Milloin muutat kerrostalosta omakotitaloon?
Milloin kannattaisi muuttaa kerrostalosta omakotitaloon?
- kun haluaa tilaa ja perustaa kasvimaan
- jos on ikävät naapurit
Kommentit (22)
Heti kun rahat riitti!! Jo 26 v:nä rivariin ja 3 vuoden kt syrjähypyn jälkeen jo 20 vuotta sitten 1. okt. Kerrostaloon ei enää ikinä!
En koskaan. En halua ryhtyä talkkariksi.
En koskaan. Tykkään asua kerrostalossa.
Mene ja kysy tuota Harkemissa! Mut varo ettei tule turpaan.
No heti kun on siihen varaa. Nykyisin on ns. hyvä naapurusto, mutta silti kerrostaloasuminen vituttaa. Aina joku on roskannut pihan, jättänyt pyykit kuivumaan viikoksi tai vaikka pysäköinyt ärsyttävästi. Pieniä juttuja, mutta vaikuttavat silti asumismukavuuteen.
Haluan kauas ihmisistä, kiitos :D
Heti kun mahdollista. Musta ei kesäkään tunnu miltään kun ei oo pihaa tai mitään; pieni parveke ja pelkkää betonia ympärillä.t. 20 v.
Toivottavasti pian! Rahat ei vaan riitä, mutta toivossa on hyvä elää.
En ikinä. Sitten kun on enemmän rahaa ja lapsi teini-iässä haluan Hgin kantakaupunkiin 1900-l kerrostaloon jossa on valkoiset lankkulattiat. Siihen saakka kerrostalokoti meren äärellä on hyvä.
Kun voitan megalottopotin, muutan omakotitaloon Lauttasaareen.
Kasvimaa olisi ihana, mutta en varmaan koskaan. En halua lapsia enkä tunne edes pakottavaa tarvetta löytää miestä tai varsinkaan muuttaa sellaisen kanssa yhteen, joten omakotitalo tulee varmaan aina olemaan liian kallis ja iso hankinta vain minulle itselleni.
En muuta, enkä halua. Minulle riittää tuo pieni parvekeyrttitarha vallan mainiosti.
Itse odotan jo innoissani, että saataisiin tarpeeksi rahaa säästettyä, että voitaisiin muuttaa omaan pois kerrostalosta. Omakotitaloon tuskin sittenkään, mutta johonkin maan tasalle ja niin että on omaa pihaa ja SAUNA! Tilaa kahdelle lapselle pitäisi löytyä. Myönnettäköön, että kerrostaloasumisessa ehkä eniten risoo kuitenkin ne naapurit.
Sitten kun on nähnyt kerrostalot, rivitalot ja omakotitalot, niin omakotitalo on paras.
Sitten kun on varaa semmoiseen mielettömään kartanoon Beverly Hillsissä ja palveluskuntaan hoitamaan sitä. Nyt ei ole joten tyydyn tähän puolen miljoonan kerrostaloasuntoon Helsingin keskustassa.