Miksi sinulle on tärkeää olla mahdollisimman monen mieleen?
Ulkonäöllisesti tai muilla tavoin? Ja nimenomaan lähinnä parisuhdemielessä?
Itselleni riittää että on se yksi oikea. Parempi vain jos suurin osa (niitä vääriä) karsiutuu pois jo heti alkuunsa.
Olen aina aidosti oma itseni, eikä minua kiinnosta jos juuri sinä et minusta pidä. En pelkää näyttää persoonalliselta, tai omata eriäviä mielipiteitä.
Ja ennen kuin joku niistä negatiivisista ehtii haukkumaan, olen hyvin kohtelias ihminen.
Kommentit (31)
Kenelle osoitat kysymyksesi?
Et ainakaan oikeaan paikkaan, koska sinä et tiedä keitä täällä on, joten et tiedä miten me toimimme.
Pitäiskö sun tarkistaa onko päänuppisi iskussa.
Ei ole tarpeen miellyttää ketään.
Ne, jotka ovat ystävällisiä, jatkoon.
Jotka eivät, pois pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä ajattelisin niin että minulle on tärkeää olla kaikkien mieleen? Perustele. Kiteytä.
On tainnut kissalla murot olla käyneet, kun on ihan harhoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa välittää siitä etten miellytä kaikkia ihmisiä, en enää. Taitaa olla enemmän nuorten ja itsetunnottomien juttu. Ei kaikki ihmiset minuakaan miellytä, eli miksi minun pitäisi?
Aina voi olla eri mieltä, eihän se tietenkään tarkoita että siinä toisessa olisi mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä ajattelisin niin että minulle on tärkeää olla kaikkien mieleen? Perustele. Kiteytä.
On tainnut kissalla murot olla käyneet, kun on ihan harhoissaan.
Voisitko poistua provoilemasta.
En pidä ihmisitä jotka asettelevat ajatuksia päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan itse päätät mitä ajattelet.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sinä päätit mitä minä ajattelen. Lue otsikkosi.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätit että kysymys oli juuri sinulle osoitettu?
Olisit voinut vastata vain että että juuri sinulle ei ole tärkeää olla mahdollisimman monen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa. Kysymys oli suunnattu ihmisille jotka ajattelevat noin. Vai pitääkö kaikki vääntää täällä rautalangasta kuin jälkeenjääneille? Jos et ajattele kuten ap otsikossaan kysyy, miksi tulet vänkäämään aiheesta ettet ajattele noin, byhyy? Vinkumisesi ei anna keskustelulle yhtään mitään. Kitinäsi muistuttaa uhmaikäisen käytökseltä.
Ohis
Tilastollisesti ihmisellä ei ole sitä tiettyä yhtä koko elämäänsä. Aika harvinaista on, että jo ensimmäisestä nuoruuden seurustelusta päädytään yhteiseen vanhuuteen.