Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos työkaverimies yrittää olla hauska naistyökaverin seurassa

Vierailija
23.12.2020 |

Niin kertooko se että mies pitää tästä naisesta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että työkaverimies on naistennaurattaja.

Vierailija
2/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä kosinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska (?) läpänheitto on ihan normaali tapa olla ei niin tuttujen ihmisten seurassa. Eli varmaan pitää, muttei välttämättä mitenkään erityisemmin.

Vierailija
4/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Itse olen puhelias ja nauravainen, enkä ole kiinnostunut työkavereistani työkaveruutta enempää.

Vierailija
5/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistennaurattaja saa aina mitä haluaa 😉

Vierailija
6/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinostunut, tai vain pitää työkaverina. Paljon miehet heittävät läppää keskenäänkin taatusti ilman iskemistarkoitusta.

Vierailija
7/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa ja näin tapahtunut 2 eri työpaikassa. Mies alkaa olla muka hauska. Jaksaa yrittää laukoa vitsejä aluksi. Vitsit jatkuu jonkin aikaa ja sitten vitsien välissä kysellään onko perhettä, onko suhdetta jne jne jne. Vaikka vastaan olevani naimisissa, niin vitsit jatkuu ja kyselyt jatkuu ja loppujen, kun vitsiniekka ei ole kuunnellut mitä olen vastannut, niin pyytää treffeille. Kun ilmoitan en lähde olen naimisissa, niin vitsit loppuu ja molemmat on myös sanonut, että olisit voinut sanoa sen että olet varattu. ÖÖ mikä mennyt ohi?? Sanonu molemmi heti ekaan kysymykseen jo, että naimisissa.

Vitsiniekka on kiinnostunut.

Vierailija
8/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt joku olettaa että kysyin tätä siksi kun olen itse kiinnostunut miehestä, niin en kysynyt siksi. Mies on minua vanhempi ja naimisissa, enkä ikinä voisi kuvitella olevani hänen kanssaan minkäänlaisessa intiimissä kanssakäymisessä. Minusta on yhtälailla kivaa jos tiedän jonkun naistyökaverinkin pitävän minusta. Harvemmin ihmiset työpaikoillaan puhuvat suoraan toiselle että hän on hyvä tyyppi yms niin sitä yrittää sitten kaikista muista jutuista päätellä tykkääkö joku vai ei. 🙂

Minusta on siis kivaa olla pidetty, olen itse parisuhteessa eikä minua kiinnosta muut miehet siinä mielessä.

Ap

Vierailija
9/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrittää, ehkä hän vain on hauska.

Vierailija
10/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvä kosinta.

Nainen: Ilmiselvä signaali, että kumpikin tahoillaan eroaa puolisostaan ja mennään työkaverin kanssa yhteen.

Mies: Mukava kun joku hymyilee ja nauraa jutuille työpäivän lomassa. Kumpikin pysyy tahoillaan puolisonsa kanssa yhdessä.

Vierailija
11/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä, että miehen penis haluaisi työntyä naisen anustimeen ja ruiskuttaa elämän alkuliemet naisen kasvoille ja rinnoille.

Ne on kallisarvoiset kehonnesteet, jotka tulee pitää ehdottoman puhtaina kommunismin saastuttavalta vaikutukselta. Lisätietoja antaa: Tohtori KummaLempi

Vierailija
12/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on nuori ja kaunis, niin pinppi mielessä.

Vierailija
13/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos samanlainen ketju avattaisiin naisesta. Tulisi iso tulva vihaisia klikkaajia joiden mielestä naisella ei voi olla mitään muita kuin äärimmäisen puhtaan vastuullisia motiiveja omassa käytöksessään.

Vierailija
14/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä nuorella naisella vai pinppi mielessä?

No ei vaiskaan.

Olin nuori ja kaunis nainen ja helposti on sitten altis vaikutteille kun kaiken maailman mölösuut huutaa koko ajan että niillä on se pinppi mielessä ja pliis vihaa nyt miehiä kun me halutaan että vihaat.

Sitten joskus vähän myöhemmin kun edelleen on suht nuori ja kaunis ja ajattelee ehkä vähän iteskin oppii näkemään että miehillä nyt se fyysinen läheisyys on aika iso juttu. Vain täysin itsekeskeinen ihminen on kuuntelematta mitä toinen puoli haluaa ja jankkaa jotain täysin ulkoaopeteltua psskaa jolla sitten aukeaa ovi ikuiseen yksinoloon. Sitten aukesi se maailma että joo kun ymmärrät miestä niin mies menee vaikka kuuhun vuoksesi. Ja tällä polulla ollaan. Miehet on tosi kivoja. Jos siis yhtään valikoi miehiä eikä ole ihan niin pelle että ei tutka toimi seikkailijoiden kohdalla.

Miehet tykkää seksistä. Naiset tykkää seksistä. Kyllä, ne naisetkin tykkää. Naiset vain jotenkin haluaa olla parempia kuin on ja kieltää että näin on. Ihan turhaa. Olkaa reiluja ja samalla viivalla niin miehet rakastaa teidät kumoon.

Vierailija
15/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vaiskaan.

Olin nuori ja kaunis nainen ja helposti on sitten altis vaikutteille kun kaiken maailman mölösuut huutaa koko ajan että niillä on se pinppi mielessä ja pliis vihaa nyt miehiä kun me halutaan että vihaat.

Sitten joskus vähän myöhemmin kun edelleen on suht nuori ja kaunis ja ajattelee ehkä vähän iteskin oppii näkemään että miehillä nyt se fyysinen läheisyys on aika iso juttu. Vain täysin itsekeskeinen ihminen on kuuntelematta mitä toinen puoli haluaa ja jankkaa jotain täysin ulkoaopeteltua psskaa jolla sitten aukeaa ovi ikuiseen yksinoloon. Sitten aukesi se maailma että joo kun ymmärrät miestä niin mies menee vaikka kuuhun vuoksesi. Ja tällä polulla ollaan. Miehet on tosi kivoja. Jos siis yhtään valikoi miehiä eikä ole ihan niin pelle että ei tutka toimi seikkailijoiden kohdalla.

Miehet tykkää seksistä. Naiset tykkää seksistä. Kyllä, ne naisetkin tykkää. Naiset vain jotenkin haluaa olla parempia kuin on ja kieltää että näin on. Ihan turhaa. Olkaa reiluja ja samalla viivalla niin miehet rakastaa teidät kumoon.

Höpö höpö. Naiset ei tykkää seksistä. Tämä on fakta. Miehet on surkeita vonkaajia, mutta parasta seksi on ilman miehen läsnäoloa.

Vierailija
16/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vaiskaan.

Höpö höpö. Naiset ei tykkää seksistä. Tämä on fakta. Miehet on surkeita vonkaajia, mutta parasta seksi on ilman miehen läsnäoloa.

Olet niin väärässä. Jos miehet kieltäytyisi seksistä kokonaan, naiset ampuisi jonkin estropommin ja polttaisi kaupungit päälle.

Sivumatskuna tähän. Kysyin täällä palstalla joskus mitä naiset haluaisi kumppanilta. Arvaa kuinka monta vastausta tuli vaimoilta että kunpa mies joskus ottaisi kunnolla.

Vierailija
17/17 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa!

Olen nainen ja vitsailen, nauran ja nauratan miespuolista työtoveria. Ei meillä mitään työtoveruutta enempää ole eikä tule. On vain hauska työpäivä. Itse naimisissa, mies eronnut, mutta ei minuun päin kallellaan, sanotaan nyt vaikka näin.

Älkää analysoiko liikaa!