Pitääkö teidän alakoululaiset vielä hameita?
Pitääkö kaikenlaisia hameita? Oletteko löytäneet jostain kellohameita? Itse haluisin 2luokkalaiselle tytölleni kellohameita. H&m:ssä oli keväällä mutta myytiin loppuun. Vieläkö jostain saisi, netistä? Vinkatkaa
Kommentit (7)
Mikä on kellohame? Meillä tytöt käyttää farkkuhameita.
Mikä on kellohame? Meillä tytöt käyttää farkkuhameita.
Voi elämä miks täällä tulee kommentit kahdesti.
Kyllä pitää, iät 7 - 11 vuotiaat tytöt. Kellohameista en osaa sanoa. Meillä tytöt on tarkkoja vaatteistaan ja haluavat aina itse valita. Ota ap tyttösi mukaan (netti) kaupoille.
Facebookin rock n roll kirppiksellä on välillä lasten koossa myynnissä kellohameita. Myös esim ebaysta saattaisi löytyä. Mulla on monta ja osan olen tehnyt itsekkin :)
T. 50's forever ;)
Kyllä minun 10 ja 7 -vuotiaat tyttöni ainakin pitävät hameita. He eivät ole kauhean tarkkoja vaatteistaan muutenkaan, nuorempi ehkä enemmän. Farkkuhameita eivät juurikaan pidä jäykemmän ja raskaamman materiaalin vuoksi ainakaan näin keväällä ja kesällä, talvella ehkä sitten sukkahousujen kanssa.
Meillä on hameita Me&I:lta (nyt oli juuri kevätmallistossa ihana tummansininen hame ja darlingsina kaistalehame), HM:ltä, Lindexiltä, marketeista yms...
Käytän itsekin mielellään hameita ja mekkoja, varsinkin lämpimällä ilmalla ovat ihan parhaita :)
Ei meidän poika ainakaan pidä, mutta tyttö kyllä pitää. Löydän kellohameita melkein parhaiten Huutiksesta tai kirppareilta.