Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkahuollon asiakaspalvelu

Vierailija
17.09.2025 |

Onko tosiaan niin, että ilman älypuhelinta Matkahuollon asiakaspalveluun ei saa enää yhteyttä - muuta kuin 1,98 € / minuutti maksavan palvelunumeron kautta? Vuosi sitten oli vielä maksuton numero, johon pystyi soittamaan. Itsellä meni Saksasta tullut paketti (joka siirtyi Matkahuollon kuljetukseen Suomessa) sellaiseen ulkoautomaattiin, johon tarvitsee älypuhelimen ja Matkahuollon äpin. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin soittaa, jonottaa 20 minuuttia, ja pyytää paketin siirtoa. Onneksi jonotuksesta meni vain pvm itse puhelu oli 1-2 minuuttia mutta silti mielestäni hieman kohtuutonta, koska jotainen alkava minuutti on noin kaksi euroa, ja on vastaajasta kiinni kauanko asian selvittäminen kestää.

Onko jollakin parempaa tietoa Matkahuollon yhteydenottokanavista (myös sähköpostin näkyvät poistaneen vaihtoehdoistaan)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto maksaa joka tapauksessa. Saako viestillä siirron kuten Postilla. Mutkahuolto ja Matkahuolto.

Vierailija
2/4 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on Matkahuollon sovellus ja siellä luki monta päivää että pahoittelut, asiakaspalvelumme on pahasti ruuhkautunut. Pakettiasiani kyllä siis hoitui, mutta näin silti tuon ilmoituksen. Surkeaa näköjään on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirto maksaa joka tapauksessa. Saako viestillä siirron kuten Postilla. Mutkahuolto ja Matkahuolto.

Itse paketin siirron pyytäminen automaatista toiseen ei maksanut. Ei ainakaan kun sanoin, etten voi noutaa sitä, kun ei ole tuota älypuhelinta. Sama homma on ollut aiemminkin, eikä silloinkaan siirto maksanut, mutta eipä silloin maksanut vielä puhelukaan. Nyt on soittaminen sen sijaan aika kallista.

Vierailija
4/4 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokemuksia muilla on ollut Matkahuollon kanssa asioimisesta tänä vuonna tai lähimenneisyydessä?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä