Hei! Miten niin on noloa juoda maitokahvia Taika-mukista?
Toisessa ketjussa sanottiin niin. Mennyt minulta ihan ohi.
Teen niin. Olen keski-ikäinen nainen, jos sillä on merkitystä.
Kommentit (29)
Sama vaikka joisit kurkkupurkista.
Jos ei kukaan muukaan tunnu tietävän tästä mitään, voidaan varmaan todeta, että tyyppi höpötteli toisessa ketjussa omiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kukaan muukaan tunnu tietävän tästä mitään, voidaan varmaan todeta, että tyyppi höpötteli toisessa ketjussa omiaan. Ap
Tarviit sä oikeasti apua voidaksesi tehdä tuollaisen tulkinnan? Tuollaisen ääneen sanojasta jo voidaan sanoa hänellä olevan melkoine aukko päässä josta ilma käy läpi.
Noloa on juoda kahvia vessanpöntöstä ja koiran vesikupista, jos tämä yhtään auttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit luottaa siihen että täällä suurin osa höpöttelee ihan omiaan, oli aihe mikä tahansa.
Voi jumankauta.. Kaikesta sitä saadaankin noloa.
Jatkan edelleen kahvinjuontia maidolla Taika -mukista. Ajatteleekohan kollegat tiimikokouksissa, että onpas tuo nolo :D hahhah
N29
Ei viisikymppiset enää ajattele sitä mitä muut ajattelevat. Yritähän siis rauhoittua ap ja jatka omaa elämääsi.
Maitokahvin juominen Taika-mukista on niin keskiluokkaista.
Ja keskiluokka on tunnetusti laumasieluista, teennäistä, sielullisesti kuollutta ja yläluokkaa (huonosti) matkivaa.
P.S. Minäkin juon maitokahvini Taika-mukista.
Vierailija kirjoitti:
Ei viisikymppiset enää ajattele sitä mitä muut ajattelevat. Yritähän siis rauhoittua ap ja jatka omaa elämääsi.
Minusta nuorison aivoitukset voivat olla mielenkiintoisia. On ihan hauska kuulla, mikä kaikki on nykyisin noloa. Tämä vain hämmensi. Ap
Vai ap. Tämmöinen hämmentää näin aamusta.... 🤭😄
Kahvin pitää tietysti olla jotain mustaa litkua karrelle paahdetuista pavuista ja Taika on nyt niiiiiin geneerinen tavisjuttu
Vierailija kirjoitti:
Vai ap. Tämmöinen hämmentää näin aamusta.... 🤭😄
Maitokahvin juominen Taika-mukista kuuluu jokapäiväiseen elämääni, joskus jopa kaksi kertaa päivässä. Siksi kysyin. Erikoista on myös se, että mainittiin juuri maitokahvi, vieläpä suhteella 1/3 kahvia ja loput maitoa, eli juuri kuten minä sen juon. Minusta se on ihanaa eikä noloa. Ap
Vaimo kattoi mun businesstutuille kahvipöytään Muumimukit kahvitteluhetkeen kun olivat käymässä meillä kylässä. Hieman nolo hetki kun yksi heistä tokaisi ironisesti "järjestit sitten meille lastenkutsut". Mukit on ollu sen jälkeen ylähyllyllä piilossa.
Miksi kukaan tietäisi millaisena kahvini juon ja mistä kupista? Miksi mua pitäisi kiinnostaa muiden mietteet kahvikupistani?
Pohdiskelen tässä aamulla kahvini kanssa..
Käsittämättömiä nuo nykyiset noloudet. On noloa juoda jostakin mukista, on noloa käyttää hupparia, ostaa vessapaperia...
Mä olen työväen luokkalainen ja mun kissat juo vettä taika kulhoista, koska satuin saamaan kulhot työnantajalta joululahjaksi 😂
Juokaa nolot maitokahvi ne vaikka saappaasta.. Ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kattoi mun businesstutuille kahvipöytään Muumimukit kahvitteluhetkeen kun olivat käymässä meillä kylässä. Hieman nolo hetki kun yksi heistä tokaisi ironisesti "järjestit sitten meille lastenkutsut". Mukit on ollu sen jälkeen ylähyllyllä piilossa.
Meillä vieraat ihmettelivät sitä, kuinka te näin kalliita mukeja käytätte kahvimukeina. Sattui olemaan muutama vähän tyyriimpi muki siinä kattauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä herkkänahkaisia. Olisihan sille tokaisijalle voinut etsiä muunalaisen kupin, vaikka todennäköisesti olikin vain hyymöriksi tarkoitettua.
Juuri siivosin kaapista kierrätykseen "paremmat" kahvikuppini, kun kysyttäessä vieraat aina haluavat juoda kahvinsa teemamukista.
On sallittua vain siittä pöllömukista