Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaunut

Vierailija
22.05.2014 |

Miksi ihanille tytöille ja pojille ostetaan mustat vaunut. On kuin hautausarkku olisi rakkaan vaunuina. Maailma on täynnä ihania värejä. Upeita ei tyttö ei poika värejä vaan sopivia kaikille. Upeaa okraa, hillittyä ruskeaa,villiä pinkkiä tai rosaa ,sinisen eri sävyjä ja kermaa. Unohtakaa nuo synkät värit ja näyttäjää kuinka rakkaita te kuljetatte riemullisissa vaunuissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus... Eikö ole hyvä asia, että on valinnanvaraa? Ostin juuri eilen täysmustat vaunut. Vastasyntyneelle ostan tasan sellaiset, mitkä miellyttää omaa silmää. Ja nuo mustat oli yksinkertaisesti kaikkein tyylikkäimmät. Inhoan sellaisia levottomia ja sekavia kuoseja, en siedä nallekankaita ja punaisia vaunuja työntäessä tulisi lähinnä itselleni paha olo. Älä ymmärrä värin, muut saavat kyllä työnnellä vaikka limenvihreitä, se ei mua haittaa. Sitten kun lapsi on vähän isompi, niin saa toki itsekin valita jotain omien mieltymyksien mukaan, tässä suhteessa olen muuttunut aika rennoksi. Edelliset vaunut ostin lähes kymmenen vuotta sitten ja ne oli beiget. Nyt halusin mustat.

Vierailija
2/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin siniset. HopeAnvärinen runko. Voi tulla tyttö tai poika, sopii kummallekin. :)

Itse en halunnut mustia, tosi synkät. Ja jos vielä isot mustat pyörät ja musta runko, näyttää ihan taisteluvaunuilta. :D

Mut kukin valitsee, mitä haluaa. Lastentarvikekaupassa oli kaikki mallit aika isoja ja synkkiä. Ehkä suomalaiset haluaa sit sellaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 07:55"]Mä ostin siniset. HopeAnvärinen runko. Voi tulla tyttö tai poika, sopii kummallekin. :)

Itse en halunnut mustia, tosi synkät. Ja jos vielä isot mustat pyörät ja musta runko, näyttää ihan taisteluvaunuilta. :D

Mut kukin valitsee, mitä haluaa. Lastentarvikekaupassa oli kaikki mallit aika isoja ja synkkiä. Ehkä suomalaiset haluaa sit sellaisia...

[/quote]

Ne ovat synkkiä (kun mielestä hillityn värisiä) siellä kaupassa, koska ne myyvät eniten. Mutta löytyyhän niitä värejä ihan laidasta laitaan! On pinkkiä, turkoosia, limeä, valkoista, tähtikuviota ja vaikka mitä! Mun mielestä väreistä hylkäävä löytää nyt kyllä todellakin helposti vaihtoehtoja, netistä ihan rajattomasti. Kauppias ottaa aina riskin, kun joutuu sitten jossain vaiheessa myymään sen ihqun kirkkaan oranssin jättialennuksella, kun saattaa jäädä muuten myymättä. Mutta tilaamallahan niitä saa. Ja kokoa säätelee tietenkin sää, missä muissa maissa vauvoja työnnellään aurausvallien yli ja nukutetaan ulkona? Siksi etelän maissa kauppakeskuksissa näkee lähinnä matkarattaita...

Vierailija
4/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 07:55"]Mä ostin siniset. HopeAnvärinen runko. Voi tulla tyttö tai poika, sopii kummallekin. :)

[/quote]

Ne ovat synkkiä (kun mielestä hillityn värisiä) siellä kaupassa, koska ne myyvät eniten. Mutta löytyyhän niitä värejä ihan laidasta laitaan! On pinkkiä, turkoosia, limeä, valkoista, tähtikuviota ja vaikka mitä! Mun mielestä väreistä hylkäävä löytää nyt kyllä todellakin helposti vaihtoehtoja, netistä ihan rajattomasti. Kauppias ottaa aina riskin, kun joutuu sitten jossain vaiheessa myymään sen ihqun kirkkaan oranssin jättialennuksella, kun saattaa jäädä muuten myymättä. Mutta tilaamallahan niitä saa. Ja kokoa säätelee tietenkin sää, missä muissa maissa vauvoja työnnellään aurausvallien yli ja nukutetaan ulkona? Siksi etelän maissa kauppakeskuksissa näkee lähinnä matkarattaita...

[/quote]

Niin kaupassa on, mitä ostetaan. Suomalainen haluaa synkkiä (hillityjä) värejä. Netistä tilasinkin. Ja pyörät on isot, mutta runko keveän ja siron näköinen. Menee siis auraamattomalla tielläkin. Se musta paksu runko tekee monista malleista todella synkkiä, olen huomannut. Mutta ei mua haittaa muiden valinnat. Toki valinnan varaa on nykyään enemmän..

Vierailija
5/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mustat, vaaleansiniset ja ruskeat. Noita sinisiä kun työntelee niin tulee itselle tyhmä olo. Ei nuo kovin tyylikkäät ole. Mustat ja ruskeat on paljon paremmat. Nykyäänhän saa vaunuihin väriä irtokuomuilla ja esim vaunuverhoilla.

Vierailija
6/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas musta runko on tyylikkään näköinen.

Vierailija
7/7 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin maksoin ekstraa ihan vain mustan rungon väristä;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan