Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinulle on tärkeää olla mahdollisimman monen mieleen?

23.12.2020 |

Ulkonäöllisesti tai muilla tavoin? Ja nimenomaan lähinnä parisuhdemielessä?

Itselleni riittää että on se yksi oikea. Parempi vain jos suurin osa (niitä vääriä) karsiutuu pois jo heti alkuunsa.

Olen aina aidosti oma itseni, eikä minua kiinnosta jos juuri sinä et minusta pidä. En pelkää näyttää persoonalliselta, tai omata eriäviä mielipiteitä.

Ja ennen kuin joku niistä negatiivisista ehtii haukkumaan, olen hyvin kohtelias ihminen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kysellään onko jokin ulkonäköpiirre ok, mutta kukaan ei osaa vastata kysymykseeni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen @Lakukissa, ihmettelen niitä massoja jotka eivät ole reippaasti ja ylpeästi omat itsensä.

Olen aina taaperrellut omaa tahtiani tätä maailmaa, ja vaikka osaan tehdä tykö, ja olla mieliksi, en tee sitä ellen koe että ihminen siinä ansaitsee ja arvostaa sitä. 

Muille aivan sama.

Vierailija
4/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon.

Ei minulla ole mitään syytä mennä hoitoon. Sinulla taitaa olla paha olla.

Vierailija
5/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa jutellaa...t.mies 39

Vierailija
6/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan, että kaikki rakastaa mua kuin Jeesusta!

Vierailija
7/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen @Lakukissa, ihmettelen niitä massoja jotka eivät ole reippaasti ja ylpeästi omat itsensä.

Olen aina taaperrellut omaa tahtiani tätä maailmaa, ja vaikka osaan tehdä tykö, ja olla mieliksi, en tee sitä ellen koe että ihminen siinä ansaitsee ja arvostaa sitä. 

Muille aivan sama.

Jatka samaan malliin :)

Vierailija
8/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin joskus nuorempana että ihan sama vaikka kukaan ei antaisi minulle mitään positiivista huomiota (minulle sitä siis annettiin) mutta kun yhtäkkiä se huomio loppui (hetkellisesti) niin tajusin kaipaavani sitä.

Kai se on jokin muotijuttu (ollut aina?) väittää, ettei yhtään kiinnosta mitä muut minusta ajattelee tai ettei tarvitse huomiota, mutta realistisesti ajateltuna se ei vaan ole totta. Suurin osa ihmisistä miettii ihan päivittäin sitä, mitä muut heistä ajattelee, muutenhan voisimme lähteä kotoa pyjamahousuissa tai hammastahnaroiskeet naamalla jos tulisi kova kiire. Mutta jopa kiireen keskellä myöhästymisenkin uhalla ihmiset siistiytyvät, eivät omaksi iloksi vaan siksi, ettei tarvitse miettiä mitä kaikki minusta ajattelee kn näytän tältä.

Ei tietenkään kaikkia tarvitse eikä voikaan miellyttää, mutta kyllä ihmisillä on kuitenkin tiedossa ne tietyt normit ja ihanteet joita sitten jäljitellään, toiset enemmän, toiset vähemmän. Eli normijärkinen varmasti haluaa miellyttää muita ihmisiä, mutta kun on tarpeeksi sekaisin päästään, voi ehkä lähteäkin ulos kakantahrimissa pyjamahousuissa ja ketsupit valkoisen paidan rintamuksessa.

Vierailija
9/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin joskus nuorempana että ihan sama vaikka kukaan ei antaisi minulle mitään positiivista huomiota (minulle sitä siis annettiin) mutta kun yhtäkkiä se huomio loppui (hetkellisesti) niin tajusin kaipaavani sitä.

Kai se on jokin muotijuttu (ollut aina?) väittää, ettei yhtään kiinnosta mitä muut minusta ajattelee tai ettei tarvitse huomiota, mutta realistisesti ajateltuna se ei vaan ole totta. Suurin osa ihmisistä miettii ihan päivittäin sitä, mitä muut heistä ajattelee, muutenhan voisimme lähteä kotoa pyjamahousuissa tai hammastahnaroiskeet naamalla jos tulisi kova kiire. Mutta jopa kiireen keskellä myöhästymisenkin uhalla ihmiset siistiytyvät, eivät omaksi iloksi vaan siksi, ettei tarvitse miettiä mitä kaikki minusta ajattelee kn näytän tältä.

Ei tietenkään kaikkia tarvitse eikä voikaan miellyttää, mutta kyllä ihmisillä on kuitenkin tiedossa ne tietyt normit ja ihanteet joita sitten jäljitellään, toiset enemmän, toiset vähemmän. Eli normijärkinen varmasti haluaa miellyttää muita ihmisiä, mutta kun on tarpeeksi sekaisin päästään, voi ehkä lähteäkin ulos kakantahrimissa pyjamahousuissa ja ketsupit valkoisen paidan rintamuksessa.

Tämä kuulunee ihan normaaliin hygieniaan.

Tässä olikin nimenomaan muiden miellyttämisestä, sen pelossa että parisuhdemielessä ns. jää ihmisiä ulos. Tai jokin muu motiivi mitä en tiedä?

Miksi naisena jätät leikkaamatta hiuksesi lyhyeksi, jos todella niin haluat tehdä? Koska sellainen ei kuulu geneeriseen kauneuskäsitykseen?

Ja sitten lisäksi, miksi joku tällaista ihmistä pilkkaa? Minusta tämä on hyvin kummallista. 

Yöpuvusta puheenollen, vaihdoin juuri fb:n profiilikuvaksi tonttupäisen kuvan itsestäni yöpuvussa ja ilman meikkiä. Mitäs sitä kaunistelemaan.

Vierailija
10/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sellainen tilanne jossa minä kiinnostan vain niitä naisia joista en voi itse ikinä kiinnostua?

Viehätyn nuoremmista, hoikista urheilullisista lapsettomista naisista.

Minusta viehättyy vanhemmat, púllukat, epäurheilulliset äidit.

Eli numerollisesti haluaisin 6/10 naisen, mutta saisin vain 5/10.

Vierailija
11/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulunee ihan normaaliin hygieniaan.

Tässä olikin nimenomaan muiden miellyttämisestä, sen pelossa että parisuhdemielessä ns. jää ihmisiä ulos. Tai jokin muu motiivi mitä en tiedä?

Miksi naisena jätät leikkaamatta hiuksesi lyhyeksi, jos todella niin haluat tehdä? Koska sellainen ei kuulu geneeriseen kauneuskäsitykseen?

Ja sitten lisäksi, miksi joku tällaista ihmistä pilkkaa? Minusta tämä on hyvin kummallista. 

Yöpuvusta puheenollen, vaihdoin juuri fb:n profiilikuvaksi tonttupäisen kuvan itsestäni yöpuvussa ja ilman meikkiä. Mitäs sitä kaunistelemaan.

Niin en tuohon osaa ottaa kantaa kun olen aina tykännyt kaunistavasta meikistä ja pitkistä hiuksista ja myös sen näköisenä halunnut olla.

Vierailija
12/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska loogisesti ajatellen kun yrität olla paras ja yleisesti hyväksytty versio itsestäsi, se parantaa mahdollisuuksia valita isommasta joukosta sen yhden jonka haluat. Sitä paitsi vaatii vähemmän vaivaa olla yleisellä tavalla hyvän näköinen, kuin olla poikkeavan erikoinen.

Vierailija
13/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostava aihe.

Mutta mitä se "aitous" sitten ylipäätään on? Missä menee raja? Vaikuttaako omat piirteet ja lähtökohdat siihen, onko "ole oma itsesi" ylipäätään toimiva neuvo?

Vierailija
14/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä ajattelisin niin että minulle on tärkeää olla kaikkien mieleen? Perustele. Kiteytä.

Vierailija
15/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska loogisesti ajatellen kun yrität olla paras ja yleisesti hyväksytty versio itsestäsi, se parantaa mahdollisuuksia valita isommasta joukosta sen yhden jonka haluat. Sitä paitsi vaatii vähemmän vaivaa olla yleisellä tavalla hyvän näköinen, kuin olla poikkeavan erikoinen.

Silloin ajattelet ensisijaisesti muita, et itseäsi?

Minusta, oman onnellisuudenkin kannalta on tärkeää olla oma itsensä. Tulisiko muulla tavalla valittuakaan sitä oikeaa ihmistä? Mitäs jos tulisit valinneeksi sen jonka luulet haluavasi, mutta joka todellisuudessa on aivan väärä.

Ei meidän kuulu valita, vaan kohdata.

Vierailija
16/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun se ainoa oikea kasvaa ja siirtyy eteenpäin elämässä?

Vierailija
17/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun se ainoa oikea kasvaa ja siirtyy eteenpäin elämässä?

En osaa sanoa, tai neuvoa. Mutta jos se on hänen kokemus, niin et voi muta kuin antaa hänen mennä.

Uskon että muitakin sopivia löytyy.

Vierailija
18/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aito oma itseni". Hahah..

Vierailija
19/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset ristiin heti, kun yrittää olla aito oma itsensä ..

Vierailija
20/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa välittää siitä etten miellytä kaikkia ihmisiä, en enää. Taitaa olla enemmän nuorten ja itsetunnottomien juttu. Ei kaikki ihmiset minuakaan miellytä, eli miksi minun pitäisi?