Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin masennuslääkkeen, järkyttävä ahdistus

Vierailija
22.05.2014 |

Olen syönyt 4pv masennuslääkettä ja meinaan kuolla tähän ahdistukseen!! En pysty olemaan,, kun on niin tukala olo enkä saa hetkeäkään nukuttua. Koska helpottaa vai lopetanko heti koko pillerit?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,mikä lääke sinulla aloitettiin? Minä olen nyt syönyt Voxraa 150 mg 5 viikkoa,ja aloitus oli ihan kamalaa,ahisti ja masensi tosi paljon ja vaikutti myös yöuniin!

Jatkoin vaan sitkeästi ja luin netistä toisten kokemuksia k.o lääkkeestä ja monella oli ihan samaa,että eka kk huonoa oloa ja sit alkoi helpottamaan.

Sinnittelin ilman rauhoittavia,yöksi otan nyt Ketipinor 25 mg 1/2 tbl ja Tenox 10 mg 1/2 tbl ja näillä saan nukutuksi.Tosin olen alkanut heräilemään tosi aikaisin eli klo 6...

Vierailija
22/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:32"]

Hei ap,mikä lääke sinulla aloitettiin? Minä olen nyt syönyt Voxraa 150 mg 5 viikkoa,ja aloitus oli ihan kamalaa,ahisti ja masensi tosi paljon ja vaikutti myös yöuniin!

Jatkoin vaan sitkeästi ja luin netistä toisten kokemuksia k.o lääkkeestä ja monella oli ihan samaa,että eka kk huonoa oloa ja sit alkoi helpottamaan.

Sinnittelin ilman rauhoittavia,yöksi otan nyt Ketipinor 25 mg 1/2 tbl ja Tenox 10 mg 1/2 tbl ja näillä saan nukutuksi.Tosin olen alkanut heräilemään tosi aikaisin eli klo 6...

[/quote]

Ohis, mutta miten saat Ketipinor-tabletin puolitettua? Mulla käytössä tarvittaessa 25 mg Ketipinoria nukahtamiseen ja haluaisin kokeilla puolikasta, mutta kun tabletti on niin pieni, niin sitä ei saa puolitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:32"]

[/quote]

Ohis, mutta miten saat Ketipinor-tabletin puolitettua? Mulla käytössä tarvittaessa 25 mg Ketipinoria nukahtamiseen ja haluaisin kokeilla puolikasta, mutta kun tabletti on niin pieni, niin sitä ei saa puolitettua.

Osta apteekista pillerileikkuri,sillä saa hyvin puolitettua:)

[/quote]

Vierailija
24/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli! Se menee ohi ja kuuluu asiaan! Tsemppiä!!

Vierailija
25/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kuulu asiaan - toisin kuin moni tässä väittää - voi olla että lääke ei sovi sinulle tai jopa että diagnoosi johon sitä on määrätty on väärä... Itselle kävi jälkimmäinen, yleislääkäri aloitti masennuslääkityksen kriisitilanteessa, lääkitys teki tuskaisen ahdistuneeksi, ja psykiatri purki heti koko lääkityksen todeten, etten edes ole masentunut (ainakaan siten että lääke auttaisi) vaan että kyseessä on normaali reaktio kriisitilanteessa, johon voi tilapäisesti ottaa rauhoittavia, ei tarvita masennuslääkitystä. Eli sinuna kääntyisin asiantuntijan puoleen.

Vierailija
26/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap!

Minullakin oli käyttämässäni masennuslääkkeessä järkyttävät alkuoireet. Halusin kuitenkin kokeilla lääkitystä, joten lääkäri määräsi minulle kuukaudeksi rauhoittavat lääkkeet. Masennuslääke lopetettiin kun haluttua vastinetta ei saatu, se saatiin juurikin rauhoittavilla. Valitettavasti lääkäreillä tuntuu olevan nihkeä asenne rauhoittavaa lääkitystä kohtaan. Potilaat jotka siitä hyötyisivät oikeasti eivät sitä saa sillä lääkärit pelkäävät väärinkäyttöä. Myös miedosti rauhoittavien kuten propralin tehoa tunnutaan vähättelevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi