ihana lounas
Uusia perunoita, paistettua laadukasta makkaraa, suolakurkkua, fetaa, tomaattia ja kurkkua. Ei ehkä kevyttä mutta tosi hyvää :)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:03"]
Juhannnusta odotellessa, että saa omasta maasta uuttaperunaa.
[/quote]
Parhaimmat uuden perunat on kyllä keskikesän perunat! Kasvihuone viljellyt on mauttomia ja varhaisperunat pirun vetisiä ja mauttomia. Nytkin voi vaan kuvitella, kun yöpakkasia oli niin pitkään miten paljon vettä pelloille ajettu.
Anna ap vinkki laadukkaasta makkarasta.
Aika aikainen lounas. Mä just lopetin aamiaisen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:03"]
[/quote]
Parhaimmat uuden perunat on kyllä keskikesän perunat! Kasvihuone viljellyt on mauttomia ja varhaisperunat pirun vetisiä ja mauttomia. Nytkin voi vaan kuvitella, kun yöpakkasia oli niin pitkään miten paljon vettä pelloille ajettu.
Anna ap vinkki laadukkaasta makkarasta.
[/quote]
ostin Wigrenin juustonysiä :) tamperelainen firma joten en tiedä.miten myydään muualla Suomessa. Kamaratonta. Se ainesosa yököttää minua.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:26"]Ihana lounas: pestopasta, nam.
[/quote]
sekin on hyvää. Teitkö itsen peston?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:12"]
Aika aikainen lounas. Mä just lopetin aamiaisen.
[/quote]
Ihmeellinen kommentti. Jotkut saattavat aloittaa työpäivänsä vaikka aamukuudelta. Viiden tunnin työn jälkeen lounas ei ole yhtään "aikainen".
Niin. Ap yleensä lounastaa klo 11 aikoihin kun herään klo 6 enkä syö aamiaista. Meitä on niinmoneen lähtöön .