Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö teidän alakoululaiset vielä hameita?

Vierailija
22.05.2014 |

Pitääkö kaikenlaisia hameita? Oletteko löytäneet jostain kellohameita? Itse haluisin 2luokkalaiselle tytölleni kellohameita. H&m:ssä oli keväällä mutta myytiin loppuun. Vieläkö jostain saisi, netistä? Vinkatkaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän poika ainakaan pidä, mutta tyttö kyllä pitää. Löydän kellohameita melkein parhaiten Huutiksesta tai kirppareilta.

Vierailija
2/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kellohame? Meillä tytöt käyttää farkkuhameita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kellohame? Meillä tytöt käyttää farkkuhameita.

Vierailija
4/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä miks täällä tulee kommentit kahdesti.

Vierailija
5/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää, iät 7 - 11 vuotiaat tytöt. Kellohameista en osaa sanoa. Meillä tytöt on tarkkoja vaatteistaan ja haluavat aina itse valita. Ota ap tyttösi mukaan (netti) kaupoille.

Vierailija
6/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin rock n roll kirppiksellä on välillä lasten koossa myynnissä kellohameita. Myös esim ebaysta saattaisi löytyä. Mulla on monta ja osan olen tehnyt itsekkin :)

T. 50's forever ;)

Vierailija
7/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun 10 ja 7 -vuotiaat tyttöni ainakin pitävät hameita. He eivät ole kauhean tarkkoja vaatteistaan muutenkaan, nuorempi ehkä enemmän. Farkkuhameita eivät juurikaan pidä jäykemmän ja raskaamman materiaalin vuoksi ainakaan näin keväällä ja kesällä, talvella ehkä sitten sukkahousujen kanssa.

Meillä on hameita Me&I:lta (nyt oli juuri kevätmallistossa ihana tummansininen hame ja darlingsina kaistalehame), HM:ltä, Lindexiltä, marketeista yms...

Käytän itsekin mielellään hameita ja mekkoja, varsinkin lämpimällä ilmalla ovat ihan parhaita :)