Tiedättekö sen tunteen, kun julkisissa kulkuvälineissä leijailee ilmassa pahanhajuisen hengityksen katku
Kommentit (10)
Joka kerta, kun on maski päällä. Tästäkin huomaa, ettei niistä ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun on maski päällä. Tästäkin huomaa, ettei niistä ole mitään hyötyä.
Se on sun oma hengitys, mikä haisee...
Mulla on tapana laskea suhnuja tungoksessa. Peittää sen pahan hengityksen hajun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa just samaa :D joskus kyllä haistaa oman hengityksen maskin kautta ja se ei ole kyllä aina hyvä.
Jep, aina välillä tulee näitä tapauksia vastaan, joilla tainneet jäädä hammaslääkäri ja hammashygienistikäynnit väliin todella pitkältä ajalta. Usein ovat muuten vielä ihan siistin näköisiä ihmisiä. Tätä ei tietenkään saisi sanoa ääneen, mutta ainakin Helsingissä ovat usein m a m u j a.
Olen huomannut ainakin että useimmilla somalinaisilla etenkin on joku erikoinen haju, sellainen tosi pistävä voimakas saippuan haju. Onko se joku hajuvesi vai mikä se on? Ei kylläkään liity pahanhajuiseen hengitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa just samaa :D joskus kyllä haistaa oman hengityksen maskin kautta ja se ei ole kyllä aina hyvä.
Varsinkaan jos on syönyt tonnikalaa :p
Tiedän ja sitten kun siihen sekoittuu hiivaisenmätivän vaginan tuoksu niin Avot!
Ja harvoin tämä ihminen tietää sitä itse. Onko epäkohteliasta sanoa.
Tiedän!