pettää juuri kun nainen on vasta synnyttänyt. Kyllä siinä luottamus loppuu. Mä luin sen tämänpäiväisen iltapäivälehden jutun. Siinä kerrottiin että Mari oli pitkän aikaa lapsen syntymän jälkeen Norjassa vanhempiensa luona ja sillä aikaa Jani asusteli mm hotelleissa. Eli kyllä mä veikkaan että Jani petti. Janilla on muuten sellainen naama ja kroppa joka paranee huomattavasti laihtuessaan, eli läskin alla oli lihakset ja pyöreät kasvot komistuivat kun kapenevat. Jotkut vanhenevat laihtuessaan, Jani on niitä jotka nuorenee kun laihtuu.

[/quote]minä ummistin silmäni ja otin järjen käteen. Tosin eron lähtölaskenta alkoi mutta siihen meni vuosia. Katsoin siinä vaiheessa lapsen etua ja itselläni ei oo huono itsetunto ja olin jo nk kypsässä iässä. Ajattelin että paha saa palkkansa kuten saikin.

Vierailija
146/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 05:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:42"]

Kun otetaan huomioon että muutama vuosi sitten Matikaisesta povattiin kokoomuksen puheenjohtajaa, niin aikamoinen mahalasku on ollut kyllä ura. Voi melkein verrata Kanervaan.

[/quote]Hän ehtii vielä. Ei jäänyt peruskoulupohjalle  vaan suoritti hikisten hiihtojen välillä korkeakoulu tutkinnon eli DI

[/quote]

No ei ehdi. Politiikassa ei taida olla yhtään esimerkkiä tapauksesta jossa joku olisi ollut kovassa nosteessa maan kärkipoliitikoksi, sitten saanut näpeilleen, jäänyt sivuraiteelle, ja vuosien päästä nostettu uudelleen eturiviin.

[/quote]Hänellä on DI:n kolulutus joten politiikka ei ole ainoa mahdollisuus.

[/quote]

Joo viiskymppisenä sitä onkin hyvä ruveta kattelemaan uutta uraa kun ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä yksityisellä.

[/quote]Passaa Marjon olla lopun elämää kansanedustajana, sinnehän monet hinkuu, lokosaa hommaa ja pitkät lomat ja palkkakaan ei oo hassumpi kulukorvauksineen sun muine etuineen.

Vierailija
147/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:18"]

Minusta tuossa uutisessa on kuvaavinta tämä "Mari ja tytöt muuttavat Norjaan". Jos eroaisivat ystävinä, voisi Marin kuvitella jopa jäävän asumaan isän lähelle edelleen. Ehkä Mari kyllästyi Suomeen ja suomalaisiin myös. Ja onhan sairaanhoitajalla todella paljon paremmat työllistymismahdollisuudet  + palkkataso Norjassa. En ihmettele että haluaa muuttaa lähelle perhettään taas.

Mutta epäilen, että Jani on sitä pettänyt ja se on syy.

[/quote]  eihän nyt yhden kertapanon vuoksi erota

[/quote]

No kuule on se aika loukkaavaa jos mies pettää juuri kun nainen on vasta synnyttänyt. Kyllä siinä luottamus loppuu. Mä luin sen tämänpäiväisen iltapäivälehden jutun. Siinä kerrottiin että Mari oli pitkän aikaa lapsen syntymän jälkeen Norjassa vanhempiensa luona ja sillä aikaa Jani asusteli mm hotelleissa. Eli kyllä mä veikkaan että Jani petti. Janilla on muuten sellainen naama ja kroppa joka paranee huomattavasti laihtuessaan, eli läskin alla oli lihakset ja pyöreät kasvot komistuivat kun kapenevat. Jotkut vanhenevat laihtuessaan, Jani on niitä jotka nuorenee kun laihtuu.

[/quote]Mari ei ole sairaanhoitaja, sosionomi.

Vierailija
148/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:25"]

nykyinen kansanedustaja Marjo Matikainen hiihti 

huipulla ja luki samalla itsensä DI:ksi. 

[/quote]

Ja on nykyään täysin takarivin poliitikko jolla ei ole mitään uranäkymää, koska dopinglajissa urheileminen dopingin huippuvuosina on liian epäilyttävää. 

[/quote]  siinä sitä on uraa olla kansanedustaja. Ei elovena tyttö ole sortunut topinkeihin. Liian älykäs moiseen

[/quote]

Kun otetaan huomioon että muutama vuosi sitten Matikaisesta povattiin kokoomuksen puheenjohtajaa, niin aikamoinen mahalasku on ollut kyllä ura. Voi melkein verrata Kanervaan.

[/quote]siihen aikaan Marjo eli ruuhkavuosia, oli pienet lapset. Halusi aikaa lapsille. Marjo vaan hiihteli hikisenä ja luki itsensä DI:ksi. Viisas tyttö .

Vierailija
149/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:49"]

Jännä juttu miten ne mielipiteet menee...

Marihan oli alunperin toinen nainen. Kahden lapsen äitiä Susannaa nuorempi. Voin sanoa että eipä minunkaan lapseni olisi mummun mukaan lähteneet jos olisi lasten isän sijasta tullut hakemaan. Ja tämän Marin mielestä tietysti Susannan olisi pitänyt vaan nöyrtyä kaikkeen. No, katsotaan miten hänen itsensä käy. Kovin fiksu tapaus ei hänkään näiden tapahtuneiden asioiden valossa vaikka on opiskellut. Kovaa tulee olemaan kolmen pienen lapsen kanssa, tuskin itse teki aloitetta eroon, mitään ei tule Janilta saamaan kun mitään ei ole, valtio maksaa lapsistakin, jos siis jää Suomeen. Hymyilee sitten vaan herttaisesti kun Janin äiti tulee lapsia hakemaan "isä-viikonloppuna" että iskä saa rauhassa painaa samalla uutta missiä. Sellaista...Sitä saa mitä tilaa:)

En silloin Susannan ja Janin eron aikaan seurannut kovin paljon mutta jälkeenpäin huomannut että narsistimies sai kaiken paskan vyörymään lastensa äidin päälle. En ihmettele vaikka nainen olisi murtunut aivan täysin henkisestiÄlkää kuulkaa turhaan mitään sädekehää kehitelkö tälle Marille. Miettikääs nyt...aika röyhkeä tyyppi tosiasiassa kun oikein asiaa mietitään. Miettikääpä omalle kohdallenne.

[/quote

Turvatumpaa Marin varmaan on Norjassa olla vanhempiensa auttelemana. Siellä on palkatkin hulppeat siihen verraten, mitä Suomessa saisi vastaavasta työstä. Vanhemmat ja sisarukset voivat hoitaa lapsia, ovat varmaan ikionnellisia kun saavat kaikki neljä tyttöä lähelleen. Jania vaan käy sääliksi, kun pitää kalliita matkoja kustantaa mennessään tapaamaan perhettään Norjaan. Ja miten hän pystyy viiden lapsen elatusmaksuja maksamaan? Varmaan otetaan sentään varallisuus (oikeasti: varattomuus) huomioon summia määrättäessä.

Jani on lukenut tarkkaan Ison Kirjan ohjeen: lisääntykää ja täyttäkää maa.

[/quote]kyllähän tämä nainen murtuikin. Näki jo ulkoapäin että masennuksen syvissä syövereissä.

Vierailija
150/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aikoinaan ällötti kun työpaikan kahvipöydässä naiset kilvan kehuivat söpöä Maria ja Jania. Samalla solvasivat Susannaa juopoksi mt-ongelmaiseksi. Jo silloin olin Susannan puolella. Olin kuullut muutamilta nummelaisilta miten Susanna yksin raatoi yksin, Jani nukkui kuulokkeet korvilla ja pokaili naisia paikallisissa baareissa. Ei ihmet että Susanna musertui lopulta, mutta onneksi on nyt taas onnellinen ja kuosissa.

Vierailija
151/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jani ja Mari eroavat miten Susanna tähän on vedetty mukaan. Ei Susannasta kannata pyhimystä alkaa tekemään.

Hyvä jos Susanna on nyt kunnossa. Melkoista sekoilua hänen elämänsä on ollut Kreikkaan muutto kuvioineen. Oli perustamassa mallitoimistoa sinne. Meinasi viedä pojat mennessään mutta tätä Jani ei hyväksynyt ja hyvä niin.

Mitä tulee poikien elatusmaksuihin niin tuskin niitä on kun toinen asuu isällään ja toinen äidillään. Pojat on pian aikuisia.

BB-taloa seurasin ja tämä Susanna oli kyllä perin outo tapaus, suorastaan ärsyttävä ja epäsosiaalinen.

En ole mikään Jani fani muutoin kuin että oli aikoinaan huippu-uimari ja sitä kautta uraansa tuli seurattua. 

Vierailija
152/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:13"]

Kukaan teistä ei tajua mitä on olla kilpaurheilija. Vaatii aina pyyteettömät tukijoukot. Omasta mielestäni olympia voittajien pitäisi saada eläke, kun kilpaura loppuu. Janin vaikea opiskella mitään, kun treenit on noin kaksi kertaa päivässä  ja siihen mukaan kuivaharjoittelu.

Moni lopettaa kilpauinnin nuorena koska opiskelua ja uintia on vaikea yhdistää. Suomi tarvitsee kuitenkin niitä huippu-urheilijoita.

Oma lapseni on ensimmäisessä kilpauinnin valmennusryhmässä ja tiedän mistä puhun. 

Itse voisin olla kilpaurheilijan vaimo ja tiedän mitä se vaatii. Se vaatii juuri sitä et unohtaa sen oman uransa.

[/quote]

Ei kannata nyyhkiä. 

Heiluvatko esim. olympiavoittajat Karolina Klüft tai Sara Simeoni (korkeushyppy, juristi, feministi, Italia) omien maittensa roskalehdissä? Olen aina arvostanut Valentin Konosta, Sievisen ikätoveria ja urheilumenestyjää. Hänellä on parempaa tekemistä kuin pyöriä Seiskan bileissä: valmennus, urheilun ulkopuolinen ammatti ja työ. Elämä.  

Siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että huipputekijän perheen on sitouduttava toisella tavalla kuin taviksen. Eipä suomalaisten huippukapellimesterien puolisoilla omaa uraa paljon ole. Muutetaan maasta toiseen, koitetaan pitää lasten päät kasassa kun kieli, koulu, kaverit vaihtuu, pidetään arkea pystyssä uudessa kulttuurissa. Mun mielestä vain Teemu Selänteen ura on verrattavissa Esa-Pekka Salosen tai Jukka-Pekka Sarasteen uraan, tai säveltäjistä Kaija Saariahon ja Magnus Lindbergin. 

Sievinen ei menestynyt riittävästi (tyyliin Mark Spitz) eikä osannut brändätä itseään (Thorpe?). Oli kai jossakin Valion mainoksessa? Sen sijaan hän ihan hyvän urheilu-uransa jälkeen on enempi levännyt laakereillaan. Hän ei voi olla niin yksinkertainen että on luullut, että hän voisi uida ja nauttia sponssirahaa eläkeläiseksi asti. Vieläkään Sievisen ei ole liian myöhäistä opiskella ja hankkia työ, alkaa elää aikuisen miehen elämää. 

Vierailija
153/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 05:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:58"]

No ei ehdi. Politiikassa ei taida olla yhtään esimerkkiä tapauksesta jossa joku olisi ollut kovassa nosteessa maan kärkipoliitikoksi, sitten saanut näpeilleen, jäänyt sivuraiteelle, ja vuosien päästä nostettu uudelleen eturiviin.

[/quote]Hänellä on DI:n kolulutus joten politiikka ei ole ainoa mahdollisuus.

[/quote]

Joo viiskymppisenä sitä onkin hyvä ruveta kattelemaan uutta uraa kun ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä yksityisellä.

[/quote]Passaa Marjon olla lopun elämää kansanedustajana, sinnehän monet hinkuu, lokosaa hommaa ja pitkät lomat ja palkkakaan ei oo hassumpi kulukorvauksineen sun muine etuineen.

[/quote]

Matikaisen äänet vaaleissa..

2003: 11000

2007:   6000

2011:   3000

2015: ei jatkoon

Vierailija
154/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:46"]

Janihan se siinä väärin teki, kun avioliitossa ollessaan pokaili muita naisia, myös Maria. Eihän se sinkku -Marin vika ollut, että ukkomies alkoi piirittää. Mistä Mari edes ulkomaalaisena olisi tiennyt, mikä Janin suhdestatus on ollut? 

Nainen on naiselle susi, sen tämä palsta opettaa. Se pettäjä-mieshän siinä on syyllinen, pettänyt omaa vaimoaan ja tiedä vaikka tulevaa tyttöystäväänsäkin.

[/quote]

Jani Sievinen haki avioeroa Susannasta elokuussa 2006. Ja tapasi Marin syyskuussa 2006. Joten on ihan turha sekoittaa Maria Susannan ja Janin liittoon.

Vierailija
155/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:49"]

Jännä juttu miten ne mielipiteet menee...

Marihan oli alunperin toinen nainen. Kahden lapsen äitiä Susannaa nuorempi. Voin sanoa että eipä minunkaan lapseni olisi mummun mukaan lähteneet jos olisi lasten isän sijasta tullut hakemaan. Ja tämän Marin mielestä tietysti Susannan olisi pitänyt vaan nöyrtyä kaikkeen. No, katsotaan miten hänen itsensä käy. Kovin fiksu tapaus ei hänkään näiden tapahtuneiden asioiden valossa vaikka on opiskellut. Kovaa tulee olemaan kolmen pienen lapsen kanssa, tuskin itse teki aloitetta eroon, mitään ei tule Janilta saamaan kun mitään ei ole, valtio maksaa lapsistakin, jos siis jää Suomeen. Hymyilee sitten vaan herttaisesti kun Janin äiti tulee lapsia hakemaan "isä-viikonloppuna" että iskä saa rauhassa painaa samalla uutta missiä. Sellaista...Sitä saa mitä tilaa:)

En silloin Susannan ja Janin eron aikaan seurannut kovin paljon mutta jälkeenpäin huomannut että narsistimies sai kaiken paskan vyörymään lastensa äidin päälle. En ihmettele vaikka nainen olisi murtunut aivan täysin henkisestiÄlkää kuulkaa turhaan mitään sädekehää kehitelkö tälle Marille. Miettikääs nyt...aika röyhkeä tyyppi tosiasiassa kun oikein asiaa mietitään. Miettikääpä omalle kohdallenne.

[/quote]

Mari ei ollut toinen nainen, Jani oli jo hakenut avioeroa Susannasta ennen kuin tutustui Mariin

Vierailija
156/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä haukkumisen määrä Sievistä kohtaan. Onhan mies vähän idiootti, ei siinä mitään. Mutta tässäkin ketjussa päästetään omat ahdistukset ja höyryt taas turhan kunnolla pihalle.

Ei nyt oikeasti Sievisellekään kauhean mukavaa ole, kun lapset lähtevät toiseen maahan ja näkee niitä jatkossa tuskin koskaan. Ei tähän nyt pidä alkaa sekoittamaan kouluttumaton ja velkainen" -juttua, tässä on nyt monta erossa kärsivää osapuolta, lapset etunenässä.

Vierailija
157/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Jani vedä silloin tällöin niitä uintiklinikoita, ja näköjään jakaa laihdutusvinkkejäänkin.

http://www.epressi.com/tiedotteet/lifestyle/yli-20-kiloa-laihtunut-jani-sievinen-jakaa-laihdutusoppejaan-verkossa.html

Vierailija
158/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Janilla töitä ollut, kommentoi uinnin arvokisoja Eurosportilla, on tehnyt sitä jo monta vuotta.

Vierailija
159/194 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhemmat tutustuvat yhdessä muitten lasten kanssa vastasyntyneeseen, mutta Mari lähti heti synnytyksen jälkeen Norjaan. Jotain on luultavasti tapahtunut ennen synnytystä. Veikkaan, että muita naisia ollut kuviossa.

Vierailija
160/194 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 12:38"]

Hohhoijaa taas. Jani varmaan toivoo löytävänsä viekö nuoren ja nätin mutta oisko se juna menny jo. En suuremmin arvosta noita Sievisen isäntiä :-(

[/quote]

Paitsi että tässä tapauksessa Mari PETTI Jania. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi